Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach wraz z wyposażeniem oraz przygotowaniem projektu zabudowy |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Lubaz Sp. z o. o. Sp. k Wieczfnia-Kolonia 12 06-513 Wieczfnia-Kolonia powiat: mławski natalia.smyczynska@lubas.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210303 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wieczfnia-Kolonia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakupu zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach Bauma 2025 (07-13 kwietnia 2025r. Monachium, Niemcy) wraz z wyposażeniem oraz przygotowaniem projektu zabudowy Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-0543/23 - Zwiększenie konkurencyjności firmy Lubaz poprzez wdrożenie innowacyjnej technologii odlewu ciągłego umożliwiającej wytwarzanie udoskonalonych płyt poliuretanowych o poprawionych parametrach oraz promo Część 1 Zindywidualizowana zabudowa stoiska na targach Bauma 2025 Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiot zapytania ofertowego dotyczy zakupu zindywidualizowanej zabudowy stoiska na targach Bauma 2025 (07-13 kwietnia 2025r. Monachium, Niemcy) wraz z wyposażeniem oraz przygotowaniem projektu zabudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym. CPV: 39154000-6, 39171000-1, 45223800-4, 71200000-0, 71220000-6, 79342200-5, 79930000-2, 79956000-0 Dokument nr: 2025-12834-210303 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji zagranica Kraj Niemcy Województwo Powiat Gmina Miejscowość Monachium Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, m.in. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej np. klęska żywiołowa, zjawiska wywołane siłami natury, , zdarzenia wykraczające poza normalne warunki życia gospodarczego i społecznego np. niepokoje społeczne, działania wojskowe, stany nadzwyczajne, stany epidemii/pandemii. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy/ Zamawiającym. b) Zmiana warunków płatności (ilość oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.). Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia. c) Zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty - m.in. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zmiany o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez obie ze Stron, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 5. Posiadają wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia tzn.: - w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym czasie należycie wykonali minimum 3 usługi, polegających na wykonaniu zabudowy stoiska targowego o powierzchni co najmniej 50 m2. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 13:07:03 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: 100 % - wartość wyliczona według wzoru: najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert ------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt cena netto wskazana w badanej ofercie Kontakt: Osoby do kontaktu Natalia Smyczyńska tel.: e-mail: natalia.smyczynska@lubas.com |