Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu sp. z o.o
Folwark, Półwiejska 20
63-900 Rawicz
powiat: rawicki
65 546 76 49
dt@zwikrawicz.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210581
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rawicz
Wadium: ---
Nr telefonu: 65 546 76 49
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych w aglomeracji Rawicz.
Powstaje w kontekście projektu
FENX.01.03-IW.01-0006/23 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnych w aglomeracji Rawicz

Część 1
Budowa sieci kanalizacji sanit. grawitacyjnej w m. Folwark

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej w m. Folwark w rejonie Ul. Miodowej o długości 360 m, odcinek od studni KS21-KS72,
KS65-KS22, KS67-KS64.
Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony również
został za pomocą: przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla niniejszego zakresu prac
opracowanym w oparciu o projekt budowlany,
2)?projektu budowlanego,
3)?specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część
niniejszego zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
36

CPV: 30195000-2, 31523200-0, 39294100-0, 45000000-7, 45111200-0, 45111240-2, 45231100-6, 45231300-8, 45232410-9, 79342200-5

Dokument nr: 2025-75112-210581, DT.2620.1.2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-27

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
rawicki
Gmina
Rawicz
Miejscowość
Rawicz

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki umowy oraz zmiana warunków umowy zostały opisane w Załączniku nr 8 do zapytania ofertowego
- Projekt umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
1)?potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym
zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia wskazań
technicznych lub technologicznych, przy czym przez roboty zamienne należy rozumieć prace, które były
przewidziane w pierwotnej umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą, ale strony umowy w
trakcie realizacji robót uzgodniły ich wykonanie w inny sposób, np. przy zastosowaniu innej technologii,
przy uwzględnieniu innych parametrów, itp. zapewniając jednocześnie realizację przedmiotu zamówienia,
określonego w dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną,
2)?zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego
Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych
w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
Zamawiającego,
c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
3)?zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące
warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z
należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
4) zmiana terminu wykonania robót z uwagi na wystąpienie warunków pogodowych niepozwalających
na wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych lub
wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych niezbędnych do prawidłowego
wykonania robót, a których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej
do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji robót lub wystąpienia innych okoliczności
powodujących zmianę terminu wykonania zamówienia na roboty budowlane,
5)?zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy lub sposobu wykonania przedmiotu umowy
spowodowane działaniem siły wyższej (skrajne warunki pogodowe, klęski żywiołowe, strajki itp.),
6)?zmiany terminu, sposobu realizacji lub warunków zamówienia wynikających z wystąpienia okoliczności,
których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
7)?zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim
przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia odbędzie się w wysokości odpowiadającej zmianie
podatku,
8)?przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
9)?zmiany personelu Zamawiającego oraz Wykonawcy (§6), pod warunkiem spełnienia wymogów
postępowania i przepisów prawa budowlanego,
10)?zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż
5 382 000 EUR w przypadku robót budowlanych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie,
11)?zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zapytaniu ofertowym w postaci
jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany
wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
12)?zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację
zamówienia,
13)?zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. zmiana umowy jest istotna, jeżeli powoduje, że
charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, w szczególności jeżeli
zmiana:
a)?wprowadza warunki, które, gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to
wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści,
b)?narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w
pierwotnej umowie,
c)?w sposób znaczny rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, polega
na zastąpieniu Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą.
3.?Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem w.w. przesłanek podlega unieważnieniu. Na miejsce
unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
4.?Zmiana dokonywana jest w formie aneksu do umowy. Warunkiem dokonania zmiany, o których mowa
powyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez Stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez Strony
stosownego protokołu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub sieci kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 360 m wykonanej z rur PVC.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, w całości (nie dopuszcza się sumowania doświadczenia).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
?dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami w realizacji zamówienia:
-?co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
kanalizacyjnych (kierownik budowy) (druk formularza stanowi załącznik nr 6 do ZO),
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą nie niższą niż 300 000,00 PLN;
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1.?W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
1) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu (załącznik nr 2 do ZO).
2) Wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 5 do ZO) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
3) Wykaz osób - kierownik budowy (wzór stanowi załącznik nr 6 do ZO), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego;
Wykaz musi zawierać osoby posiadające właściwe uprawnienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wyznaczonej osoby.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda do złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących dokumentów:
1) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do ZO),
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wymaganymi do złożenia przez Wykonawcę są również następujące dokumenty:
1)?wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty (załącznik nr 1 do ZO),
2)?stosowne pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu właściwego rejestru albo, gdy oferty nie podpisuje Wykonawca,
3)?pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy),
4)?w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia - pełnomocnictwo -dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Pełnomocnictwo winno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj.
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
Zamawiający dopuszcza możliwość skanu oryginalnego pełnomocnictwa lub pełnomocnictwa notarialnie poświadczonego złożonego wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłożyć oryginał (lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność) najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
Po otwarciu ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą do
przedłożenia Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do ZO).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Do postępowania zostanie dopuszczony Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wskazane przez Zamawiającego w rozdz. V zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-08
Data ostatniej zmiany
2025-01-08 09:06:03

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
TAK
CENA -100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
DONATA TWARDOWSKA
tel.: 65 546 76 49
e-mail: dt@zwikrawicz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii