Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | MONTAŻ WYKŁADZINY PCV |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim ul. Morcinka 9 42-620 Nakło Śląskie powiat: tarnogórski tel. 32 381-32-22 sekretariat@ckrnaklo.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Nakło Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 381-32-22 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
MONTAŻ WYKŁADZINY PCV W KLASOPRACOWNI ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W NAKLE ŚLĄSKIM II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zakres prac obejmuje: - demontaż starej wykładziny o powierzchni 50,2 m2 w klasopracowni nr 18 znajdującej się na parterze budynku szkoły, - przygotowanie podłoża, - montaż nowej wykładziny o powierzchni 50,2 nr'wraz z wykonaniem cokolików, - wykładzina obiektowa z tworzyw sztucznych, wielowarstwowa, z warstwą izolacyjną, rulonowa o grubości min 2 mm. Składanie ofert: VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy przesłać na przygotowanym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego do dnia 15.01.2025 r. do godz. 10:00: - pocztą na adres Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego 42-620 Nakło Śląskie Ul. G. Morcinka 9 - Iubfaxem (032 381-32-21) - lub e-mailem na adres: sekretariat@ckrnaklo.pl - lub złożyć w sekretariacie szkoły. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I OKRES GWARANCJI: 1. Wymagany termin realizacji zadania: 31 styczeń 2025 r. Wymagania: III. KRYTERIA OCENY OFERT: Kryterium wyboru: cena - 100% Cena oferty wyrażona w PLN powinna zawierać wszystkie koszty, niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Okres gwarancji: 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru robót bez stwierdzonych usterek. VI. ZAWARTOŚĆ OFERTY: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej sali gimnastycznej w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i dokonania oceny zgodności dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 2. Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi środkami, materiałami, narzędziami do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie formalna i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami. 4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 5. Zamawiający wybierze ofertę, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym zapytaniem. 6. Rozliczenie pomiędzy stronami nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót bez stwierdzonych usterek oraz wystawionej faktury, płatnej w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego. 7. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia, w którym upłynął termin składania ofert. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Kontakt: V. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW: Barbara Banasz-tel. 32 381-32-22 |