Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana pieców węglowych w gminnych lokalach mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa Tel: 34 368 24 61 wew. 858, 861; Fax: 34 365 12 90 sekretariat@zgm-tbs.czest.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 34 368 24 61 we |
Termin składania ofert: | 2025-01-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia: ,,Wymiana pieców węglowych w gminnych lokalach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budow nictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pieców węglowych w gminnych lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.. 2. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia. Dokument nr: DTIZ.2610.1.2025 Otwarcie ofert: 4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.01.2025r. o godz. 11:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa. Zamawiający informuje, że otwarcie ofert nie jest jawne. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć: 1) w kancelarii Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa - pokój nr 6, 2) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.01.2025r.. do godz. 10:00. 3) w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: OFERTA na: ,,Wymiana pieców węglowych w gminnych lokalach mieszkalnych stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Miejsce i termin realizacji: IV. Terminy wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.02.2025r., do dnia 15.02.2026r.. Wymagania: 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. 5. Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty i załączniki oraz zostać złożona w zamkniętej opisanej kopercie, według poniższych wskazówek. V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wykaz robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem robót polegających na wymianie pieców węglowych i/lub kuchen przenośnych w budynkach mieszkalnych - o łącznej wartości minimalnej 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) netto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli dowód zawiera również potwierdzenie wykonania robót wykraczających poza zakres zamówienia, w odpowiedniej pozycji wykazu robót należy wpisać wartość robót netto zgodnych z zakresem zamówienia. 3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień), zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wykaz winien być sporządzony przez Wykonawcę według wzoru -załącznika nr 4 do niniejszego zaproszenia. UWAGA!!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót; 2) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dotyczących kierownika robót. 5. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł). UWAGA!!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku jeżeli do oferty został załączony inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony, dowód opłacenia polisy. 6. Kalkulację cen jednostkowych ryczałtowych (kosztorys ofertowy jednostkowy) w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z, Kz) sporządzoną na podstawie wykazu robót -załącznika nr 7 do niniejszego zaproszenia; 7. Wykaz cen jednostkowych sporządzony zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do niniejszego zaproszenia (ceny jednostkowe ryczałtowe winny zawierać czynniki cenotwórcze, tj. R, M, S, Kp, Z, Kz) stanowić będzie jednocześnie załącznik do umowy - należy wypełnić zgodnie z kalkulacją cen jednostkowych (kosztorysem ofertowym na ceny jednostkowe ryczałtowe). 8. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których w pkt. V.3 niniejszego zaproszenia, przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. jeżeli dotyczy - Oświadczenie podwykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1-3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r oraz braku zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 5k ust.l Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. Dokumenty wymienione w pkt V.l, 2, 4, 6, 7 i 9 niniejszego Zaproszenia muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty, natomiast dowody (referencje), o których mowa w pkt V.2 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt V.3 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem lub wydruku z odpowiedniej strony internetowej. Dokumenty wymienione w pkt V. 5 niniejszego Zaproszenia mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje o wynikach postępowania na stronie internetowej. 4. Instalowanie pieców przenośnych z rurą o dl. do 2.0m-należy wycenić piec grzewczy węglowy pokojowy klasy V o mocy grzewczej min. 7kW, ze wszystkimi materiałami pomocniczymi szt. 10 21,9 5. Instalowanie pieców i kuchen przenośnych z rurą o dl. do 2.0m - należy wycenić kuchnię węglową klasy V typu ,,żar" z piekarnikiem ze wszystkimi materiałami pomocniczymi szt. 15 67,3 6. Montaż blachy stalowej podpiecowej gr. 3 mm o wym. 1,5m x Im kpi 2 0,3 7. Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł szt. 5 0,3 8. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samoładowczymi na odległość 14km m3 2 0,3 9. Opinia kominiarska kpi 25 3,5 10. Okres rękojmi i gwarancji na roboty miesiąc 2,5 3. Oferty zostaną oceniane według wzoru: Nr pozycji wykazu robót Wzór 1 10 Liczba punktów = COl/CNl x 100 x W1 + C09/CN09xl00xW09+Gb/Gmax x 100 x WIO Gdzie: - C01, C02 .... C09 - najkorzystniejsza / najniższa cena poszczególnej pozycji z wykazu ,,Ceny jednostkowe wykazu robót" - CN1, CN2 .... CN09 - cena poszczególnej pozycji z wykazu ,,Ceny jednostkowe wykazu robót" rozpatrywanej oferty - Wl, W2 .... W09 - wagi poszczególnej pozycji z wykazu ,,Ceny jednostkowe wykazu robót" Gb - okres rękojmi oraz gwarancji na roboty w ofercie rozpatrywanej, z wykazu ,,Ceny jednostkowe wykazu robót", Gmax - najdłuższy (najkorzystniejszy) okres rękojmi i gwarancji na roboty z wykazu ,,Ceny jednostkowe wykazu robót", spośród ofert nieodrzuconych WIO - waga nozvcii nr 10 z wykazu ..Ceny jednostkowe wykazu robót" Uwaga: Punkty przyznane za poszczególne pozycje wykazu cen jednostkowych, będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty otrzymają w obu kryteriach zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów. Oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów, spełniająca warunki i zapisy wymagane niniejszym Zaproszeniem zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. IX. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Ceny jednostkowe wykazu robót należy podać zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług i są cenami jednostkowymi ryczałtowymi. Zamawiający zastrzega, że podanie ceny zero złotych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 6 do niniejszego zaproszenia - ,,Ceny jednostkowe wykazu robót" skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Kalkulacja cen jednostkowych ryczałtowych należy wykonać w formie szczegółowej w oparciu o wykazy robót (załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia). 3. Ceny jednostkowe ryczałtowe poszczególnych pozycji powinny wynikać z kalkulacji cen jednostkowych ryczałtowych (kosztorysu ofertowego) szczegółowych dla danej pozycji oraz wskaźników cenotwórczych (R, M, S, Kp, Z, Kz) przy zastosowaniu, których powyższą kalkulacje (kosztorys) sporządzono. 4. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Cena oferty powinna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich (PLN). Jeżeli obliczana cena ma więcej miejsc po przecinku należy ją zaokrąglić w ten sposób, że cyfry od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, natomiast cyfry od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę. 6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. X. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. 3. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym. 4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 5. Oferta powinna być złożona zgodnie z formularzem - załącznik nr 1 i zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia. 6. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje. 7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 8. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach. 9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 10. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. XII. W niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych. XIII. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia do składania ofert, 2) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i informacji, 4) zawiera błąd w obliczeniu ceny. XIV. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych kierownika robót; 2) kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku jeżeli do oferty został załączony inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony oraz dowód jej opłacenia (jeżeli nie zostały złożone w toku postępowania); 3) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, o ile nie zostało załączone do oferty. XV. Zamawiający po wyborze oferty powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie o terminie oraz miejscu podpisania umowy. XVI. Ilekroć w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert wskazano akty prawne należy przyjąć, że zostały one powołane w brzmieniu aktualnym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania. XVII. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy i Podwykonawcy: 1) którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt.1-3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństw^ narodowego z dnia 13 kwietnia 2022r.; Uwagi: Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00 XI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", mając jednocześnie na uwadze regulację ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. 4. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w pkt X1.2 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 7. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. póz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje że: 1) Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000131961, NIP 573-23-01-100 REGON 151405607, kapitał zakładowym 26 180 500,00 zł. Strona internetowa: www.zgm-tbs.czest.pl. Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00; tel.: 34 368 24 61; fax: 34 365 12 90; 2) W przypadku pytań w zakresie danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., kierując je na adres e-mail: iod@zgm-tbs.czest.pl; 3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679, w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz ewentualnym wykonaniem umowy w wyniku jego przeprowadzenia, a także wykonaniem ewentualnych innych obowiązków lub uprawnień Zamawiającego, wynikających w szczególności z powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 4) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub informacje dotyczące postępowania, na podstawie przepisów prawa, przewidujących w stosunku do Zamawiającego obowiązek ich udostępniania; 5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres ewentualnego wykonania umowy zawartej w jego wyniku. Państwa dane przechowywane będą nadto nie krócej niż do upływu okresu przedawnienia roszczeń, związanych z wykonaniem ewentualnej umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, a także nie krócej niż jest to niezbędne w związku z obowiązującą regulacją prawną. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. póz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679; 6) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia a także ewentualnym zawarciem i wykonaniem umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z tejże ustawy; 7) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679, a także nie będą profilowane; 8) w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiadacie Państwo następujące uprawnienia: a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679- prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących, b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 - prawo do sprostowania swoich danych osobowych*' c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 - prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679 **, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679; 9) nie przysługuje Państwu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 - prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679, c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Wykonawcy danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia 2016/679. 10) Administrator podejmie stosowne środki bezpieczeństwa w zakresie informacji technicznych i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu przekazanych danych podmiotom nieuprawnionym; 11) odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor ochrony danych osobowych powołany przez Administratora. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 9. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 10. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679. 11. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie. Kontakt: Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do kontaktowania się z Wykonawcami: 1. Bartosz Król - tel. 34 368 24 61 wew. 858, informacje techniczne, DT. 2. EwaLangier - tel. 34 368 24 61 wew. 861, zamówienia, referat DTIZ. |