Sprzątanie klatek schodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie klatek schodowych

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" w Ustce
ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 1
76-270 Ustka
powiat: słupski
tel. 59 814-60-84
Województwo: pomorskie
Miasto: Ustka
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 59 814-60-84
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - sprzątanie klatek schodowych w 2025 roku

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
na stałe utrzymanie w czystości klatek schodowych i korytarzy piwnicznych
w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Łosoś" w Ustce
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymywanie w czystości klatek schodowych
w budynkach 3,4,5, kondygnacyjnych w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Łosoś" w Ustce oraz
Wspólnoty Mieszkaniowej Ustka, Ul. Sprzymierzeńców 35 - III klatka na czas określony od
dnia 01.02.2025 r. do dnia 31.12.2026 r. polegające na:
1. zamiataniu i myciu klatek schodowych wraz ze ścieraniem kurzy, myciem parapetów i skrzynek
pocztowych - 1 raz w tygodniu,
2. mycie drzwi wejściowych do klatki schodowej - 1 raz w tygodniu,
3. obmiataniu z pajęczyn ścian i sufitów, myciu lamperii i balustrad - 1 raz w miesiącu,
4. zamiataniu i obmiataniu z pajęczyn korytarzy piwnicznych - 1 raz w miesiącu,
5. myciu okien na klatkach - 1 raz na kwartał (do 15-tego dnia miesiąca: marca, czerwca, września
i grudnia danego roku).
Ogółem lokale mieszkalne:
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" - 297 mieszkań, 38 klatek schodowych,
- Wspólnota Mieszkaniowa Ustka Ul. Sprzymierzeńców 35-III kl. schodowa - 8 mieszkań-1 kl. sch.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.01.2025 r. o godz. 1000.

Składanie ofert:
Oferty wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie, zaadresowanej wg poniższego
wzoru:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" w Ustce,
,,Stałe utrzymywanie w czystości klatek schodowych w budynkach 3,4,5, kondygnacyjnych
w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Łosoś" w Ustce i Wspólnocie Mieszkaniowej Ustka
ul. Sprzymierzeńców 35 - III klatka"
Kopertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Łosoś" w Ustce, Ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 76-270 Ustka do
dnia 14.01.2025 r. do godz. 930.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Pożądany termin wykonania zamówienia na czas określony od dnia 01.02.2025 r. do 31.12.2026 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie przetargowe zostanie przeprowadzone w oparciu o ,,Regulamin zlecania robót,
dostaw i usług budowlanych obcym wykonawcom", zatwierdzony przez Radę Nadzorczą w dniu
26 lutego 2024 r. (uchwała nr 1/2024), w trybie przetargu nieograniczonego ofertowego pisemnego.
V. WYMOGI, KTÓRE MUSI SPEŁNIĆ OFERENT ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW
POTWIERDZAJĄCYCH WIARYGODNOŚĆ OFERENTA
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy:
? spełnią wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
? prowadzą swoją działalność na rynku minimum 3 lata,
? posiadają ubezpieczenie firmy na sumę nie mniejszą niż wartość robót.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności Oferent składa, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem przez Oferenta następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SWZ,
2. dokument potwierdzający uprawnienia wykonawcy do występowania w obrocie prawnym
tj. aktualny wydruk z właściwego rejestru (ewidencji działalności gospodarczej lub
rejestru przedsiębiorców KRS),
3. dokumenty potwierdzające, że wykonawca dysponuje niezbędną wiedzą, doświadczeniem i
potencjałem technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
informacja o firmie, wielkości zatrudnionego personelu oraz wykaz narzędzi, urządzeń,
sprzętu przewidzianego do użycia w realizacji przedmiotu zamówienia,
4. oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie z 3 miesięcy z właściwego
Urzędu Skarbowego o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
5. oświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach ZUS lub zaświadczenie ZUS o uzyskaniu
zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu,
6. wykaz robót o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat,
7. dokument ubezpieczenia firmy oferenta na sumę nie mniejszą niż wartość robót,
8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
10. Oświadczenie oferenta w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych
dotyczących
danych
osobowych
pracowników
własnych,
podwykonawców, reprezentantów i przedstawicieli.
Brak jakiegokolwiek dokumentu, o których mowa wyżej lub złożenie dokumentu w niewłaściwej
formie, np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty.
Z tytułu odrzucenia ofert oferentom nie przysługuje żadne roszczenie wobec Spółdzielni.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Wymagania podstawowe:
1) każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
2) nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych lub obejmujących część
zamówienia,
3) ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej SIWZ,
4) oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferentowi nie
wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych na wzorze druku formularza ofertowego,
5) oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta.
2. Forma oferty
?
całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie,
?
dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub
poświadczonych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta, za zgodność z
oryginałem kopii.
Oferty złożone po terminie podlegają odrzuceniu. Oferty nadesłane pocztą będą kwalifikowane do
postępowania przetargowego, pod warunkiem ich doręczenia przez pocztę do Spółdzielni
w ustalonym wyżej terminie.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena podana powinna zawierać kompleksową cenę na jeden lokal wraz z podatkiem VAT.
IX.
KRYTERIA OCENY OFERTY
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta:
? odpowiada wszystkim warunkom, podanym w niniejszej specyfikacji,
? zostanie oceniona jednomyślnie jako najkorzystniejsza.
Wyniki przetargu będą obowiązywały po ich zatwierdzeniu przez Zarząd Spółdzielni.
X.
ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
UMOWY
?
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury w terminie 14 dni od daty jej dostarczenia.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
? Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za wszystkie powstałe szkody w mieniu
spółdzielczym i prywatnym oraz innym mieniu, a także za następstwa nieszczęśliwych
wypadków dot. pracowników i osób trzecich, powstałe w związku ze świadczonymi usługami;
? W przypadku nie wykonania robót z częstotliwością określoną w pkt. III Spółdzielnia potrąci
Wykonawcy równowartość za roboty nie wykonane (uwzględniając częstotliwość danych robót)
określone w pkt. III oraz naliczy do potrącenia karę w wysokości 20 %;
? W przypadku nieterminowego zapłacenia wynagrodzenia dla Wykonawcy, Spółdzielnia jest
zobowiązana do zapłacenia odsetek ustawowych.
Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego do dnia 17.01.2025 r.
Brak akceptacji przez oferenta wszystkich warunków i postanowień podanych w niniejszej
specyfikacji, będzie jednoznaczny z uchyleniem się od zawarcia umowy.
XI. OGŁOSZENIE WYNIKÓW PRZETARGU
Oferenci biorący udział w przetargu zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty, w
formie pisemnej niezwłocznie po zakończeniu postępowania przetargowego.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
na każdym etapie i bez prawa dochodzenia jakichkolwiek roszczeń przez oferentów.

Kontakt:
Osoby uprawnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
mgr Małgorzata Mencfel - Prezes Zarządu - tel. 59 8146 084.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii