Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie klatek schodowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" w Ustce ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 1 76-270 Ustka powiat: słupski tel. 59 814-60-84 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ustka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 59 814-60-84 |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe - sprzątanie klatek schodowych w 2025 roku SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na stałe utrzymanie w czystości klatek schodowych i korytarzy piwnicznych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Łosoś" w Ustce III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymywanie w czystości klatek schodowych w budynkach 3,4,5, kondygnacyjnych w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Łosoś" w Ustce oraz Wspólnoty Mieszkaniowej Ustka, Ul. Sprzymierzeńców 35 - III klatka na czas określony od dnia 01.02.2025 r. do dnia 31.12.2026 r. polegające na: 1. zamiataniu i myciu klatek schodowych wraz ze ścieraniem kurzy, myciem parapetów i skrzynek pocztowych - 1 raz w tygodniu, 2. mycie drzwi wejściowych do klatki schodowej - 1 raz w tygodniu, 3. obmiataniu z pajęczyn ścian i sufitów, myciu lamperii i balustrad - 1 raz w miesiącu, 4. zamiataniu i obmiataniu z pajęczyn korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu, 5. myciu okien na klatkach - 1 raz na kwartał (do 15-tego dnia miesiąca: marca, czerwca, września i grudnia danego roku). Ogółem lokale mieszkalne: - Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" - 297 mieszkań, 38 klatek schodowych, - Wspólnota Mieszkaniowa Ustka Ul. Sprzymierzeńców 35-III kl. schodowa - 8 mieszkań-1 kl. sch. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.01.2025 r. o godz. 1000. Składanie ofert: Oferty wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie, zaadresowanej wg poniższego wzoru: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" w Ustce, ,,Stałe utrzymywanie w czystości klatek schodowych w budynkach 3,4,5, kondygnacyjnych w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Łosoś" w Ustce i Wspólnocie Mieszkaniowej Ustka ul. Sprzymierzeńców 35 - III klatka" Kopertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" w Ustce, Ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 76-270 Ustka do dnia 14.01.2025 r. do godz. 930. Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Pożądany termin wykonania zamówienia na czas określony od dnia 01.02.2025 r. do 31.12.2026 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone w oparciu o ,,Regulamin zlecania robót, dostaw i usług budowlanych obcym wykonawcom", zatwierdzony przez Radę Nadzorczą w dniu 26 lutego 2024 r. (uchwała nr 1/2024), w trybie przetargu nieograniczonego ofertowego pisemnego. V. WYMOGI, KTÓRE MUSI SPEŁNIĆ OFERENT ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WIARYGODNOŚĆ OFERENTA W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: ? spełnią wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ? prowadzą swoją działalność na rynku minimum 3 lata, ? posiadają ubezpieczenie firmy na sumę nie mniejszą niż wartość robót. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Oferent składa, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SWZ, 2. dokument potwierdzający uprawnienia wykonawcy do występowania w obrocie prawnym tj. aktualny wydruk z właściwego rejestru (ewidencji działalności gospodarczej lub rejestru przedsiębiorców KRS), 3. dokumenty potwierdzające, że wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą, doświadczeniem i potencjałem technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. informacja o firmie, wielkości zatrudnionego personelu oraz wykaz narzędzi, urządzeń, sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji przedmiotu zamówienia, 4. oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie z 3 miesięcy z właściwego Urzędu Skarbowego o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5. oświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach ZUS lub zaświadczenie ZUS o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 6. wykaz robót o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, 7. dokument ubezpieczenia firmy oferenta na sumę nie mniejszą niż wartość robót, 8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych. 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 10. Oświadczenie oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych dotyczących danych osobowych pracowników własnych, podwykonawców, reprezentantów i przedstawicieli. Brak jakiegokolwiek dokumentu, o których mowa wyżej lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty. Z tytułu odrzucenia ofert oferentom nie przysługuje żadne roszczenie wobec Spółdzielni. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wymagania podstawowe: 1) każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, 2) nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część zamówienia, 3) ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej SIWZ, 4) oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych na wzorze druku formularza ofertowego, 5) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. 2. Forma oferty ? całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie, ? dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, za zgodność z oryginałem kopii. Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu. Oferty nadesłane pocztą będą kwalifikowane do postępowania przetargowego, pod warunkiem ich doręczenia przez pocztę do Spółdzielni w ustalonym wyżej terminie. VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY Cena podana powinna zawierać kompleksową cenę na jeden lokal wraz z podatkiem VAT. IX. KRYTERIA OCENY OFERTY Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta: ? odpowiada wszystkim warunkom, podanym w niniejszej specyfikacji, ? zostanie oceniona jednomyślnie jako najkorzystniejsza. Wyniki przetargu będą obowiązywały po ich zatwierdzeniu przez Zarząd Spółdzielni. X. ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI UMOWY ? Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury w terminie 14 dni od daty jej dostarczenia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: ? Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszystkie powstałe szkody w mieniu spółdzielczym i prywatnym oraz innym mieniu, a także za następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich, powstałe w związku ze świadczonymi usługami; ? W przypadku nie wykonania robót z częstotliwością określoną w pkt. III Spółdzielnia potrąci Wykonawcy równowartość za roboty nie wykonane (uwzględniając częstotliwość danych robót) określone w pkt. III oraz naliczy do potrącenia karę w wysokości 20 %; ? W przypadku nieterminowego zapłacenia wynagrodzenia dla Wykonawcy, Spółdzielnia jest zobowiązana do zapłacenia odsetek ustawowych. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego do dnia 17.01.2025 r. Brak akceptacji przez oferenta wszystkich warunków i postanowień podanych w niniejszej specyfikacji, będzie jednoznaczny z uchyleniem się od zawarcia umowy. XI. OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU Oferenci biorący udział w przetargu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, w formie pisemnej niezwłocznie po zakończeniu postępowania przetargowego. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn na każdym etapie i bez prawa dochodzenia jakichkolwiek roszczeń przez oferentów. Kontakt: Osoby uprawnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: mgr Małgorzata Mencfel - Prezes Zarządu - tel. 59 8146 084. |