Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Srokowo Plac Rynkowy 1 11-420 Srokowo powiat: kętrzyński tel. (89) 754 45 20, tel./fax (89) 754 45 22, tel. (089) 754-45-30 sekretariat@gminasrokowo.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Srokowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (89) 754 45 20, |
Termin składania ofert: | 2025-01-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT WÓJT GMINY SROKOWO ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA; Wójt Gminy Srokowo zaprasza do złożenia oferty na wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Srokowo, o wartości poniżej 130 000 zł netto tj. poniżej progu określonego w art. 2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Srokowo. 1) W zakres zamówienia wchodzi: a) Usługa wykonania konserwacji oświetlenia ulicznego w obszarze administrowanym przez Gminę Srokowo w ilości 499 sztuk opraw oświetlenia, polegająca na: - zapewnieniu świecenia wszystkich źródeł światła w ustalonych godz.ch (od zmierzchu do świtu), - utrzymaniu we właściwym stanie opraw oświetleniowych, aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenie nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, - utrzymanie we właściwym stanie osłon źródeł światła, aby nie powodowały zaciemnienia, - utrzymaniu we właściwym stanie technicznym linii i instalacji oświetleniowej zapewniających prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób postronnych, - wymianie uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem a źródłem światła i zakupie nowych (m.in. żarówek, kompletnych gniazd bezpiecznikowych, styczników, sterowników, dławików, przewodów i kabli zasilających itp.), - wymianie i/lub naprawie opraw, słupów i przewodów elektrycznych z tym, że zakup materiałów w postaci opraw, słupów i przewodów elektrycznych jest po stronie Zamawiającego, - zapewnieniu estetycznego wyglądu urządzeń - bieżącym wykonywaniu przeglądów i oględzin linii oświetleniowych i urządzeń sterowniczych, - prawidłowym i czytelnym oznakowaniu obwodów oświetlenia ulicznego w szafach sterowniczych dla umożliwienia ich włączenia lub wyłączenia w koniecznych przypadkach, - zapewnieniu fachowej obsługi wyposażonej w środki transportu i odpowiedni sprzęt pozostający w dyspozycji Wykonawcy, - sukcesywnym dokonywaniu kontroli stanu technicznego oświetlenia ulicznego oraz bieżącym usuwaniu stwierdzonych usterek bez oczekiwania na zgłoszenia reklamacji ze strony Zamawiającego, i innych osób, jak również odwrotnym przekazywaniu informacji o sposobie i czasie likwidacji zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania, - zawieszaniu oraz zdejmowaniu ozdób świątecznych ze słupów oświetlenia drogowego. b) Wykonanie pomiarów rezystancji uziemień oraz sprawdzenie skuteczności zerowania. Pomiar ten powinien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania linii i instalacji oświetleniowej w stanie technicznym zapewniającym prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób i zwierząt. 3) Uszkodzenia i awarie będą likwidowane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów: a) usuwanie awarii w sieci oświetleniowej /licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia: - w linii kablowej - do 3 dni roboczych, - w linii napowietrznej - do 2 dni roboczych, b) wymiana przepalonych źródeł światła - do 1 dnia roboczego, c) interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 3 godzin. 4) Wykonawca zapewni całodobowy dyżur umożliwiający odbieranie zgłoszeń awarii i reklamacji oraz przyjmowanie również telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego i odwrotnie przekazywanie informacji o likwidacji zgłoszonych usterek. 5) Na wykonane usługi w zakresie objętym niniejszą umową wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji. 6) Załączanie oświetlenia w porze dziennej następować może wyłącznie w przypadku dokonywania koniecznych przeglądów, konserwacji lub naprawy sieci oświetleniowej i po uprzednim powiadomieniu osób upoważnionych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca wykona usługi objęte niniejszą umową przy pomocy własnego sprzętu. 8) Wykonawca jest zobowiązany pokryć szkody powstałe podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w wyniku niewykonania lub nienależytego jego wykonania. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podjął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia. Dokument nr: RGT.271.3.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 14.01.2025 roku o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1,11 - 420 Srokowo, pokój nr 8 (sala USC). Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.01.2025 roku, do godz. 13:00 w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo, pokój nr 9 -sekretariat. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Srokowo". Miejsce i termin realizacji: 2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 16.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Wymagania: 3. Złożona oferta utrzymuje ważność min. 30 dni i może być przedłużona za zgodą stron na dłuższy okres. 4. Kryterium oceny ofert: Cena-100%. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena. 5. Sposób przygotowania oferty: 1) Wykonawca powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym (wg załącznika nr 1), podając cenę netto, podatek VAT, cenę brutto za jeden miesiąc konserwacji oświetlenia. 2) Cena podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3) Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. Wszystkie oferty otrzymane po wymienionym wyżej terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania. 8. Informację o wyborze Wykonawcy Zamawiający przekaże zainteresowanym na ich wniosek, we wcześniej uzgodniony z nimi sposób. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Srokowo z siedzibą przy ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo; 2) administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@gminasrokowo.pl w sprawach związanych z ochroną danych; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp" oraz przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodatna określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych -skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Administrator Danych Osobowych nie przekazuje Państwa danych do Państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Klauzula Ogólna Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) o ochronie Danych Osobowych informujemy, że: Administratorem podanych przez Panią/Pana danych będzie Gmina Srokowo reprezentowana przez Wójta Gminy Srokowo z siedzibą: Plac Rynkowy 1, 11-420, Srokowo. W sprawie danych osobowych może się Pani / Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@gminasrokowo.pl 1. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji czynności urzędowych tj.: o wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Srokowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia; o wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi w związku z realizowaniem zadań przez Urząd Gminy w Srokowie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia; 2. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: o podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; o podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające). 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 1 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 4. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do: o dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia; o sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia; o usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; o ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia; o wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia. 5. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani / Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani / Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia. 7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Gminy w Srokowie. Przy czym podanie danych jest: o obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; o dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani / Pana zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub niemożliwość zawarcia umowy. Pani/Pana dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Pani/Pana sytuację prawną lub wywoływać dla Pani/Pana inne podobne doniosłe skutki. Kontakt: 7.Pracownik uprawniony do kontaktów z oferentami: Paweł Oracz w godzinach: 800-1500, tel. (089) 754-45-30. |