Usługi podnośnikiem hydraulicznym wraz z pilarzem, podczas podcinania gałęzi drzew oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi podnośnikiem hydraulicznym wraz z pilarzem, podczas podcinania gałęzi drzew oraz wycinki

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
ul. Korczaka 6a
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel. 17 583 75 21
sekretariat@pzd.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 583 75 21
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
zwany dalej Zamawiającym informuje, że zamierza zlecić zadanie pn.: Usługi podnośnikiem hydraulicznym (zwyżką z podnośnikiem koszowym) wraz z pilarzem, podczas podcinania gałęzi drzew oraz wycinki na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku.
2. Maksymalna ilość godzin świadczenia usług w 2025 r. - 20 godz. Za w/w usługi, Zamawiający będzie płacił Wykonawcy należności wynikające z iloczynów ceny jednostkowej netto za 1 godz. świadczenia usług oraz ilości godzin świadczenia usług (potwierdzonych przez Zamawiającego), powiększonych o obowiązujący podatek VAT.

Dokument nr: PZD.261.4.2025

Składanie ofert:
10. Zamawiający otrzyma oferty nie później niż do dnia 17-01-2025 r. do godz. 1028.
Ofertę można złożyć elektronicznie wysyłając na adres e-mail: sekretariat@pzd.mielec.pl lub papierowo w kopercie, opisana nazwa zadania w siedzibie Zamawiającego, sekretariat pokój nr 5. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom, nie otwarte.

Miejsce i termin realizacji:
3. Umowa będzie obowiązywać od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2025 roku. Wzór umowy
stanowi załącznik nr 2 do niniejszego pisma.

Wymagania:
4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące wymagania:
a) będący w odpowiedniej sytuacji finansowej, tzn. mający dostęp lub dysponujący środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia,
b) mający do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania zamówienia,
c) posiadający doświadczenie w realizacji zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem.
Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia zawarte w formularzu oferty w pkt.3.
5. Oferta powinna zawierać:
o wypełniony formularz oferty; formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego pisma.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
9. Ceny podane w ofertach powinny obejmować:
koszty wykonania zamówienia, - podatek VAT.
Ceny powinny być podane w złotych; rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywać w złotych
11. Po analizie otrzymanych ofert Zamawiający wybierze Wykonawcę dla wykonania przedmiotowego zamówienia.
Do wybranego wykonawcy Zamawiający prześle, w ciągu trzech dni od terminu składania ofert, informacje o wyborze jego oferty oraz umowę, celem podpisania.
12. Do niniejszej procedury wyboru wykonawcy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U.2024 poz.1320).
13. W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotowego zamówienia prosimy o złożenie wyżej określonej oferty, w wyznaczonym terminie.
14. Zamawiający powiadomi pisemnie o wyborze oferty wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
O udzielenie zamówienia, wskazując: nazwę firmy, której ofertę wybrano, adres jej siedziby
1 oferowaną cenę.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Adam Kubica, tel.: 17 583 75 21.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii