Wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Srokowo
Plac Rynkowy 1
11-420 Srokowo
powiat: kętrzyński
tel. (89) 754 45 20, tel./fax (89) 754 45 22, tel. (089) 754-45-30
sekretariat@gminasrokowo.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Srokowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (89) 754 45 20,
Termin składania ofert: 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT WÓJT GMINY SROKOWO ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA;
Wójt Gminy Srokowo zaprasza do złożenia oferty na wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Srokowo, o wartości poniżej 130 000 zł netto tj. poniżej progu określonego w art. 2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Srokowo.
1) W zakres zamówienia wchodzi:
a) Usługa wykonania konserwacji oświetlenia ulicznego w obszarze administrowanym przez Gminę Srokowo w ilości 499 sztuk opraw oświetlenia, polegająca na:
- zapewnieniu świecenia wszystkich źródeł światła w ustalonych godz.ch (od zmierzchu do świtu),
- utrzymaniu we właściwym stanie opraw oświetleniowych, aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenie nie powodowały zmniejszenia ich sprawności,
- utrzymanie we właściwym stanie osłon źródeł światła, aby nie powodowały zaciemnienia,
- utrzymaniu we właściwym stanie technicznym linii i instalacji oświetleniowej zapewniających prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób postronnych,
- wymianie uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem a źródłem światła i zakupie nowych (m.in. żarówek, kompletnych gniazd bezpiecznikowych, styczników, sterowników, dławików, przewodów i kabli zasilających itp.),
- wymianie i/lub naprawie opraw, słupów i przewodów elektrycznych z tym, że zakup materiałów w postaci opraw, słupów i przewodów elektrycznych jest po stronie Zamawiającego,
- zapewnieniu estetycznego wyglądu urządzeń - bieżącym wykonywaniu przeglądów i oględzin linii oświetleniowych i urządzeń sterowniczych,
- prawidłowym i czytelnym oznakowaniu obwodów oświetlenia ulicznego w szafach sterowniczych dla umożliwienia ich włączenia lub wyłączenia w koniecznych przypadkach,
- zapewnieniu fachowej obsługi wyposażonej w środki transportu i odpowiedni sprzęt pozostający w dyspozycji Wykonawcy,
- sukcesywnym dokonywaniu kontroli stanu technicznego oświetlenia ulicznego oraz bieżącym usuwaniu stwierdzonych usterek bez oczekiwania na zgłoszenia reklamacji ze strony Zamawiającego, i innych osób, jak również odwrotnym przekazywaniu informacji o sposobie i czasie likwidacji zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania,
- zawieszaniu oraz zdejmowaniu ozdób świątecznych ze słupów oświetlenia drogowego.
b) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemień oraz sprawdzenie skuteczności zerowania. Pomiar ten powinien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania linii i instalacji oświetleniowej w stanie technicznym zapewniającym prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób i zwierząt.
3) Uszkodzenia i awarie będą likwidowane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:
a) usuwanie awarii w sieci oświetleniowej /licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia:
- w linii kablowej - do 3 dni roboczych,
- w linii napowietrznej - do 2 dni roboczych,
b) wymiana przepalonych źródeł światła - do 1 dnia roboczego,
c) interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 3 godzin.
4) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający odbieranie zgłoszeń awarii i reklamacji oraz przyjmowanie również telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego i odwrotnie przekazywanie informacji o likwidacji zgłoszonych usterek.
5) Na wykonane usługi w zakresie objętym niniejszą umową wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji.
6) Załączanie oświetlenia w porze dziennej następować może wyłącznie w przypadku dokonywania koniecznych przeglądów, konserwacji lub naprawy sieci oświetleniowej i po uprzednim powiadomieniu osób upoważnionych przez Zamawiającego.
7) Wykonawca wykona usługi objęte niniejszą umową przy pomocy własnego sprzętu.
8) Wykonawca jest zobowiązany pokryć szkody powstałe podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w wyniku niewykonania lub nienależytego jego wykonania.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podjął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia.

Dokument nr: RGT.271.3.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14.01.2025
roku o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1,11 - 420 Srokowo, pokój nr 8 (sala USC).

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.01.2025 roku, do godz. 13:00 w zamkniętej
kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo, pokój nr 9 -sekretariat. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Srokowo".

Miejsce i termin realizacji:
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 16.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Wymagania:
3. Złożona oferta utrzymuje ważność min. 30 dni i może być przedłużona za zgodą stron na dłuższy okres.
4. Kryterium oceny ofert:
Cena-100%.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
5. Sposób przygotowania oferty:
1) Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1), podając cenę netto, podatek VAT, cenę brutto za jeden miesiąc konserwacji oświetlenia.
2) Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
8. Informację o wyborze Wykonawcy Zamawiający przekaże zainteresowanym na ich
wniosek, we wcześniej uzgodniony z nimi sposób.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Srokowo z siedzibą przy ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo;
2) administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@gminasrokowo.pl w sprawach związanych z ochroną danych;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp" oraz przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodatna określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych -skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Administrator Danych Osobowych nie przekazuje Państwa danych do Państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Klauzula Ogólna
Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o ochronie Danych Osobowych informujemy, że:
Administratorem podanych przez Panią/Pana danych będzie Gmina Srokowo reprezentowana przez Wójta Gminy Srokowo z siedzibą: Plac Rynkowy 1, 11-420, Srokowo. W sprawie danych osobowych może się Pani / Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@gminasrokowo.pl
1. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności urzędowych tj.:
o wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Srokowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia;
o wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Srokowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia;
2. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
o podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
o podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 1 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
4. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do:
o dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
o sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
o usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
o ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
o wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
5. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani / Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Gminy w Srokowie. Przy czym podanie danych jest:
o obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
o dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani / Pana zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub niemożliwość zawarcia umowy.
Pani/Pana dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Pani/Pana sytuację prawną lub wywoływać dla Pani/Pana inne podobne doniosłe skutki.

Kontakt:
7.Pracownik uprawniony do kontaktów z oferentami: Paweł Oracz w godzinach: 800-1500, tel. (089) 754-45-30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii