Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego części drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Łosicach Referat Inwestycji i Drogownictwa ul. Narutowicza 6 08-200 Łosice powiat: łosicki tel. 83/ 359 19 54 i.tarasiuk@losice.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Łosice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 83/ 359 19 54 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. NAZWA ZAMÓWIENIA ,,Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego części drogi powiatowej Nr 2004W Czuchów-Platerów w m. Czuchów, w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872, z późn. zm.)". IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego części drogi powiatowej Nr 2004W Czuchów-Platerów w m. Czuchów ( działki nr ewid. geod. 335/1, 339/1 oraz 343/1 obręb: Czuchów), w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872, z późn. zm.). 2. Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej obejmie m. in. określenie granic drogi publicznej poprzez ustalenie w terenie faktycznego stanu władania i położenia punktów granicznych na dzień 31.12.1998r., ustalenie granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną, wykonanie pomiarów pasa drogowego drogi powiatowej, sporządzenie map prawnych, sporządzenie opinii dotyczącej zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami według stanu na dzień 31.12.1998r. 3. Dokumentacja będzie podstawą nabycia nieruchomości drogowej w oparciu o ustawę z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872, z późn. zm.). Zakres usługi obejmuje: 1. Określenie granic drogi publicznej poprzez ustalenie faktycznego stanu władania i położenie punktów granicznych na dzień 31.12.1998r.; 2. Ustalenie granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną; 3. Wykonanie pomiarów pasa drogowego drogi powiatowej; 4. Sporządzenie przeglądowych map prawnych z podziałem nieruchomości; 5. Sporządzenie jednostkowych map prawnych z podziałem nieruchomości dla każdej działki ewidencyjnej zajętej pod drogę ( 3 działki); 6. Sporządzenie dla dzielonych działek wykazu zmian gruntowych oraz wykazu synchronizacyjnego jeżeli jest wymagany; 7. Sporządzenie rejestru działek zajętych pod drogę według stanu na dzień 31.12.1998r.; 8. Sporządzenie opinii dotyczącej zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami według stanu na dzień 31.12.1998r.; 9. Złożenie całej, kompletnej dokumentacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach w celu weryfikacji i przyjęcia dokumentacji do zasobu. Z uwagi na fakt, że ustalenie właściwego zasięgu obszaru, który na dzień 31.12.1998r. został zajęty pod pas drogowy mieści się w zakresie niniejszego zamówienia, ostateczna ilość działek podlegających opracowaniu będzie uzależniona od określenia wyżej wspomnianego obszaru. W związku z powyższym szacowana ilość działek podlegających opracowaniu może ulec zmianie, ponieważ jej ustalenia dokonano jedynie na podstawie danych dostępnych na Geoportalu Powiatu Łosickiego. Wynikający z powyższego wzrost ilości działek do opracowania nie będzie mógł być podstawą do ewentualnych roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie ponad kwotę ustaloną w oparciu o złożoną ofertę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1. Jednostkowe mapy prawne z podziałem nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych zarejestrowane w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach. Na mapach Wykonawca zamieści adnotację ,,Granice pasa drogowego wykazane na mapie są zgodne z faktycznym zajęciem gruntu pod drogę w dniu 31.12.1998r.", ewentualnie inną o tym samym znaczeniu - 3 egzemplarze; 2. Przeglądowe mapy prawne z podziałem nieruchomości, wykonane odrębnie dla każdego z obrębów - 3 egzemplarze; 3. Dokumenty prawne na potwierdzenie prawa własności nieruchomości zajętych pod pas drogowy (odpisy z KW, badania KW na dzień 31.12.1998r., akty notarialne, akty własności ziemi, postanowienia sądu, decyzje administracyjne lub inne) według stanu aktualnego i na dzień 31.12.1998r. - kopie tych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez geodetę uprawnionego -2 egzemplarze; 4. Protokół przyjęcia granic wraz ze szkicem przyjęty do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach -1 egzemplarz; 5. Wykaz właścicieli nieruchomości zajętych pod pas drogowy oraz aktualne adresy ich zamieszkania według stanu aktualnego i na dzień 31.12.1998r., wykonane odrębnie dla każdego z obrębów - 2 egzemplarze; 6. Oświadczenie, że dokumentacja geodezyjna jest wykonana zgodnie z Wytycznymi Technicznymi, umową, zaleceniami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach oraz, że jest wykonana w sposób komplety z punktu widzenia celu, któremu ma służyć - 1 egzemplarz; 7. Opinia dotycząca zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami według stanu na dzień 31.12.1998r. Opinia powinna zawierać informacje dotyczące oznaczenia i sposobu użytkowania nieruchomości położonych w pasie drogowym -1 egzemplarz; Dokumentację geodezyjną, służącą do regulacji stanu prawnego nieruchomości w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872, z późn. zm.), sporządza się i kompletuje dla pojedynczej nieruchomości, której część została zajęta pod drogę publiczną, położonej w danym obrębie, stanowiącej odrębny przedmiot własności. Dokumentacja ta powinna być kompletnym załącznikiem do złożenia stosownego wniosku do Wojewody, celem potwierdzenia nabycia własności nieruchomości na mocy powyższego przepisu. Dokumentacja powinna zawierać mapy jednostkowe, potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty stwierdzające stan prawny nieruchomości na dzień 31.12.1998r. oraz na dzień wykonania opracowania, oświadczenia złożone przez obecnych na gruncie właścicieli nieruchomości, władających lub ich spadkobierców, z których wynikać będzie, że nieruchomość była zajęta w całości lub części w dniu 31.12.1998r. pod drogę publiczną oraz jaki był zakres prac prowadzonych na nieruchomości na dzień 31.12.1998r., o ile takie oświadczenie złożą pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe oświadczenia. Dodatkowo Wykonawca skompletuje dokumenty stwierdzające stan prawny, stan faktyczny oraz dokumenty będące wynikiem przeprowadzonych prac w postaci jednego operatu technicznego przeznaczonego do włączenia do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach. V. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji zadania; 2) Powiadomienie właścicieli nieruchomości na dzień 31.12.1998r. lub ich następców prawnych o terminie realizacji prac; 3) Zgłoszenie zamiaru wykonania prac właściwym organom; 4) Wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w pkt IV. z należytą starannością, zgodnie ze złożonym formularzem oferty, zaproszeniem do złożenia oferty, umową, zasadami wiedzy technicznej, zaleceniami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach oraz obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego i wydanymi na jego podstawie rozporządzeniami oraz w określonym terminie; 5) Zapewnienie realizacji robót przez odpowiednio wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie uprawnienia pracowników oraz gwarantujących poprawność i właściwą jakość wykonanych robót; 6) Okazanie, w ustalonym przez obie strony terminie. Zamawiającemu na gruncie wyników pomiarów; 7) Przekazanie kompletnego operatu technicznego do włączenia do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach; 8) Przekazanie Zamawiającemu kompletnego opracowania z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć; 9) Niezwłoczne, nieodpłatne usunięcie, na wezwanie Zamawiającego, wad opracowania objętego umową, wymagających poprawek lub uzupełnienia, również tych wskazanych przez pracowników Wojewody, w trakcie trwania postępowania komunalizacyjnego. CPV: 71355000 -1, 70100000 - 2 Dokument nr: ID.272.3.2025 Składanie ofert: X. MIEJSCE I TREMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać do dnia 17.01.2025r. do godz. 14°° w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice tel. 83/ 359 19 54 Pokój nr 54 Oferty można również przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres i.tarasiuk@losice.pl lub powiat@losice.pl Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wymagany termin wykonania zamówienia nie później niż do dnia 30 maja 2025r. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień dokonania odbioru końcowego. Wymagania: wartość wyrażona w złotych nie przekracza równowartości kwoty 130 000 PLN netto Godziny urzędowania: 7.30-15.30 II. TRYB ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3) Zdolności technicznej lub zawodowej; a. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 określone w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1151, z późn. zm.), z co najmniej 2 letnim stażem. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - załącznik nr 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty. VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2; 3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - załącznik nr 3; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1. Dokumenty lub oświadczenia w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 2. Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. IX. KRYTERIA OCENY OFERT Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej: Kryterium cena: Cn/CbXlOOxlOO%=ilość punktów gdzie: Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych; Cb - cena oferty badanej; 100 - wskaźnik stały; 100% - procentowe znaczenie kryterium. Kryteria rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanej przez Wykonawcę ceny realizacji zamówienia, podanych w formularzu oferty (załącznik nr 1). Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. W przypadku wysłania oferty drogą elektroniczną należy niezwłocznie dostarczyć oryginał do Zamawiającego. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana. XI. WARUNKI PŁATNOŚCI Podstawą wystawienia faktury jest protokół zdawczo - odbiorczy zatwierdzony przez Zamawiającego, potwierdzający fakt wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w pkt IV., pomniejszonego o wynagrodzenie za wykonanie trwałej stabilizacji, po wykonaniu dokumentacji geodezyjno - prawnej, włączeniu opracowania do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łosicach oraz odbiorze końcowym opracowania. Płatność za realizację zamówienia nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Fakturę należy wystawić na następujące dane: Nabywca: Powiat Łosicki, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, NIP: 496 02 49 456. Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice. Fakturę należy przesłać na adres Odbiorcy: Starostwo Powiatowe w Łosicach, ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice. XIII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1. Zasady i formy przekazywania oświadczeń, wniosków i innych: 1) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pisma do Zamawiającego należy kierować na adres Zamawiającego podany w pkt I zaproszenia do złożenia oferty. 2) Inne dopuszczalne formy porozumiewania się z wykonawcami: a. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej - i.tarasiuk@losice.pl. XIV. INFORMACJE DODATKOWE 1. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 3. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od terminu składania ofert. 4. Istotne postanowienia umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4. Uwagi: XV. KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Łosicach -Referat Inwestycji i Drogownictwa (ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, tel. (83) 359 19 54); 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na ,,Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego części drogi powiatowej Nr 2004W Czuchów-Platerów w m. Czuchów w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998r. Nr 133, poz. 872, z późn. zm.)"; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ,,ustawa Pzp"; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Wykonawcy: o w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.l lit. c RODO. Kontakt: XII. OSOBA DO KONTAKTU Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: stanowisko Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach prac interwencyjnych imię i nazwisko Izabela Tarasiuk tel. 83 359 19 54 mail i.tarasiuk@losice.pl w terminach w godz. od 7:30 do 15:30. |