Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie tynków na piętrach budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-01-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ar-Ol Arkadiusz Olejnik Wrocławska 11 55-300 Środa Śląska powiat: średzki (śląski) 609424280 biuro@hotelsarai.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210820 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Środa Śląska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609424280 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane - wykonanie tynków na 2 piętrach budynku przeznaczonego na hotel w ramach KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 umowa nr KPOD.01.03-IW.01-6060/24. Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0013/23 - KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 Część 1 Roboty budowlane - wykonanie tynków na 2 piętrach budynku Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Roboty budowlane - wykonanie tynków na 2 piętrach budynku przeznaczonego na hotel w ramach KPO A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności; Region 5, Przedsięwzięcie KPOD.01.03-IW.01-0013/23 umowa nr KPOD.01.03-IW.01-6060/24. Okres gwarancji 60 miesięcy CPV: 45000000-7, 45410000-4 Dokument nr: 2025-84620-210820 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Fabryczna Miejscowość Wrocław Termin realizacji zamówienia: 1 tydzień od od daty wyboru oferty i ustalenia szczegółów prac. 9. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Rdestowa 17a, 54-530 Wrocław. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Wykonawca składając ofertę oświadczy, że: 1.Wypełni obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO; 2. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm, które nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami. Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. W celu uniknięcia konfliktu interesów, w przypadku zamawiającego, który nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. 3. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu: a. obywateli rosyjskich, osób fizycznych zamieszkałych w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu; lub c. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym podwykonawców lub dostawców, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. 4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.) tj. Zamawiający wyklucza: a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Warunki zmiany umowy 1.Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności z powodu braku rozwiązań projektowych, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowany jest Przedmiot Umowy; b) wystąpienie siły wyższej pod pojęciem której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez stronę lub strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy, w szczególności takie jak: wojny, działania wojenne, inwazje, terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, rozruchy, z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego Podwykonawców lub Zamawiającego, zanieczyszczenie i inne podobne niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez wykonawcę, działania sił przyrody, w tym huragany lub powodzie, a którym Strona Umowy nie mogła zapobiec, stan nadzwyczajny (np. stan klęski żywiołowej, stan wojenny, stan wyjątkowy). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji Przedmiotu umowy, poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia; c) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z koniecznością wprowadzenia istotnych zmian projektowych i wynikających z nich opóźnień w związku z koniecznością uzyskania stosownych decyzji, zezwoleń, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć biorąc pod uwagę standard staranności wymagany od Wykonawcy; d) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z niedotrzymaniem terminu wprowadzenia przez Zamawiającego na teren robót, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności, uniemożliwiające wprowadzenie na teren robót w terminie określonym Umową; e) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem niekorzystnych i niemożliwych do przewidzenia warunków atmosferycznych, przy których niedopuszczalne jest prowadzenie prac zgodnie ze sztuką budowlaną, o ile Wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożliwość realizacji świadczenia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi niemożności prowadzenia robót z uwagi na warunki atmosferyczne; f) zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z potrzebą wykonania prac zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odstąpienia od realizacji części prac lub wystąpienia zamówień podobnych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego niniejszymi okolicznościami; g) zmiana technologii wykonania Umowy, w szczególności poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych powodujących: osiągnięcie wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania Umowy, zwiększenie jakości, parametrów technicznych lub eksploatacyjnych Przedmiotu Umowy, skrócenie terminu realizacji zamówienia, uniknięcie niewykonania lub wadliwego wykonania Przedmiotu Umowy; h) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, organizacyjnych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; i) zamiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, w przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału np.: w związku z wycofaniem urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych urządzeń lub ich elementów, materiałów. Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał musi charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były przez Zamawiającego i Zamawiający musi wyrazić na nie zgodę; j) zmiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń, będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego Przedmiotu Umowy, poprawią parametry techniczne, wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis WYKONANIE TYNKÓW MASZYNOWYCH NA 2 PIĘTRACH BUDYNKU HOTELOWEGO Zakres robót obejmuje: 1.Przygotowanie podłoża- zdjęcie starych powłok, wyrównanie ścian. 2.Położenie tynków maszynowych na obu piętrach budynku. 3. Zakup tynków gipsowych nie gorszych niż Dolina Nidy Alfa w ilości potrzebnej do realizacji zadania. 4.Posprzątanie posadzek po wykonywanych pracach oraz usunięcie wszelkich odpadów budowlanych. 5. Ilość metrów tynków do położenia na każdym piętrze to 1100 m kw. Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu wszystkich niezbędnych materiałów do ich położenia tzn. tynk maszynowy w workach itp. Zamawiający nie dostarczy żadnych elementów niezbędnych do wykonania powyższego zlecenia. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każde piętro osobno lub tylko na jedno z pięter. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych. 2. Wykonawca zakupuje materiały równoważne, o nie gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 3. Należy przyjąć wysoki standard wykonania robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego Postępowania, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 5.Zamawiający wymaga gwarancji na Przedmiot Zamówienia nie krótszy niż 60 miesięcy, co jest wymogiem wybrania oferty. 6. Ofertę cenową Wykonawca przedstawi jako cenę ryczałtową (netto) wraz z podaniem stawki i wysokości obowiązującego podatku VAT, która będzie obejmować również wszystkie koszty i wymagania Zamawiającego dotyczące Przedmiotu Zamówienia, w tym, m.in.: koszty robocizny, dostarczenia materiałów, wyposażenia i sprzętu, koszty przygotowania i koszty wynikające z utylizacji ziemi i innych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 7.Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania, itp. nieopisane lub niewymienione, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być uwzględnione w cenie jednostkowej za przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający rekomenduje wizję lokalną miejsca gdzie zaplanowano realizację prac. W celu umówienia się na wizję lokalną należy skontaktować się telefonicznie. W przypadku kontaktu w ostatnim dniu terminu składania ofert Zamawiający nie ma obowiązku umówić się na wizję lokalną. 10. Wykonawca zapewni wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-08 Data ostatniej zmiany 2025-01-08 17:26:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 20% okres gwarancji 80% cena Kontakt: Osoby do kontaktu Arkadiusz Olejnik tel.: 609424280 e-mail: biuro@hotelsarai.com |