Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mszczonów
Pl. Piłsudskiego 1
96-320 Mszczonów
powiat: żyrardowski
+48 46 858 28 20
zamowienia.publiczne@mszczonow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mszczonów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 46 858 28 20
Termin składania ofert: 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I zamówienia - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami bazaltowymi i emulsją przy użyciu remontera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów obejmuje następujące czynności:
a) oznakowanie miejsc naprawianych;
b) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota);
c) spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejsca;
d) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową;
e) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralnej;
f) zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm;
g) zamiatanie - usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku;
h) ilość materiałów do wbudowania maksymalnie 450 ton.
Do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga użycia grysów bazaltowych płukanych o frakcji np. 2/5, 5/8, 8/11 mm i kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C 69 B3 PU.
Zamawiający nie dopuszcza wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +15°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +10°C.
Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów (grysy + emulsja).
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7A (dla Części I zamówienia) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 8A (dla Części I zamówienia) do SWZ.
1.2. Część II zamówienia - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu: recyklera, masy na gorąco, na drogach gminnych oraz remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych na terenie gminy Mszczonów
1.2.A. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera na drogach gminnych na terenie gminy Mszczonów
1.2.A1. Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
a) oznakowanie miejsc naprawianych;
b) nacięcie nawierzchni jezdni wokół ubytku do regularnych kształtów piłą mechaniczną;
c) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia;
d) wybranie gruzu i oczyszczenie remontowanego miejsca z usunięciem rumoszu;
e) posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową;
f) wypełnienie remontowanego miejsca masą mineralno-asfaltową z recyklera w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń;
g) mechaniczne zagęszczenie poszczególnych warstw za pomocą walca lub płyty wibracyjnej;
h) posmarowanie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i posypanie drobnym kruszywem;
i) uprzątnięcie miejsca robót i wywóz gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
j) zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi maksimum 500 m2 przyjmując do rozliczenia jako jednostkę podstawową remont 1 m2 nawierzchni o gr. 5 cm.
1.2.B. Remonty uszczelnienia spękań podłużnych i poprzecznych w nawierzchniach bitumicznych.
1.2.B1. Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:
a) oznakowanie miejsc naprawianych;
b) oczyszczenie mechaniczne szczotką lub sprężonym powietrzem szczeliny, w razie potrzeby wykucie lub sfrezowanie nawierzchni;
c) posmarowanie krawędzi remontowanego miejsca emulsją asfaltową;
d) wypełnienie remontowanego miejsca masą zalewową na gorąco;
e) po uformowaniu paska gorącej zalewy należy posypać go materiałem suchym, czystym drobnoziarnistym (cementem, mączką kamienną, piaskiem łamanym lub mieszanką drobną granulowaną o uziarnieniu od 1 do 2 mm);
f) uprzątnięcie miejsca robót i wywóz ewentualnego gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
g) zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi maksimum 500 mb przyjmując do rozliczenia jako jednostkę podstawową remont 1 mb uszczelnienia spękania.
1.2.C1. Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych mieszanką mineralno-asfaltową AC 11S, obejmuje następujące czynności:
a) oznakowanie miejsc naprawianych;
b) wycięcie z nadaniem regularnych kształtów i oczyszczenie uszkodzonych miejsc nawierzchni z załadunkiem rumuszu na środki transportu i wywozem na wysypisko;
c) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota);
d) wyprodukowanie mieszanki zgodnie z zatwierdzoną receptą laboratoryjną AC 11S;
e) transport na miejsce wbudowania, posmarowanie emulsją dna i krawędzi ścianek naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 lm2, rozłożenie mieszanki jedną lub dwiema warstwami zgodnie z założoną grubością, szerokością i profilem;
f) remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową AC 11S grub. 5 cm wykonany rozkładarką całą szerokością jezdni. Mieszanka powinna być jednakowo spulchniona na całej powierzchni naprawianego miejsca i ułożona z pewnym nadmiarem, by po jej zagęszczeniu naprawiona powierzchnia była równa z powierzchnią sąsiadującej części nawierzchni. Rozłożoną mieszankę należy zagęścić walcem lub zagęszczarką płytową;
g) mechaniczne zagęszczenie, posmarowanie emulsją asfaltową styków łaty z istniejącą nawierzchnią oraz przeprowadzenie pomiarów i badań laboratoryjnych dotyczących właściwości materiałów i mieszanki,
h) zakres robót przewidzianych do realizacji wynosi maksimum 500 m2 przyjmując do rozliczenia jako jednostkę podstawową remont 1 m2 nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S o gr. 5 cm.
1) Zabrania się wykonywania robót w czasie opadów ciągłych deszczu i śniegu oraz przy mokrym podłożu - zalanym wodą oraz w niskich temperaturach.
2) Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów, wykonanych robót.
3) Prace związane z wbudowaniem mieszanki mineralno-asfaltowej należy tak zaplanować, aby umożliwiały układanie warstwy całą szerokością jezdni (jedną rozkładarką lub dwoma rozkładarkami pracującymi obok siebie z odpowiednim przesunięciem) - maksymalna szerokość remontowanej drogi nie będzie większa niż 6m.
4) Mieszankę mineralno-asfaltową asfaltową należy wbudowywać w odpowiednich warunkach atmosferycznych. Nie wolno wbudowywać mieszanki mineralno-asfaltowej gdy na podłożu tworzy się zamknięty film wodny.
5) Temperatura otoczenia w ciągu doby nie powinna być niższa + 5°C.
6) Temperatura otoczenia może być niższa w wypadku stosowania ogrzewania podłoża i obramowania (np. promienniki podczerwieni, urządzenia mikrofalowe). Temperatura podłoża powinna wynosić co najmniej 5°C.
7) Nie dopuszcza się układania mieszanki mineralno-asfaltowej podczas silnego wiatru (V > 16 m/s) oraz podczas opadów atmosferycznych.
8) Początkowa temperatura mieszanki w czasie zagęszczenia powinna wynosić nie mniej niż 135°C.
9) Remont nawierzchni rozliczany będzie wg faktycznie wbudowanych ilości materiałów (mieszanka mineralno-asfaltowa+ szybkorozpadowa kationowa emulsja asfaltowa w ilości 0,5 lm2 +emulsja do łączenia styków).
Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7B (dla Części II zamówienia) do SWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących Załącznik nr 8B (dla Części II zamówienia) do SWZ.

CPV: 45233142-6, 45233140-2

Dokument nr: 2025/BZP 00027875, RG.271.1.2.2025.SG

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: //platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl
5.Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjna - na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz podstawie art. 14 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej ,,RODO"- zostały zamieszczone na końcu SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-29 11:30
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii