Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie cząstkowej naprawy nawierzchni bitumicznej parkingów przed budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rzeszowska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Rzeszowie ul. Gałęzowskiego 6 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów 17 85 425 59, 85 425 27 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | 2 000,00 zł |
Nr telefonu: | 17 85 425 59, 85 425 |
Termin składania ofert: | 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie cząstkowej naprawy nawierzchni bitumicznej parkingów przed budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi przy Ul. Grodzisko 5 oraz Dąbrowskiego 33 w Rzeszowie. 2. Zakres rzeczowy robót j. w. zgodnie z załączonym zakresem prac naprawczych, opisem i obmiarem, na który zostanie zawarta umowa ryczałtowa o wykonawstwo, zakres prac może ulec zmianie w trakcie wykonywania robót, przed wykonaniem wyceny należy dokonać oględzin w terenie z udziałem przedstawiciela Administracji. Dokument nr: TI- 12/EA- I/B/2025 Otwarcie ofert: 10. Zamawiający otworzy koperty z w dniu29.01.2025r. o godz. 9.15 w biurze RSM przy Ul. Gałęzowskiego 6 z udziałem oferentów. Składanie ofert: 9. Oferty należy składać w terminie do dnia 29.01.2025r. do godz. 9.00 w biurze Spółdzielni przy Ul. Gałęzowskiego 6 (sekretariat) - z dopiskiem Tl- 12/EA I /B/2025. Miejsce i termin realizacji: termin realizacji robót (02.2025- 05.2025) termin zapłaty za wykonanie robót, Wymagania: Oferta winna zawierać: koszt wykonania robót w złotych netto/brutto, na każde zadanie oddzielnie i łącznie na wszystkie zadania, wyroby stosowane przez wykonawcę muszą spełniać warunki odpowiadające normom budowlanym i użytkowym lub posiadać aprobatę techniczną (którą należy dołączyć), okres gwarancji na roboty wykonane (minimum 36 m-cy), dowód wpłacenia wadium, oświadczenie oferenta o zaznajomieniu się z warunkami lokalnymi realizacji robót i zakresem robót niezbędnym do ich prawidłowego wykonania, kserokopię zaświadczenia o rejestracji firmy, przedmiotu działalności i ilości osób zatrudnionych w firmie, dane osobowe kierownika robót, - aktualne zaświadczenie ZUS i Urzędu Skarbowego, - wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 2 lat zrealizował co najmniej roboty tożsame potwierdzone referencjami zamawiającego, że zostały należycie wykonane. 3. Wadium w wysokości 2 000,00 zł należy wpłacić na konto PKO S. A. Rzeszów ul. Słowackiego 5 Nr 69124047641111000048640459, z dopiskiem Tl- 12/EA I /B/2025 4. Oferta na którą nie będzie wpłacone wadium zostanie nierozpatrywana. 5. Wadium oferenta, który wygra przetarg, zostanie zwrócone po podpisaniu umowy na wykonawstwo robót a pozostałym oferentom po ogłoszeniu wyników przetargu. 6. Wykonawca wniesie zabezpieczenie finansowe na ewentualne roszczenie z tytułu gwarancji w wysokości 3 % od wartości robót brutto, wynikającej z treści zawartej umowy 0 wykonawstwo. 7. Oferent utraci wadium: - jeżeli wycofa ofertę w okresie jej ważności, - w przypadku oferenta wygrywającego przetarg, jeżeli w określonym czasie nie podpisze umowy. 8. Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni. Podczas otwierania ofert Zamawiający ogłosi: - stan otwieranych ofert (winny być nienaruszone do chwili otwarcia), nazwę i adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cenę ofertową, termin wykonania, okres gwarancji, wysokość wpłaconego wadium. 11. Zamawiający oceni i porówna te oferty, które zostaną określone jako zgodne z wymaganiami warunków określonymi w dokumentach przetargowych. 12. Warunkiem wyboru oferty będzie spełnienie wszystkich warunków wyszczególnionych w specyfikacji oraz zaoferowana cena. 13. Zamawiający powiadomi oferentów o wynikach przetargu poprzez informację na tablicy ogłoszeń w biurze RSM oraz pisemnie. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo dowolnego wyboru oferenta, zmiany zakresu robót do wysokości posiadanych środków i unieważnienia przetargu bez podania przyczyny 1 z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego. Załącznik - zakres prac naprawczych z opisem i obmiarem, Kontakt: dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 17 85 425 59 85 425 27 |