Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym budynku mieszkalnego wielorodzinnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Połczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o Jana Pawła II 16 78-320 Połczyn-Zdrój powiat: świdwiński tel 539-929-917, 94 36 62 737 sekretariat@ppkpolczyn.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Połczyn-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 539-929-917, 94 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na: ,,Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego przy Ul. Wojska Polskiego 34 w Polczynie-Zdroju, zgodnie z Decyzją 85/2024" I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości w stanie technicznym budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego przy Ul. Wojska Polskiego 34 w Połczynie-Zdroju, zgodnie z Decyzja nr 85/2024 z dnia 27 sierpnia 2024 r. Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Świdwinie, w zakresie zgodnym z przedmiarem kosztorysu ślepego. Szczegółowy zakres prac budowalnych określony został w przedmiarze kosztorysu ślepego. Otwarcie ofert: 2. Termin otwarcia ofert ustala się na dzień 23-01-2025 r. po godz. 10.30. Składanie ofert: 1. Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć terminie do dnia 23-01-2025 r. do godz. 10.00 3. Sposób przygotowania oferty - ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie: 3.1. Pisemnej złożonej osobiście lub za pośrednictwem poczty w sekretariacie siedziby Zamawiającego 3.2. lub w formie elektronicznej w postaci skanów wypełnionych i podpisanych dokumentów przesłanych pocztą e-mail na adres sekretariat@ppkpolczyn.pl Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: 29-08-2025 r. Wymagania: 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot niniejszej umowy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia końcowego, bezusterkowego odbioru całego przedmiotu niniejszej umowy, potwierdzonego protokołem. 3. Termin płatności wynosi 30 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę za wykonaną usługę na podstawie protokołu odbioru. III. CENA OFERTOWA. KRYTERIUM WYBORU OFERTY 1. Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych w zł brutto wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania robót stanowiących przedmiot zapytania ofertowego. 3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. 4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryterium ceny -100 % cena. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności jeżeli jego dalsze prowadzenie nie leży w interesie zamawiającego 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania, bez podania przyczyny. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia. 5. Istotne postanowienia umowy znajdują się w załączniku nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty. 6. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty. Kontakt: 1. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest: Pan Tomasz Wełk oraz Pani Kinga Wawrzak. tel. 539-929-917, adres e-mail: sekretariat@ppkpolczyn.pl |