Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Dobre Miasto u. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto powiat: olsztyński Tel 89 6161 924 urzad.miasta@dobremiasto.com.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Dobre Miasto |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel 89 6161 924 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie usług z zakresu prac geodezyjnych do realizacji w roku 2025 na rzecz Gminy Dobre Miasto 2. Szczegółowy zakres i rodzaj zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego Dokument nr: IN.6811.1.2025.JŁ Składanie ofert: 8. Miejsce i sposób złożenia oferty: 1) Ofertę sporządzoną na papierze należy przesłać na adres Urząd Miejski w Dobrym Mieście Ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną, w takim przypadku: a) oryginał w postaci elektronicznej (tj. dokument podpisany za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu kwalifikowanego, profilu zaufanego ePUAP lub podpisu osobistego); b) skan oferty sporządzonej w formie papierowej, należy przesłać przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej : urzad.miasta@dobremiasto.com.pl 9. TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 22 stycznia 2025 r. do godz. 15 30 . Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: Wymagany termin realizacji zadania - sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego dostarczonych w 2025 roku. Wymagania: 4. Zapłata wynagrodzenia za wykonany i przekazany przedmiot zamówienia: 1) w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Zamawiającego; 2) wysokość kar umownych przysługujących Zamawiającemu: a) 1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, b) 5.000,00zł w razie odstąpienia od umowy bądź jej rozwiązania bez wypowiedzenia z winy Wykonawcy, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia należnej kary umownej z należności Wykonawcy. 5. Kryteria oceny ofert a) Cena - 80% ; b) Termin - 20% ; c) Okres gwarancji - nie dotyczy; d) Inne - w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.: 6. Warunki udziału w postępowaniu (jeżeli Zamawiający takie stawia) - nie dotyczy. 7. Sposób przygotowania oferty (zgodnie z formularzem ofertowym- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego): 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę uwzględnił wszystkie pozycje określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż podany przez Zamawiającego. 4) Ofertę należy sporządzić w języku polskim; 5) Oferta powinna być podpisania przez osobę upoważnioną; 6) Oferta może być sporządzona w formie papierowej lub elektronicznej 7) W przypadku składania oferty w formie papierowej na kopercie należy umieścić zapis: ,,Oferta na wykonanie usług z zakresu prac geodezyjnych do realizacji w roku 2025". 10. Termin związania ofertą: 90 dni. 11. Dodatkowe informacje: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym etapie, bez podania przyczyny Kontakt: 12. Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Jolanta Łukaszewicz e-mail : j.lukaszewicz@dobremiasto.com.pl Tel 89 6161 924 |