Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa pompowni przeciwpożarowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 600 423 481, +48 501 313 765, tel. +48 519 015 032 https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4223 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. +48 600 423 481 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa pompowni przeciwpożarowej nr 1 i 2 w Bazie Paliw nr 8 w Jastrowiu 1. PRZEDMIOT ZAKUPU 1.1 Przedmiotem Zakupu jest: Przebudowa pompowni przeciwpożarowej nr 1 i 2 w Bazie Paliw nr 8 w Jastrowiu. 1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu Zakupu, termin realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określone zostały w: 1) Szczegółowym opisie przedmiotu Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy nie modyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. 3) UWAGA: Zamawiający informuje, że termin realizacji Zakupu nie może przekroczyć 40 tygodni od dnia zawarcia Umowy do dnia zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego. Dokument nr: ZPP.250.000245.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4223 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 27.01.2025 r. o godz. 11:00. Wymagania: 5. Zamawiający nie dopuszcza: 5.1. składania ofert częściowych; 5.2. składania ofert wariantowych; 5.3. złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty. 2 PODWYKONAWCY 2.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 2.2 Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 2.3 Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3 WIZJA LOKALNA 3.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia ewentualnych warunków realizacji Zakupu poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko - minimum 3 dni przed wyznaczonym terminem złożenia oferty - wizji lokalnej obiektu na realizację Zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ. Podczas wizji lokalnej nie będzie udostępniona dokumentacja. 3.2 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy uzgodnić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z osobą wskazaną w pkt 9.2 Dz. I. SIWZ, należy podać: - proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej, - dane osób, które będą brać udział w wizji lokalnej (imię i nazwisko), Uwaga: jeśli w wizji lokalnej uczestniczyć będą osoby nie będące obywatelami RP albo posiadające podwójne obywatelstwo, zgłoszenie zamiaru jej przeprowadzenia powinno nastąpić co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do wizji lokalnej zgłoszonych osób - bez podawania uzasadnienia. Odmowa dopuszczenia do wizji lokalnej nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec PERN. 3.3 Osoby biorące udział w wizji lokalnej na terenie Obiektu zobowiązane są do posiadania i stosowania odzieży o właściwościach antyelektrostatycznych. Kompletny zestaw, okrywający tułów, ramiona i nogi składa się z kurtki, spodni oraz butów posiadających certyfikat na zgodność z PN-EN 1149-5 lub oznakowanie CE oraz z kasku ochronnego ze znakiem CE kat. II. Wskazane jest użycie kamizelki ostrzegawczej, antyelektrostatycznej (zgodnej z PN EN 1149-5). W przypadku braku kompletu ww. odzieży ochronnej, osoby przeprowadzające wizje lokalne mają obowiązek stosować kombinezony ochronne jednorazowe o właściwościach antyelektrostatycznych oraz opaski antyelektrostatyczne założone na obuwie zgodnie z instrukcją ich użytkowania. 3.4 Odbycie wizji zostanie potwierdzone stosowną notatką - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 4.1 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę ofertową netto, podaną jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu Zakupu. 4.2 Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. 5. NEGOCJACJE Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia z Wykonawcami negocjacji kryterium/-ów złożonych ofert. O formie i terminie negocjacji, Wykonawcy zostaną powiadomieni poprzez Platformę zakupową. 14. WADIUM 15.1 Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (Dział I pkt 4 SIWZ) na cały okres związania ofertą w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Kontakt: 9. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 9.1. W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Alina Kujawska, tel. +48 600 423 481 lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 9.2. W zakresie wizji lokalnej: Marek Cieślewicz, tel. +48 501 313 765, e-mail: marek.cieslewicz@pern.pl lub osoba przez niego upoważniona. |