Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80-952 Gdańsk
powiat: Gdańsk
Tel. /fax 0 58 349 20 46, tel. 695-802-334, 58-584-49-20, Tel. (58) 584 49 05
lzalewski@uck.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. /fax 0 58 349 2
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych przez Hospicjum Dziecięce wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych na potrzeby adaptacji dla Pracowni Fizjoterapii."
wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego: ,,Wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych przez Hospicjum Dziecięce wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych na potrzeby adaptacji dla Pracowni Fizjoterapii." - przebudowa ścian, wymiana drzwi, wymiana płytek i wykładzin, roboty teletechniczne, elektryczne i sanitarne oraz towarzyszące roboty wykończeniowe
I. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pomieszczeniach zwolnionych przez Hospicjum Dziecięce wielobranżowych robót budowlanych i instalacyjnych na potrzeby adaptacji dla Pracowni Fizjoterapii, zgodnie z poniższymi załącznikami do zaproszenia:

Lp.
Nazwa załącznika
Ilość pozycji
1.
Opis przedmiotu zamówienia
7 str.
2.
Rysunki A-1 do 4
4 str.
3.
Rysunki E-1 do 2
2 str.
4.
Rysunki IS-1 do 2
2 str.
5.
Rysunki T-1 do 2
2 str.
6.
Opis techniczny instalacje wod-kan
5 str.
7.
STWiORB Cześć ogólna
15 str.
8.
STWiOR Roboty budowlane
45 str.
9.
SST branży Sanitarnej (wod-kan)
13 str.

CPV: 32421000-0, 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9

Dokument nr: 1 AIE 2025

Składanie ofert:
3. Ofertę należy przesłać na adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Dział Inwestycyjno-Eksploatacyjny, 80-952 Gdańsk Ul. Dębinki 7, lub złożyć osobiście w siedzibie Działu: Gdańsk, ul.Smoluchowskiego 17 budynek CMN II etap pokój nr 5/A/43.1 , w godz. pracy Działu, tj. 7:30-15:00
4. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta na Remont szatni w CMI, etap I'.
5. W przypadku składania oferty drogą mailową należy przesłać ofertę na adres e-mail:
lzalewski@uck.gda.pl oraz gszymczak@uck.gda.pl w formie skanu załącznika podpisanego przez osobę upoważnioną.

IV. Termin złożenia oferty:
Do 22.01.2025 r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi:
Przewidywany termin podpisania umowy ok 27.01.2025 r. Czas realizacji do uzgodnienia
z Wykonawcą. Na całość zadania Zamawiający przewiduje 12 tygodni, przy czym na prace demontażowe, montażowe i instalacyjne nie dłużej niż 6 tygodni. Przedłużony termin wynika z umożliwienia wykonawcy zamówienia i dostarczenia drzwi.

Wymagania:
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
powyżej 70 000 złotych do 130 000 złotych
2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania okresu gwarancji nie krótszego niż: 36 miesięcy na wszystkie roboty objęte umową, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
II. Sposób sporządzenia oferty

1. Zamawiający informuje o konieczności odbycia wizji lokalnej.
Termin odbycia wizji lokalnej Wykonawcy mogą ustalić pod numerem telefonu 695-802-334 lub 58-584-49-20. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Na potwierdzenie odbycia wizji przedstawiciel Wykonawcy podpisze podczas wizji oświadczenie
o jej odbyciu.
2. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy bądź osobę upoważnioną przez Wykonawcę na piśmie.
7. Ceny w ofercie muszą być wyrażone w polskich złotych i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku).
8. Rozliczenia między Zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone tylko w złotych polskich.
III. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i informacje:
1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
VI. Kryterium:
1. 60% cena
Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:

X = (Cmin/CO)*60

Gdzie:
X - wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin - najniższa cena ze złożonych ofert
CO - cena ocenianej oferty

2. 40% gwarancja
Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny termin gwarancji wynosi 72 miesiące. Ocenie podlegać będzie okres gwarancji wynikający
z oferty złożonej przez wykonawcę.
Ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona wg następującego wzoru:
G = (Gb/Gm)*40
Gdzie:
G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie według kryterium,
Gm - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (w miesiącach) spośród złożonych ofert
Gb - okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach)

Dla potrzeb wzoru:
Minimalny okres gwarancji: 36 m-cy, za który będzie przyznane 0 punktów. Zamawiający przyzna punkty tylko za dłuższy termin gwarancji niż 36 m-cy przy czym maksymalny okres gwarancji może wynosić maksymalnie 72 m-cy od dnia zawarcia umowy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższą gwarancję, Zamawiający do oceny oferty w tym kryterium przyjmie wartość 72 miesięcy.

Uwaga!!!
Okres gwarancji należy określić w miesiącach na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia
W przypadku wpisania innych wartości niż wymagane przez Zamawiającego (tj. pełne miesiące) w polu ,,okres gwarancji", Zamawiający uzna, że zaoferowano największą pełną wartość miesiąca.
Za niewypełnienie tego pola Wykonawca otrzyma 0 pkt., a Zamawiający uzna w takim przypadku, iż zaoferowany został minimalny termin gwarancji, tj. 36 miesięcy.

VII. Warunki konieczne udziału w postępowaniu:
1. Oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 realizacje o wartości min 80 000,00 zł netto o charakterze remontu lub modernizacji lub przebudowy lub budowy, w ramach których realizował roboty wykończeniowe w tym w szczególności: montaż ścian GK, wykładzin PVC, płytek podłogowych.
2. Oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 realizacje o wartości min 50 000,00 zł netto o charakterze remontu lub modernizacji lub przebudowy lub budowy, w ramach których realizował roboty instalacyjne branży sanitarnej i elektrycznej/teletechnicznej.

VIII. Pozostałe informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie przed podpisaniem umowy bez podawania przyczyn.
2. Należność Wykonawcy za wykonane zgodnie z umową roboty, po ich odbiorze bez zastrzeżeń, będzie uregulowana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót bez zastrzeżeń. Na fakturze VAT Wykonawca jest zobowiązany podać numer niniejszej umowy, a nadto dołączyć do niej protokół odbioru.

Kontakt:
V. Osoba uprawniona do kontaktów:
Łukasz Zalewski
Tel. (58) 584 49 05 lub 695 802 334
e-mail: lzalewski@uck.gda.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii