Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont wieży szybu |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakłady Górnicze Lubin ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin powiat: lubiński Tel.: (76) 748 2766 Barbara.Masternak@kghm.com |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: (76) 748 2766 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont wieży szybu L-III w zakresie krzesła szybowego Streszczenie ogłoszenia W związku z projektem prowadzonym przez podmiot z Grupy KGHM Polska Miedź S.A., zapraszamy do uczestnictwa w niniejszym postępowaniu i złożenia oferty w systemie zakupowym KGHMA SAP Ariba. Przedmiotem zamówienia jest remont wieży szybu L-III w zakresie krzesła szybowego Dokument nr: JGKL M-2 2024, 22014544(Doc2340169684), WS2340165409 Specyfikacja: Wszystkie wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w SIWZ i projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ dostępnych do pobrania po zalogowaniu się do systemu zakupowego KGHM SAP Ariba. Szczegóły ogłoszenia razem z kompletną dokumentacją przetargową dostępne będą bezpośrednio w systemie zakupowym KGHM SAP ARIBA. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 23.01.2025 godz. 11:00 Oferty należy składać pod adresem: https://discovery.ariba.com/rfx/22014544 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zadania: do 84 tygodni od daty jej obustronnego podpisania Wymagania: Kwota okazji biznesowej: Poniżej 1000 USD (Nabywcy mogą zamykać ogłoszenia przed terminem) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA: Wykonawcom zainteresowanym realizacją przedmiotu zamówienia - z uwagi na specyfikę zadania - Zamawiający zaleca udział w wizji lokalnej, która zorganizowana zostanie w dniu 15.01.2025 r. o godz. 11:00. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy przesłać drogą elektroniczną w systemie zakupowym, minimum na 2 dni przed wyznaczonym terminem wizji. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, ale Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z faktu nieskorzystania przez Niego z udziału w wyżej wymienionym spotkaniu w celu przystąpienia do postępowania prosimy o wysłanie prośby poprzez poniższy link "Discovery URL" o dodanie do postępowania. Po dodaniu Państwa firmy do postępowania (otrzymacie Państwo powiadomienie na e-mail podany przy rejestracji) proszę skorzystać z poniższych instrukcji w celu złożenia oferty. a. Aby zalogować się do systemu zakupowego korzystamy z adresu https://service.ariba.com/Sourcing.aw b. Należy zalogować się lub skorzystać z odzyskiwania loginu i hasła. Jeśli system wyśle informację, że użytkownika nie ma jeszcze w bazie wykonawców, proszę o skorzystanie z opcji rejestracji (instrukcja pod adresem https://kghm.com/pl/przetargi/rejestracja-w-bazie-wykonawcow) c. Po zalogowaniu do systemu i odnalezieniu postepowania można złożyć ofertę. Kontakt: Kontakt za pomocą platformy zakupowej: https://discovery.ariba.com/rfx/22014544 Tel.: (76) 748 2766 e-mail: Barbara.Masternak@kghm.com w dniach roboczych w godz. 6:00-14:00 |