Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ul. Dębinki 7 80-952 Gdańsk powiat: Gdańsk Tel. /fax 0 58 349 20 46, tel. 695-802-334, 58-584-49-20, Tel. (58) 584 49 05 lzalewski@uck.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. /fax 0 58 349 2 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych przez Hospicjum Dziecięce wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych na potrzeby adaptacji dla Pracowni Fizjoterapii." wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego: ,,Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych przez Hospicjum Dziecięce wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych na potrzeby adaptacji dla Pracowni Fizjoterapii." - przebudowa ścian, wymiana drzwi, wymiana płytek i wykładzin, roboty teletechniczne, elektryczne i sanitarne oraz towarzyszące roboty wykończeniowe I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych przez Hospicjum Dziecięce wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych na potrzeby adaptacji dla Pracowni Fizjoterapii, zgodnie z poniższymi załącznikami do zaproszenia: Lp. Nazwa załącznika Ilość pozycji 1. Opis przedmiotu zamówienia 7 str. 2. Rysunki A-1 do 4 4 str. 3. Rysunki E-1 do 2 2 str. 4. Rysunki IS-1 do 2 2 str. 5. Rysunki T-1 do 2 2 str. 6. Opis techniczny instalacje wod-kan 5 str. 7. STWiORB Cześć ogólna 15 str. 8. STWiOR Roboty budowlane 45 str. 9. SST branży Sanitarnej (wod-kan) 13 str. CPV: 32421000-0, 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9 Dokument nr: 1 AIE 2025 Składanie ofert: 3. Ofertę należy przesłać na adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Dział Inwestycyjno-Eksploatacyjny, 80-952 Gdańsk Ul. Dębinki 7, lub złożyć osobiście w siedzibie Działu: Gdańsk, ul.Smoluchowskiego 17 budynek CMN II etap pokój nr 5/A/43.1 , w godz. pracy Działu, tj. 7:30-15:00 4. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta na Remont szatni w CMI, etap I'. 5. W przypadku składania oferty drogą mailową należy przesłać ofertę na adres e-mail: lzalewski@uck.gda.pl oraz gszymczak@uck.gda.pl w formie skanu załącznika podpisanego przez osobę upoważnioną. IV. Termin złożenia oferty: Do 22.01.2025 r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi: Przewidywany termin podpisania umowy ok 27.01.2025 r. Czas realizacji do uzgodnienia z Wykonawcą. Na całość zadania Zamawiający przewiduje 12 tygodni, przy czym na prace demontażowe, montażowe i instalacyjne nie dłużej niż 6 tygodni. Przedłużony termin wynika z umożliwienia wykonawcy zamówienia i dostarczenia drzwi. Wymagania: ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY powyżej 70 000 złotych do 130 000 złotych 2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania okresu gwarancji nie krótszego niż: 36 miesięcy na wszystkie roboty objęte umową, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. II. Sposób sporządzenia oferty 1. Zamawiający informuje o konieczności odbycia wizji lokalnej. Termin odbycia wizji lokalnej Wykonawcy mogą ustalić pod numerem telefonu 695-802-334 lub 58-584-49-20. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Na potwierdzenie odbycia wizji przedstawiciel Wykonawcy podpisze podczas wizji oświadczenie o jej odbyciu. 2. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 6. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy bądź osobę upoważnioną przez Wykonawcę na piśmie. 7. Ceny w ofercie muszą być wyrażone w polskich złotych i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku). 8. Rozliczenia między Zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone tylko w złotych polskich. III. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i informacje: 1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu VI. Kryterium: 1. 60% cena Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru: X = (Cmin/CO)*60 Gdzie: X - wartość punktowa ocenianego kryterium Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert CO - cena ocenianej oferty 2. 40% gwarancja Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny termin gwarancji wynosi 72 miesiące. Ocenie podlegać będzie okres gwarancji wynikający z oferty złożonej przez wykonawcę. Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg następującego wzoru: G = (Gb/Gm)*40 Gdzie: G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie według kryterium, Gm - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (w miesiącach) spośród złożonych ofert Gb - okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach) Dla potrzeb wzoru: Minimalny okres gwarancji: 36 m-cy, za który będzie przyznane 0 punktów. Zamawiający przyzna punkty tylko za dłuższy termin gwarancji niż 36 m-cy przy czym maksymalny okres gwarancji może wynosić maksymalnie 72 m-cy od dnia zawarcia umowy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższą gwarancję, Zamawiający do oceny oferty w tym kryterium przyjmie wartość 72 miesięcy. Uwaga!!! Okres gwarancji należy określić w miesiącach na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia W przypadku wpisania innych wartości niż wymagane przez Zamawiającego (tj. pełne miesiące) w polu ,,okres gwarancji", Zamawiający uzna, że zaoferowano największą pełną wartość miesiąca. Za niewypełnienie tego pola Wykonawca otrzyma 0 pkt., a Zamawiający uzna w takim przypadku, iż zaoferowany został minimalny termin gwarancji, tj. 36 miesięcy. VII. Warunki konieczne udziału w postępowaniu: 1. Oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 realizacje o wartości min 80 000,00 zł netto o charakterze remontu lub modernizacji lub przebudowy lub budowy, w ramach których realizował roboty wykończeniowe w tym w szczególności: montaż ścian GK, wykładzin PVC, płytek podłogowych. 2. Oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 realizacje o wartości min 50 000,00 zł netto o charakterze remontu lub modernizacji lub przebudowy lub budowy, w ramach których realizował roboty instalacyjne branży sanitarnej i elektrycznej/teletechnicznej. VIII. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie przed podpisaniem umowy bez podawania przyczyn. 2. Należność Wykonawcy za wykonane zgodnie z umową roboty, po ich odbiorze bez zastrzeżeń, będzie uregulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót bez zastrzeżeń. Na fakturze VAT Wykonawca jest zobowiązany podać numer niniejszej umowy, a nadto dołączyć do niej protokół odbioru. Kontakt: V. Osoba uprawniona do kontaktów: Łukasz Zalewski Tel. (58) 584 49 05 lub 695 802 334 e-mail: lzalewski@uck.gda.pl |