Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż bram garażowych dwuskrzydłowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o. o ul. Śląska 36 66-620 Gubin powiat: krośnieński (odrzański) tel. 887 788 446 swz@pumgubin.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 887 788 446 |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,DOSTAWA i montaż czterech bram garażowych dwuskrzydłowych" Szczegółowy zakres prac do wykonania przedstawia poniższy przedmiar robót: 1. DOSTAWA, demontaż i montaż 4 bram garażowych dwuskrzydłowych; 2. Wypełnienie bramy - pionowe; 3. Szerokość - 3780 mm; 4. Wysokość - 3720 mm; 5. Montaż bramy w otworze, szerokość bramy w otworze - 3800 mm; 6. Szerokość światła wjazdu - 3600 mm; 7. Wysokość światła wjazdu - 3630 mm; 8. Podział skrzydeł - symetryczny; 9. Skrzydło czynne - prawe 10. Szerokość światła skrzydła czynnego - 1800 mm; 11. Kolor bramy i ościeżnicy - RAL 8017; 12. Brama ocieplana; 13. Drzwi przejściowe 14. Typ zatrzasku - metalowy standard 15. Regulowanie 3 punktowe skrzydła - standard 16. System jednego klucza standard 17. Typ podparcia skrzydła - stopka 250 Ww. wymiary to wymiary wstępnie określone przez Zamawiającego. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji zadania, winien dokładnie wymierzyć otwory do montażu bramy we własnym zakresie. 2. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Bramy rozwierne dwuskrzydłowe ocieplane w ilości 4 szt. Wbudowane drzwi przejściowe - do każdej bramy Gwarancja bram minimum 5 lat. Obowiązki Zamawiającego. a) Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do terenu, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia, b) Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelkich informacji, pozwalających na sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia, c) Zamawiający wskaże Wykonawcy punkty poboru wody i energii elektrycznej, d) Zamawiający pokryje koszt wody i energii elektrycznej, e) Zamawiający zapewni odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. 5. Obowiązki Wykonawcy. a) Wykonawca wyposaży swoich pracowników w niezbędną odzież roboczą, narzędzia i urządzenia do wykonywania prac, b) Wykonawca zorganizuje zaplecze socjalne dla pracowników, c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty w terminie określonym przez Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z wymaganiami zamawiającego i sztuką budowlana. 6. Warunki płatności. a) Zapłata wynagrodzenia zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po zakończeniu całości prac, w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. b) Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru wykonanych robót bez uwag, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. CPV: 44 22 13 00-8, 45 42 11 48-3 Dokument nr: ZO/1/2025 Składanie ofert: 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: swz@pumgubin.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o., Ul. Śląska 36, 66-620 Gubin do dnia 10.01.2025r. do godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: Opis miejsca wykonania robót. Miejscem montażu bram jest budynek zlokalizowany na terenie Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. przy Ul. Śląskiej 36. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: II. TRYB POSTĘPOWANIA 1. Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - załącznik nr 1 2. Ocena ofert zostanie dokonana tego samego dnia, bądź dnia następnego. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VI. OCENA OFERT. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100% VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników postępowania VIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny. Kontakt: Dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela - Pani Malwina Jędrzejek tel. 887 788 446 |