Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa fabrycznie nowego zestawu składającego się z lamp LED |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SMARTTECH Sp. z o.o Racławicka 30 05-092 Łomianki powiat: warszawski zachodni 22 751 19 18 biuro@smarttech3d.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210416 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Łomianki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 751 19 18 |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu składającego się z 6 lamp LED wg specyfikacji Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-1375/23 - Opracowanie innowacyjnego, otwartego ekosystemu oraz zaawansowanego oprogramowania do pozyskiwania ultra realistycznych trójwymiarowych, wirtualnych modeli 3D fizycznych obiektów z teksturą o rozdz... Część 1 DOSTAWA fabrycznie nowego zestawu składającego się z 6 lamp Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu składającego się z 6 lamp LED wg poniższej specyfikacji Lampa LED (6 szt.): Źródło światła : Diody LED [SMD] Liczba diod: 480 szt Natężenie światła: 3300 [Lux] dla 1[m] oraz 210 [Lux]dla 1[m] Waga: do 5,5kg (z zasilaczem i mocowaniem jarzma) CRI: >=98 TCL: 99-100 Kąt Świecenia: 90° Temperatura Barwowa (CCT): 5500K +/-200K Moc wyjściowa: 130W Chłodzenie: pasywne Napięcie zasilania: 12-18V Żywotność LED: 50 000 h Ściemnianie: 0 - 100% z krokiem co 2% Zdalne sterowanie: DMX,W-DMX Blenda: raster grid Inne warunki realizacji dla wszystkich dostarczanych w ramach zapytania urządzeń: - - gwarancja min 12 m-cy - - urządzenia z certyfikatem bezpieczeństwa CE - - naprawa gwarancyjna urządzenia do 14 dni roboczych od zdiagnozowania problemu - - sprzęt zastępczy na czas naprawy dostarczony do 24h od momentu zgłoszenia - - dokumentacja urządzeń w języku polskim - - transport urządzeń , wraz z ubezpieczeniem w tym zakresie, po stronie Wykonawcy. Okres gwarancji min. 12 mc-y CPV: 38650000-6 Dokument nr: 2025-34411-210416, FENG/VLR/01/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat warszawski zachodni Gmina Łomianki Miejscowość Łomianki Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalny zakres zmian obejmuje: a. zmiana sposobu zapłaty wynagrodzenia z jednorazowej na częściowe (płatne etapami) lub z częściowych na jednorazową b. zmiana terminu zapłaty wynagrodzenia lub jego części, c. Jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów, w tym np. w przypadku zmiany stawek VAT, itp. d. zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, w przypadku zapewnienia równoważności proponowanych rozwiązań lub w przypadku zaproponowania rozwiązań lepszych, w szczególności, jeżeli w czasie dostawy nie będą istnieć urządzenia o parametrach określonych w zapytaniu ofertowym albo ich dostawa będzie utrudniona pod warunkiem, że Oferent wykaże, że nowe rozwiązania są lepsze lub będą lepsze dla Zamawiającego. e. zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność faktyczna, prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy, w tym także z uwagi na utrudnienia stanowiące skutki pandemii Covid-19 lub innej epidemii/stanu zagrożenia epidemicznego, takie jak ograniczenia administracyjne, przestoje w transporcie międzynarodowym, itp. 3. Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakwestionowania procedury wyboru Wykonawcy przez Instytucję udzielającą dofinansowania lub w przypadku stwierdzenia błędów w przeprowadzeniu tej procedury. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy z Wykonawcą dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który: a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - nie mniej niż 2 dostawy podobnego, do opisanego w przedmiocie zamówienia urządzenia na kwotę min 100 000, 00 zł. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem wskazanym w Załączniku nr 1 - Formularz ,,Oferta" (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia) oraz wypełnienie i załączenie do oferty Załącznika nr 4 ,,Wykaz dostaw" wraz z referencjami od odbiorców dostaw potwierdzające, że zostały one wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. W przypadku braku Załącznika nr 4 - Zamawiający zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamówienie może być udzielone podmiotowi, który: - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem wskazanym w Załączniku nr 1 - Formularz ,,Oferta" (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). W przypadku braku oświadczenia - Zamawiający zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis WYKAZ NIEZBĘDNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Wypełnione Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, 3. Oświadczenie dot. spełnienia obowiązku informacyjnego, stanowiące załącznik nr 3. 4. Wykaz dostaw, stanowiący załącznik nr 4. 5. Aktualny dokument rejestrowy (o ile nie można go pozyskać z https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/). 6. Jeżeli oferta została podpisana przez inną osobę niż wynika to z dokumentu rejestrowego - dokument upoważniający do składania ofert. 7. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji oferenta lub inną osobę umocowaną stosownym dokumentem pod rygorem odrzucenia oferty. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis ZAKAZ KONFLIKTU INTERESÓW 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych; - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo i osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 13:44:41 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: A) kryterium ,,Cena" (Pp): a) znaczenie kryterium - 80 pkt ( 80%); b) opis sposobu oceny PP= Cn/Co *80 gdzie: Cn - najniższa cena netto z ofert podlegających ocenie Co - cena netto ocenianej oferty 80 - znaczenie kryterium Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji (Og) a) znaczenie kryterium 20 pkt (waga 20%) b) opis sposobu oceny ofert według kryterium ,,Okres gwarancji": - gwarancja 12 mc-y - 15 pkt - gwarancja powyżej 12 mc-y - 20 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Zdyb tel.: 22 751 19 18 e-mail: biuro@smarttech3d.com |