Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szczebrzeszyn
Plac Tadeusza Kościuszki 1
22-460 Szczebrzeszyn
powiat: zamojski
84/6821095, wew. 340, wew. 331, tel. 84 68 22 055
um@szczebrzeszyn.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Szczebrzeszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: 84/6821095, wew. 340
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg gminnych nr 110363L,
110364L, 110365L w miejscowości Wielącza Kolonia
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego miejscowości Wielącza
Kolonia w zakresie: Przewód AsXSn 0,6/1kV RMC 2x25mm2 - 1128,40 m, oprawa
oświetleniowa 67W - 3 kpl., oprawa oświetleniowa 39W - 17 kpl., wysięgnik
jednoramienny rurowy w=1,5m/15 st. - 20 kpl.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna,
stanowiąca załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
7. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę.
8. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do
obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r.
o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej.
9. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać z obiektu na własny koszt wszelkie
odpady i opakowania powstałe przy wykonywaniu robót, a w szczególności
przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.
o odpadach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, ustawy
z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi
10. Wykonawca poniesie wszelkie koszty i obciążenia za specjalne i czasowe prawa
przejazdu jakich może potrzebować, włącznie z takimi, jakie są potrzebne dla dostępu
do terenu budowy. Wykonawca uzyska także na własny koszt i ryzyko wszelkie
dodatkowe obiekty zaplecza na terenie i poza terenem budowy, jakich może
potrzebować dla wykonania robót.
11. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że
jest włączony w cenę umowną.
12. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju
robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń
podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora nadzoru i władze lokalne
o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji
Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz
będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy
dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez
jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych
wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego.

Dokument nr: RZP 271.1.2.2025

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie i ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 22.01.2025 r. o godz. 1010

Składanie ofert:
X. Termin i miejsce składania ofert
1. Sporządzoną ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście, za pośrednictwem
posłańca, operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo
pocztowe lub przesyłką kurierską na adres siedziby Zamawiającego: Gmina
Szczebrzeszyn Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn, pokój nr 12
(sekretariat). Na kopercie powinny znajdować się dane i adres Wykonawcy (dopuszcza
się pieczęć) oraz nazwa zadania tj: ,,Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg
gminnych nr 110363L, 110364L, 110365L w miejscowości Wielącza Kolonia".
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 22.01.2025 r. godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
30.06.2025 r.

Wymagania:
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na roboty budowlane na okres
60 miesięcy.
4. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez
zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
1) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji
przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy zostały
zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
a) Operatorzy sprzętu i urządzeń ,
2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz sposób weryfikacji
zatrudnienia tych osób i uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania
przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji
z tytułu niespełnienia tych wymagań przedstawiono we wzorze umowy, stanowiącym
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
6. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny brutto podanej w ofercie
w jednej z następujących form:
1) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Szczebrzeszynie: 45 96320006 2001 0000 0358 0007, tytuł
przelewu- zabezpieczenie należytego wykonania umowy znak RZP 271.1.2.2025
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy zawsze jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa oświadczenie, zgodnie
z wzorem-zał. nr 4.
2.Dysponowanie przez wykonawcę niezbędną wiedzą i doświadczeniem
W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 1 zamówienia polegającego
wykonaniu robót budowlanych (budowa oświetlenia ulicznego) o wartości robót min 40 tys.
zł netto wraz z potwierdzonymi dowodami wykonania takich robót w postaci referencji
bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. Wykonawca na potwierdzenie
spełniania ww. warunku składa do oferty wymagane referencje/inne dokumenty wraz
z oświadczeniem, zgodnie z wzorem-zał. nr 4.
3.Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
W celu wykazania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą
wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia
(bez ograniczeń) w specjalności do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia
(specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych).
Wykonawca wraz z ofertą składa stosowne dokumenty potwierdzające posiadane
uprawnienia/kwalifikacje Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa
również oświadczenie, zgodnie z wzorem-zał. nr 4.
4.Znajdywanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa oświadczenie, zgodnie
z wzorem-zał. nr 4.
5.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Wykonawca na potwierdzenie spełniania ww. warunku składa oświadczenie, zgodnie
z wzorem-zał. nr 4.
V. Sposób przygotowania oferty
1.Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
2.Oferta wraz z dodatkową dokumentacją winna być podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze
sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej firmy albo przez osobę umocowaną
przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty.
3.Ofertę należy złożyć na specjalnym Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2,
zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
4.W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do
uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających:
a.spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
b.spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego.
5.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
6.Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak pod warunkiem, że
wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego
nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
7.Pytania Wykonawców mogą być przekazywane pisemnie lub pocztą elektroniczną na
wskazany w Rozdziale 1 adres e-mail.
8.Odpowiedź udzielona przez Zamawiającego zmieniająca lub uzupełniająca zapisy
dokumentacji stanowi integralną część Zapytania ofertowego i staje się wiążąca i nadrzędna
w stosunku do pierwotnych zapisów niniejszego Zapytania.
9.O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie zawarcia umowy oferent zostanie
zawiadomiony pisemnie. Zawiadomienie zostanie przesłane pocztą elektroniczną.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych tych poprawek, niezwłocznie informując
o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona z zastrzeżeniem, że oferta zostanie
odrzucona, jeśli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
się na wniesienie tych poprawek.
12.Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
a.w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:
I.jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek
miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę
jednostkową,
II.jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że
prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który
odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
b.w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
I.jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że
prawidłowo podano ceny za części zamówienia,
II.jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że
prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
III.jeżeli ani cena podana za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie
odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część
zamówienia wyrażone słownie;
13.w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena
ryczałtowa):
a.przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej
obliczenia,
b. jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej
słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c. jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że
prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe.
14.Wykonawca może zmienić treść oferty/ wycofać się z udziału w niniejszym postępowaniu
przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie pisemnego zawiadomienia
z adnotacją na kopercie o treści ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". Koperta taka zostanie
otwarta w pierwszej kolejności a koperta z ofertą wycofaną nie zostanie otworzona.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę
1. Na prawidłowo złożoną ofertę składają się kolejno:
a) Formularz ofertowy-wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, zgodnie z wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego,
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-
wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4,
c) Referencje/ inne dokumenty poświadczające wykonane roboty,
d) Dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia/kwalifikacje,
e) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania
oferty oraz potwierdzenie za zgodność z oryginałem składanych wraz z ofertą
dokumentów np. aktualny odpis z właściwego rejestru (pełnomocnictwo w formie
oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.).
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Wykonawca określi faktyczną cenę ryczałtową oferty netto oraz brutto która stanowić
będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto
uwzględnia podatek VAT wyliczony przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi
przepisami na dzień składania ofert i należy ją podać do dwóch miejsc po przecinku
w zapisie zarówno cyfrowym jak i słownym (w złotych polskich).
2. Wykonawca obliczy cenę uwzględniając koszty wszystkich wymagań i okoliczności
wpływających na cenę, w tym min. cenę wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
wykończeniowych i porządkowych.
3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, Zamawiający nie
dopuszcza wariantowości cen.
VIII. Kryterium oceny ofert
1.Jedynym kryterium jest cena brutto za wykonanie całości zamówienia. Za
najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto. Zamawiający wybierze
Wykonawcę co do którego oferty ustalono, iż jest prawidłowo przygotowana zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego (posiada wymagane załączniki a w tym formularz
ofertowy), odpowiada ona podanym wymaganiom i który zaoferował najkorzystniejszą-
najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.
2.Zamawiający nie będzie dokonywał oceny oferty, jeżeli jej treść nie będzie odpowiadać
treści niniejszego zapytania, zostanie złożona po wyznaczonym przez Zamawiającego
terminie, będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
IX. Odrzucenie oferty
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a. do oferty nie zostanie dołączony wymagany przez Zamawiającego formularz ofertowy,
b. jej treść będzie niezgodna z przedmiotem zamówienia,
c. Wykonawca nie wykaże posiadanego doświadczenia, uprawnień, kwalifikacji w
zakresie wykonania robót budowlanych o wymaganym charakterze,
d. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu stosownych przepisów
odnoszących się do zwalczania nieuczciwej konkurencji,
e. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie
udzieli stosownych wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia
wraz z dowodami nie uzasadnią podanej w ofercie ceny,
f. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w niniejszym
postępowaniu,
g. została podpisana przez osobę która nie jest upoważniona do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym
dokumencie właściwym dla danej firmy, w przypadku gdy nie przedstawiono
pełnomocnictwa dla tej osoby do podpisania oferty,
h. Wykonawca nie zgodził się w terminie 3 dni od dnia dostarczenia stosownego
zawiadomienia na poprawę omyłki, o której mowa w rozdz. 5,
i. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4. W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu na adres wskazany w pkt 1.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane
w trakcie postępowania w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisywanej przez siebie treści, muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do
reprezentowania Wykonawcy.
7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8. Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych.
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy dotyczącej udzielenia zamówienia publicznego
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę
i którego oferta zostanie oceniona jako prawidłowo złożona i spełniająca wymagania
wskazane w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
2. Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z Oferentem, który przedstawi
najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie
przysługują środki odwoławcze.
3. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys
sporządzony zgodnie z przedmiarem robót z wyszczególnieniem wymaganych pozycji
KNR ujętych w opisie robót.
4. Zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców biorących udział
w postepowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając w szczególności:
a) liczbę oraz nazwy firm które złożyły ważne i nie podlegające odrzuceniu oferty wraz ze
wskazaniem złożonych cen brutto,
b) nazwy firm, których oferty zostały odrzucone wraz ze wskazaniem przyczyn odrzucenia ,
c) nazwę firmy której oferta została uznana za najkorzystniejszą i z którą Zamawiający
podpisze umowę wraz ze wskazaniem jej oferty cenowej.
5. Zamawiający poinformuje niezwłocznie Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania
umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy zgodnie z zapisami §17 projektu umowy
stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
7. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się
uchylał od zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia
ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.
8. Zamawiającemu przysługuje umowne prawo do odstąpienia od umowy, gdy Wykonawca
pomimo uprzednich pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje przedmiotu
umowy zgodnie z warunkami umowy lub w rażący sposób narusza jej postanowienia.
9. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
b) cena oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że
Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu tej kwoty do wysokości ceny
najkorzystniejszej,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
d) postępowanie obarczone jest wadą, która uniemożliwia zawarcie umowy
o udzielenie zamówienia publicznego (a w tym błędy w dokumentacji technicznej).
10. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający poinformuje o tym fakcie
wszystkich Wykonawców którzy, ubiegali się o udzielenie zamówienia, wraz z
uzasadnieniem oraz o wszczęciu kolejnego postępowania w najbliższym możliwym
terminie, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia.
Adres poczty elektronicznej, na którą należy kierować korespondencję w ramach
niniejszego postępowania: um@szczebrzeszyn.pl

Uwagi:
XIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej ,,RODO", niniejszym informuję, iż:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczebrzeszyn pod adresem:
Plac Tadeusza Kościuszki 1, 22-460 Szczebrzeszyn tel. 84/682 10 95,
e-mail:um@szczebrzeszyn.pl
2.W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się
z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa napowietrznej linii oświetlenia dróg
gminnych nr 110363L, 110364L, 110365L w miejscowości Wielącza Kolonia, na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO-wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w
związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy
przepisów prawa.
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie
z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18
stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
6.Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących
Pana/Pani narusza przepisy RODO.
7.Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, i ich niepodanie będzie
skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Kontakt:
XII. Osoba odpowiedzialna za kontakt w przedmiotowej sprawie:
Daniel Kustosz, tel. 84 68 21 095 wew. 340 w zakresie proceduralnym,
Aleksandra Poździk, tel. 84 68 22 055 w zakresie proceduralnym,
Tomasz Ciurysek, tel. 84 68 21 095 wew. 331 w zakresie merytorycznym,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii