Budowa hali produkcyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali produkcyjnej

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Softcom Sp. z o.o
Sąsiedzka 2
80-298 Gdańsk
powiat: Gdańsk
607562015
jarekr@softcom.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210511
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: 607562015
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa hali produkcyjnej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.32-IP.03-0140/23 - ,,Implementacja innowacyjnej technologii wytwarzania płytek elektronicznych."

Część 1
Roboty budowlane - budowa hali produkcyjnej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiot zamówienia dotyczy budowy hali produkcyjnej pod adresem: Ul. Sąsiedzka 2a, 80-298 Gdańsk.
1.Roboty ziemne
2.Fundamenty - stan "0"
3.Warstwy posadzkowe na gruncie hali i pomieszczeń magazynowo-produkcyjnych - parter
4.Ściana p-poz
5.Dach
6.Konstrukcja stalowa słupy + rygle dachowe + płyty
7.Konstrukcja stalowa pod okna
8.Stolarka i bramy
9.Łącznik
10.Przyłącze wody
11.Przyłącze kanalizacji sanitarnej nowe szambo
12.Przyłącze i sieć deszczowa
13.Przyłącze - gaz
14.Instalacja elektryczna - hale +parter+piętro, oświetlenie, zew.
15.Instalacja wod-kan. + biały montaż
16.Instalacja c.o. i kotłownia
17.Instalacja wentylacji mechanicznej klimatyzacja
18.Instalacja wentylacji grawitacyjnej hali - wywietrzaki
19.Roboty wykończeniowe
2. Planowana powierzchnia wyniesie ok 964 m2.
3. Projekt budowlany dostępny jest pod adresem www. https://www.softcom.pl/Przetarg/Dokumenty%20Przetargowe.zip
4. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - do wglądu w siedzibie firmy.
5. Wykonawca przygotuje dokumentację niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Okres gwarancji
minimum 36 m-cy

CPV: 45000000-7, 45310000-3, 45332000-3

Dokument nr: 2025-84391-210511, 1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
f) wystąpienia siły wyższej,
g) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii chorób,
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą następujące dokumenty/ oświadczenia:
- Oświadczenie o braku powiązań - załącznik 2 do zapytania ofertowego;
- Klauzula informacyjna z atr.13 RODO - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
- Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
- Wykaz zrealizowanych robót - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
- Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
- Dokumenty określone w punkcie VII

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-03
Data ostatniej zmiany
2025-01-03 21:18:21

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru:
Oferta za kryterium ,,Wartość netto" może otrzymać maksymalnie 60 pkt
Szczegółowy wzór na obliczanie punktacji, znajduje się w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Termin realizacji zamówienia (podany w tygodniach) liczony od momentu podpisania umowy do momentu podpisania protokołu odbioru końcowego- Pt
Punktacja za Tr - 20 pkt
Szczegółowy wzór na obliczanie punktacji, znajduje się w zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji -20 pkt
W kryterium okres gwarancji Zamawiający dokona oceny kryterium na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym, tj. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym okres gwarancji w liczbie miesięcy
Szczegółowy wzór na obliczanie punktacji, znajduje się w zapytaniu ofertowym

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Raszewski
tel.: 607562015
e-mail: jarekr@softcom.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii