Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa paneli podłogowych oraz akcesoriów |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm powiat: Chełm tel. 797 337 911 sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Chełm |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 797 337 911 |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę : "paneli podłogowych oraz akcesoriów " 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: "paneli podłogowych oraz akcesoriów " wg poniższego opisu przedmiotu zamówienia: Lp. 1 Nazwa przedmiotu zamówieniaJ.m. Panel podłogowy Kolor: dąb serena, Klasa ścieralności: AC5, Grubość: 7mm, Wodoodporność: do 48h, Montaż: bez klejowo na zamek klik Fuga: V-fuga 4-stronnam? Ilość 170 5Podkład pod panele podłogowe Materiał: polistyren ekstrudowany XPS, Grubość: 2 mm, Izolacja akustyczna: ?20 dB, Paraizolacja: zintegrowany z folią paraizolacyjną, Ilość w opakowaniu: 6 m? Listwa systemowa przypodłogowa PCV Kolor do uzgodnienia, zbliżony do koloru dąb syrena. Długość: 2500mm, Szerokość: 60-70mm, Zakończenie listwy przypodłogowej PCV Kolor do uzgodnienia, zbliżony do koloru dąb syrena. Rodzaj: lewe 15 szt., prawe 15 szt. Łącznik do listwy przypodłogowej PCV Kolor do uzgodnienia, zbliżony do koloru dąb syrena.6Narożnik wewnętrzny do listwy przypodłogowej PCV Kolor do uzgodnienia, zbliżony do koloru dąb syrena.szt.20 7Narożnik zewnętrzny do listwy przypodłogowej PCV Kolor do uzgodnienia, zbliżony do koloru dąb syrena.szt.20 8Profil aluminiowy podłogowy Kolor: aluminium, Długość: min.930mm, Szerokość: 30-35mm,szt.8 Dokument nr: NA-WTiZ-SGMK.3711.1.2025 Składanie ofert: f) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.01.2025 r. w formie skanu pocztą elektroniczną na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl lub podpisanej podpisem elektronicznym. Wymagania: 2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) terminowe złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1, b) zgodność zaoferowanych przedmiotów zamówienia ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu ofertowym. 4. KRYTERIA OCENY OFERTY: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie niżej przedstawionych kryteriów: a) zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje przedmiotów zamówienia, b) kryteria wyboru oferty jest 100%-najniższa wartość brutto zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, c) w przypadku identycznych najniższych wartości brutto zamówienia zaoferowanych przez potencjalnych dostawców, Zamawiający dopuszcza dodatkowe złożenie formularza ofertowego przez potencjalnego dostawcę tj. podtrzymanie oferowanej ceny lub jej obniżenie, d) podane w formularzu ofertowym ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie, e) zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie ilości przedmiotów zamówienia opisanych w poszczególnych pozycjach zapytania ofertowego, f) w przypadku zwiększenia ilości przedmiotów zamówienia w poszczególnych pozycjach, Dostawca potwierdzi realizację przedmiotu zamówienia w zwiększonej ilości. Złożona oferta powinna zawierać: a) nazwę i adres Dostawcy/ pieczęć Dostawcy, b) miejsce i datę sporządzenia oferty oraz podpis Dostawcy, c) wypełnione pola zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, d) oferta musi być sporządzona w języku polskim, e) oferta musi być czytelna, Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; III. Zamawiający odrzuci ofertę: a) złożoną po terminie, b) złożoną przez potencjalnego dostawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, c) niezgodną z treścią formularza ofertowego, d) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi. 7. PŁATNOŚĆ i DOSTAWA: a) dostawa odbędzie się w formie jednorazowego zaopatrzenia i dostawy do siedziby Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, b) w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym koszty dostawy, c) płatności będzie dokonana po odbiorze przedmiotu zamówienia, przelewem bankowy na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. W przypadku wystawienia faktury w formie elektronicznej, fakturę należy przesłać na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl d) w przypadku dostarczenia przez dostawcę przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem, zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy jego przyjęcia, e) koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem poniesie dostawca, f) w przypadku stwierdzenia przy odbiorze zamówionych przedmiotów, rozbieżności dotyczących ilości zamawianych przedmiotów, dostawca uzupełni dostawę lub odbierze nadwyżkę, na własny koszt w terminie zakreślonym w zamówieniu. 8. DODATKOWE INFORMACJE: a) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny, b) ewentualne pytania dotyczące zapytania ofertowego, Oferenci mogą przesyłać na adres e-mail: sgmik.wtiz.nosg@strazgraniczna.pl c) zapytania przesłane przez Oferentów wraz z odpowiedziami, Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postepowania, d) w przypadku wyłonienia dostawcy przedmiotu zamówienia (wyboru oferty jako najkorzystniejszej) zostanie złożone zamówienie, e) informacja o wyborze oferty lub unieważnieniu zapytania ofertowego zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, f) zamówienie jest realizowane w ramach zapytania ofertowego w trybie poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych, g) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie do realizacji zakupu, h) zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępnione w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności, Uwagi: i) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna pod linkiem: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/informacje-praktyczne/rodo/29744,Klauzula- informacyjna- dotyczaca-zakupow-realizacji-zamowien -na-dostawy-uslugi-i -.html Kontakt: 6. OSOBA UPOWAŻNIONA DO UDZIELANIA INFORMACJI W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU: plut. SG Hubert PAWEŁEK, tel. 797 337 911 w godzinach 7??- 15?? w dni robocze. |