Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyposażenie zbiorników |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel. +48 519 015 032, tel. 660 703 671, 506 397 731, 600 356 311 lukasz.gryglewicz@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4206 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | 10.000,00 PLN |
Nr telefonu: | tel. +48 519 015 032 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY ,,Wyposażenie zbiorników 1-18 w Bazie Gdańsk w system elektronicznej kontroli szczelności dna". II. PRZEDMIOT ZAKUPU 1. Przedmiotem zakupu jest ,,Wyposażenie zbiorników 1-18 w Bazie Gdańsk w system elektronicznej kontroli szczelności dna". 2. Szczegółowy zakres Zakupu, terminy realizacji oraz warunki jego wykonania i odbioru określają: 1.1 Opis przedmiotu Zakupu, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2 Warunki opisane w niniejszej SIWZ. 1.3 Wzór Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany do złożenia oświadczenia zawartego w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) - że zawrze z Zamawiającym Umowę na warunkach Wzoru Umowy. 3. PODWYKONAWCY 3.1 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 3.2. Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie Zakupu zobowiązany jest wskazać w sytuacji opisanej w pkt 1.4 Dz. III SIWZ dane potencjalnego Podwykonawcy i przedłożyć dotyczące go dokumenty w zakresie tam wskazanym. 3.3. Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 3.4. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 1.2 ppkt. 3) lit. a) dział III SIWZ polegał na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie doświadczenia (referencje). 3.5. Ze względu na obowiązującą umowę licencyjna zawartą pomiędzy PERN a wykonawcą systemu sterowania DELTA V, tj. Emerson Process Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie - realizację części zakresu rzeczowego Zakupu obejmującego zmiany w systemie DCS oraz kontrolerach, Wykonawca zobowiązany jest zlecić do wykonania ww. podmiotowi w ramach podwykonawstwa, którą to spółkę Zamawiający wskazuje jako Podwykonawcę Mianowanego. Dokument nr: ZPG.250.000106.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=4206 4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 27.01.2025 r. do godz. 11:00. Wymagania: 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych obejmujących Warianty Zakupu I lub II wskazany w Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej łącznie jako: ,,Warianty Zakupu"). Oferent w ramach prowadzonego postepowania zakupowego może złożyć ofertę na jeden z wyżej wymienionych wariantów opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza: a. Złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty. 4. WIZJA LOKALNA 4.1 Dla potrzeb przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest - pod rygorem wykluczenia z Postępowania - do sprawdzenia warunków ewentualnej realizacji Zakupu: poprzez przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej w terenie, po uzgodnieniu terminu jej odbycia z osobą wskazaną w pkt 14.2 Dz. I SIWZ. 4.2 Jeżeli Wykonawca uczestniczył w wizji lokalnej w przeciągu ostatnich 6 miesięcy, która była przeprowadzona na potrzeby unieważnionego postępowania przetargowego - nie ma obowiązku uczestniczenia ponownie w przedmiotowej wizji. Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć oświadczenie potwierdzające ww. udział w wizji - ze wskazaniem nr postępowania, którego dotyczyła poprzednia wizja lokalna. 4.3 W zgłoszeniu przeprowadzenia wizji lokalnej, które należy przesłać e-mailem na adres wskazany w pkt 14.2 Dz. I SIWZ, należy podać: - planowany termin przeprowadzenia wizji, - dane osób, które będą brać udział w wizji (imię i nazwisko) 4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 4.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów wg poniższych kryteriów za zrealizowanie całości przedmiotu Zakupu. Kryteria oceny ofert: Cena - waga 80% Termin wykonania - waga 20% Oceny ofert w oparciu o wskazane kryteria dokonuje się na podstawie następujących wzorów arytmetycznych: Cena najniższa cena ofertowa -------------------------- x waga kryterium cena badanej oferty Termin wykonania Najkrótszy termin ofertowy ------------------------------ x waga kryterium termin badanej oferty 4.2. Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. 13. WADIUM 13.1 Wykonawca ma obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100, przy czym wadium będzie: ? w środkach pieniężnych (PLN) na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP nr rachunku: 23 1020 1026 0000 1302 0369 4809. Kontakt: 14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 14.1. W zakresie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: o Piotr Kowalczyk, tel. 660 703 671, e-mail: piotr.kowalczyk@pern.pl lub za pośrednictwem Platformy Zakupowej; 14.2. W zakresie wizji lokalnej: o Łukasz Gryglewicz, tel. 506 397 731, e-mail: lukasz.gryglewicz@pern.pl o Marek Paszkowski, tel. 600 356 311, e-mail: marek.paszkowski@pern.pl |