Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Softcom Sp. z o.o Sąsiedzka 2 80-298 Gdańsk powiat: Gdańsk 607562015 jarekr@softcom.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210511 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 607562015 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa hali produkcyjnej Powstaje w kontekście projektu FENG.02.32-IP.03-0140/23 - ,,Implementacja innowacyjnej technologii wytwarzania płytek elektronicznych." Część 1 Roboty budowlane - budowa hali produkcyjnej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Przedmiot zamówienia dotyczy budowy hali produkcyjnej pod adresem: Ul. Sąsiedzka 2a, 80-298 Gdańsk. 1.Roboty ziemne 2.Fundamenty - stan "0" 3.Warstwy posadzkowe na gruncie hali i pomieszczeń magazynowo-produkcyjnych - parter 4.Ściana p-poz 5.Dach 6.Konstrukcja stalowa słupy + rygle dachowe + płyty 7.Konstrukcja stalowa pod okna 8.Stolarka i bramy 9.Łącznik 10.Przyłącze wody 11.Przyłącze kanalizacji sanitarnej nowe szambo 12.Przyłącze i sieć deszczowa 13.Przyłącze - gaz 14.Instalacja elektryczna - hale +parter+piętro, oświetlenie, zew. 15.Instalacja wod-kan. + biały montaż 16.Instalacja c.o. i kotłownia 17.Instalacja wentylacji mechanicznej klimatyzacja 18.Instalacja wentylacji grawitacyjnej hali - wywietrzaki 19.Roboty wykończeniowe 2. Planowana powierzchnia wyniesie ok 964 m2. 3. Projekt budowlany dostępny jest pod adresem www. https://www.softcom.pl/Przetarg/Dokumenty%20Przetargowe.zip 4. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - do wglądu w siedzibie firmy. 5. Wykonawca przygotuje dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Okres gwarancji minimum 36 m-cy CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45332000-3 Dokument nr: 2025-84391-210511, 1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo pomorskie Powiat Gdańsk Gmina Gdańsk Miejscowość Gdańsk Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek, f) wystąpienia siły wyższej, g) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii chorób, 2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie: a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty/ oświadczenia: - Oświadczenie o braku powiązań - załącznik 2 do zapytania ofertowego; - Klauzula informacyjna z atr.13 RODO - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Wykaz zrealizowanych robót - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy - Dokumenty określone w punkcie VII Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-03 Data ostatniej zmiany 2025-01-03 21:18:21 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru: Oferta za kryterium ,,Wartość netto" może otrzymać maksymalnie 60 pkt Szczegółowy wzór na obliczanie punktacji, znajduje się w zapytaniu ofertowym Czy kryterium cenowe NIE Opis b) Termin realizacji zamówienia (podany w tygodniach) liczony od momentu podpisania umowy do momentu podpisania protokołu odbioru końcowego- Pt Punktacja za Tr - 20 pkt Szczegółowy wzór na obliczanie punktacji, znajduje się w zapytaniu ofertowym Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji -20 pkt W kryterium okres gwarancji Zamawiający dokona oceny kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji w liczbie miesięcy Szczegółowy wzór na obliczanie punktacji, znajduje się w zapytaniu ofertowym Kontakt: Osoby do kontaktu Jarosław Raszewski tel.: 607562015 e-mail: jarekr@softcom.pl |