Zakup zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach wraz z wyposażeniem oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach wraz z wyposażeniem oraz przygotowaniem projektu zabudowy

Data zamieszczenia: 2025-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lubaz Sp. z o. o. Sp. k
Wieczfnia-Kolonia 12
06-513 Wieczfnia-Kolonia
powiat: mławski
natalia.smyczynska@lubas.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210303
Województwo: mazowieckie
Miasto: Wieczfnia-Kolonia
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakupu zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach Bauma 2025 (07-13 kwietnia 2025r. Monachium, Niemcy) wraz z wyposażeniem oraz przygotowaniem projektu zabudowy
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-0543/23 - Zwiększenie konkurencyjności firmy Lubaz poprzez wdrożenie innowacyjnej technologii odlewu ciągłego umożliwiającej wytwarzanie udoskonalonych płyt poliuretanowych o poprawionych parametrach oraz promo

Część 1
Zindywidualizowana zabudowa stoiska na targach Bauma 2025

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiot zapytania ofertowego dotyczy zakupu zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach Bauma 2025 (07-13 kwietnia 2025r. Monachium, Niemcy) wraz z wyposażeniem oraz przygotowaniem projektu zabudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym.

CPV: 39154000-6, 39171000-1, 45223800-4, 71200000-0, 71220000-6, 79342200-5, 79930000-2, 79956000-0

Dokument nr: 2025-12834-210303

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-13

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
zagranica
Kraj
Niemcy
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
Monachium

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy - w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, m.in. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej np. klęska żywiołowa, zjawiska wywołane siłami natury, , zdarzenia wykraczające poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego np. niepokoje społeczne, działania wojskowe, stany nadzwyczajne, stany epidemii/pandemii.
Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy/ Zamawiającym.
b) Zmiana warunków płatności (ilość oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.).
Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia.
c) Zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty - m.in. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zmiany o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez obie ze Stron, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 5. Posiadają wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia tzn.:
- w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym czasie należycie wykonali minimum 3 usługi, polegających na wykonaniu zabudowy stoiska targowego o powierzchni co najmniej 50 m2.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 13:07:03

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena: 100 % - wartość wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
cena netto wskazana w badanej ofercie

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Natalia Smyczyńska
tel.:
e-mail: natalia.smyczynska@lubas.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii