Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu sp. z o.o Folwark, Półwiejska 20 63-900 Rawicz powiat: rawicki 65 546 76 49 dt@zwikrawicz.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210581 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Rawicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 65 546 76 49 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych w aglomeracji Rawicz. Powstaje w kontekście projektu FENX.01.03-IW.01-0006/23 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych w aglomeracji Rawicz Część 1 Budowa sieci kanalizacji sanit. grawitacyjnej w m. Folwark Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Folwark w rejonie Ul. Miodowej o długości 360 m, odcinek od studni KS21-KS72, KS65-KS22, KS67-KS64. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony również został za pomocą: przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla niniejszego zakresu prac opracowanym w oparciu o projekt budowlany, 2)?projektu budowlanego, 3)?specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego. Okres gwarancji 36 CPV: 30195000-2, 31523200-0, 39294100-0, 45000000-7, 45111200-0, 45111240-2, 45231100-6, 45231300-8, 45232410-9, 79342200-5 Dokument nr: 2025-75112-210581, DT.2620.1.2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat rawicki Gmina Rawicz Miejscowość Rawicz Wymagania: Warunki zmiany umowy Warunki umowy oraz zmiana warunków umowy zostały opisane w Załączniku nr 8 do zapytania ofertowego - Projekt umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1)?potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia wskazań technicznych lub technologicznych, przy czym przez roboty zamienne należy rozumieć prace, które były przewidziane w pierwotnej umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą, ale strony umowy w trakcie realizacji robót uzgodniły ich wykonanie w inny sposób, np. przy zastosowaniu innej technologii, przy uwzględnieniu innych parametrów, itp. zapewniając jednocześnie realizację przedmiotu zamówienia, określonego w dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, 2)?zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 3)?zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) zmiana terminu wykonania robót z uwagi na wystąpienie warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych niezbędnych do prawidłowego wykonania robót, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji robót lub wystąpienia innych okoliczności powodujących zmianę terminu wykonania zamówienia na roboty budowlane, 5)?zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy lub sposobu wykonania przedmiotu umowy spowodowane działaniem siły wyższej (skrajne warunki pogodowe, klęski żywiołowe, strajki itp.), 6)?zmiany terminu, sposobu realizacji lub warunków zamówienia wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 7)?zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 8)?przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 9)?zmiany personelu Zamawiającego oraz Wykonawcy (§6), pod warunkiem spełnienia wymogów postępowania i przepisów prawa budowlanego, 10)?zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 11)?zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, 12)?zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia, 13)?zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. zmiana umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli zmiana: a)?wprowadza warunki, które, gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści, b)?narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie, c)?w sposób znaczny rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą. 3.?Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem w.w. przesłanek podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 4.?Zmiana dokonywana jest w formie aneksu do umowy. Warunkiem dokonania zmiany, o których mowa powyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez Strony stosownego protokołu. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub sieci kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 360 m wykonanej z rur PVC. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, w całości (nie dopuszcza się sumowania doświadczenia). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: ?dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami w realizacji zamówienia: -?co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (kierownik budowy) (druk formularza stanowi załącznik nr 6 do ZO), Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą nie niższą niż 300 000,00 PLN; Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1.?W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do ZO). 2) Wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 5 do ZO) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 3) Wykaz osób - kierownik budowy (wzór stanowi załącznik nr 6 do ZO), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego; Wykaz musi zawierać osoby posiadające właściwe uprawnienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wyznaczonej osoby. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do ZO), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Wymaganymi do złożenia przez Wykonawcę są również następujące dokumenty: 1)?wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty (załącznik nr 1 do ZO), 2)?stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru albo, gdy oferty nie podpisuje Wykonawca, 3)?pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy), 4)?w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia - pełnomocnictwo -dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zamawiający dopuszcza możliwość skanu oryginalnego pełnomocnictwa lub pełnomocnictwa notarialnie poświadczonego złożonego wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć oryginał (lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność) najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Po otwarciu ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą do przedłożenia Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do ZO). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Do postępowania zostanie dopuszczony Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wskazane przez Zamawiającego w rozdz. V zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-08 Data ostatniej zmiany 2025-01-08 09:06:03 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis TAK CENA -100% Kontakt: Osoby do kontaktu DONATA TWARDOWSKA tel.: 65 546 76 49 e-mail: dt@zwikrawicz.pl |