Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostarczenie i montaż mebli biurowych oraz zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej Plac Marcina Lutra 7 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała 33 815 11 07 konkurencyjnosc@wsa.bielsko.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210646 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | 5 000 PLN |
Nr telefonu: | 33 815 11 07 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FERS.01.05-IP.08-0380/23 - Program kształcenia dla GOSPODARKI - Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku Białej Część 1 Nie dotyczy Przedmioty zamówienia Usługa Usługi IT Opis Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru Wykonawcy w zakresie realizacji usługi polegającej na utworzeniu 20 stanowiskowej pracowni komputerowej poprzez dostarczenie i montaż mebli biurowych oraz zakup, dostawę i montaż sprzętu komputerowego wraz z zakupem i instalacją niezbędnego oprogramowania w ramach realizacji projektu ,,Program kształcenia dla GOSPODARKI - Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku Białej", w ramach Działania 01.05: Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Priorytet 1: Umiejętności, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, współfinansowanego na podstawie umowy nr FERS.01.05-IP.08-0380/23-00, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Społecznego, zwanego dalej Projektem. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest utworzenie 20 stanowiskowej pracowni komputerowej poprzez dostarczenie i montaż mebli biurowych oraz zakup, dostawę i montaż sprzętu komputerowego wraz z zakupem i instalacją niezbędnego oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 30200000-1, 32421000-0, 32424000-1, 39130000-2, 48000000-8, 48322000-1, 48820000-2, 51600000-8, 72265000-0 Dokument nr: 2025-18942-210646, 1/NCBR/WSA/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-15 Ofertę należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.01.2025 roku, godz. 10:00: a) osobiście do siedziby Zamawiającego, tj. 43-300 Bielsko- Biała, Pl. Marcina Lutra 7 (każdego dnia roboczego od godz. 8:00 do godz. 16:00) lub b) za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl) pod numerem ogłoszenia właściwego dla niniejszego zamówienia, Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat stalowowolski Gmina Stalowa Wola Miejscowość Stalowa Wola MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Filia Wyższej Szkoły Administracji w Stalowej Woli, Ul. Wojska Polskiego 4a, 37-450 Stalowa Wola Termin wykonania: 30 dni od podpisania umowy. Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający wymaga, aby oferent wykazał się posiadaniem sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia. - posiadał uregulowane zobowiązania podatkowe wobec Urzędu Skarbowego i ubezpieczeniowe wobec ZUS. W celu potwierdzenia spełniania warunku Oferent dostarczy aktualne - nie starsze niż 3 miesiące - zaświadczenie o niezaleganiu z Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku poprzez weryfikację załączonych do Formularza oferty zaświadczeń. Oferta nie zawierająca powyższych dokumentów zostanie odrzucona na etapie oceny formalnej ofert, bez możliwości jej uzupełnienia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: i. wykonali należycie co najmniej trzy (3) usługi polegające na dostawie i wdrożeniu sprzętu komputerowego, w tym dla uczelni wyższych lub placówek oświatowych i była nie mniejsza niż 40 000,00 zł brutto każda. ii. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym przez co należy rozumieć, że dysponuje w składzie zespołu projektowego, wyznaczonego do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej: Zarządzającym usługą, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającym: ? Minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie usług informatycznych, w tym usług dla Uczelni Wyższych; Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Typ Dodatkowe warunki udziału Opis WADIUM 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do zapytania ofertowego zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 64 1140 1225 0000 2277 6900 1001 Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: ,,Wadium do zapytania ofertowego nr 1/NCBR/WSA/2025" 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jednego z współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, e. zobowiązanie gwaranta do ,,zapłacenia kwoty gwarancji w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego" 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Wadium Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane zostaną zwrócone w terminie 3 dni licząc od dnia ogłoszenia wyboru Najkorzystniejszej Oferty. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostaje przeznaczone na zabezpieczenie wykonania umowy. WARUNKI OGÓLNE ZAPYTANIA OFERTOWEGO 1.Niniejsze Zapytanie ofertowe jest skierowane do osób prawnych oraz do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania. 3. Zgodnie z obowiązującym prawem niniejsze Zapytanie ofertowe nie jest procedowane na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu cywilnego. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w częściach. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez Wykonawców działających w ramach konsorcjum. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzania całości zamówienia podwykonawcom. TRYB ZAMÓWIENIA Podstawa prawna: zasada konkurencyjności określona w Wytycznych dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 roku, której stosowanie wynika z zawartej umowy o dofinansowanie Projektu pn. ,,Program kształcenia dla GOSPODARKI - Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku Białej", w ramach w ramach Działania 01.05: Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Priorytet 1: Umiejętności, Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, współfinansowanego na podstawie Umowy nr FERS.01.05-IP.08-0380/23-00, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Społecznego. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.). Po złożeniu ofert i ich weryfikacji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wybrany w wyniku oceny ofert dokonanej zgodnie z przyjętymi w niniejszym zapytaniu kryteriami oceny. WYKLUCZENIE Z postępowania wykluczeni zostają Wykonawcy, którzy są podmiotem powiązanym z Wyższą Szkołą Administracji w Bielsku - osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wyższą Szkołą Administracji w Bielsku-Białej lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Wyższą Szkołą Administracji w Bielsku-Białej lub osobami wykonującymi w imieniu Wyższą Szkołą Administracji w Bielsku-Białej czynności związane z przygotowywaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, d. będąca założycielem Wyższej Szkoły Administracji w Bielsku-Białej lub jego małżonkiem, Brak powiązań Wykonawcy z Zamawiającym będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia o braku powiązań, dołączonego do oferty (zgodnie z Załącznikiem nr 4). 1. Niespełnienie któregokolwiek z warunków, stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w Rozdziale VII i VIII spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. ODRZUCENIE OFERTY Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, 3) nie złożył na wezwania Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, 4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania, 5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6) została złożona więcej niż jedna oferta przez jednego Wykonawcę. 7) zgłoszenie nastąpi po terminie, 8) jest sprzeczna z opisanym przedmiotem zamówienia, 9) nie zawiera niezbędnych dokumentów wskazanych w zapytaniu ofertowym. KRYTERIA OCENY OFERT Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach: 1) W ramach kryterium ,,Cena brutto" oferta może otrzymać do 100 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę, a każda następna według poniższego wzoru: cena oferty z najniższą ceną liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------------------------- x 100 pkt cena oferty ocenianej INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego; 3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych stanowiące załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego; 4. Wykaz realizowanych usług stanowiący załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego; 5. Wykaz osób realizujących usługę stanowiący załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego; 6. Informacja Administratora Danych Osobowych stanowiąca załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego; 7. Specyfikacja sprzętu i urządzeń stanowiąca załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego. 2) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego lub poprzez system Baza Konkurencyjności 2021. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyniku postępowania Zamawiający zawiadamia niezwłocznie pocztą elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty, a ponadto informację zamieszcza portalu Baza Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Informacja o wyniku postępowania zawiera dane Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, tj.: nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert, łączną punktację, informacje o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni, informację o wykonawcach, których oferta została odrzucona. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, jeżeli: 1)nie wpłynęły żadne oferty w postępowaniu, 2)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, 3)wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 4)cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 5)w innych uzasadnionych okolicznościach związanych z niemożliwością osiągnięcia celu gospodarczego Projektu, 6)postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcia umowy. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-07 Data ostatniej zmiany 2025-01-07 18:26:00 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach: 100 % cena Kontakt: Osoby do kontaktu Patrycja Płaneta tel.: 33 815 11 07 e-mail: konkurencyjnosc@wsa.bielsko.pl |