Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Supraśl
Józefa Piłsudskiego 58
16-030 Supraśl
powiat: białostocki
85 7132 718
krzysztof.ejsmont@suprasl.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211203
Województwo: podlaskie
Miasto: Supraśl
Wadium: ---
Nr telefonu: 85 7132 718
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - Zarządzanie kryzysowe w BOF

Część 1
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Gmina Supraśl ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Ogrodniczkach na działce nr ewidencyjny 1985/2.
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Rozbudowy i przebudowy Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Ogrodniczkach na działce nr ewidencyjny 1985/2.
2. Stan istniejący: działka, na której znajduje się budynek objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (teren usługowy). Wejście od strony pd. Działki w kształcie wieloboku, uzbrojona, posiada dostęp do sieci energetycznej, sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej. Działka wcześniej posiadała nr ewidencyjny 119.
3. Zakres prac:
1) pozyskanie mapy do celów projektowych - w 2 egzemplarzach w wersji papierowej,
2) sporządzeniu ekspertyzy technicznej i geotechnicznej związanej z możliwością wykonania rozbudowy istniejącego budynku - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej,
3) uzgodnionej i zatwierdzonej przez Zamawiającego szczegółowej koncepcji architektoniczno-budowlanej - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i w wersji elektronicznej,
4) projektu architektoniczno-budowlany - w 5 egzemplarzach w wersji papierowej,
5) projektów wykonawczych każdej branży (architektura, konstrukcje, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne - po 4 egzemplarze w wersji papierowej,
6) przedmiarów robót - po 2 egzemplarze w wersji papierowej dla każdej z branż,
7) kosztorysów inwestorskich - po 1 egzemplarzu w wersji papierowej dla każdej z branż,
8) STWiOR dla każdej z branż - po 2 egzemplarze w wersji papierowej,
9) całości dokumentacji - w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej,
10) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień (m. in. p.poż., SANEPID) niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
11) przygotowanie wystąpień o uzyskanie warunków technicznych gestorów sieci (m. in. do PGE, PGiNG i innych instytucji).
4. Informacje szczegółowe dot. projektowania:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji rozbudowy Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Ogrodniczkach na działce nr ewidencyjny 1985/2.
W ramach opracowania dokumentacji należy wykonać inwentaryzację istniejącego budynku wraz z ekspertyzą techniczną. Planuje się rozbudowę parteru o pomieszczenie garażu o powierzchni co najmniej 120 m2. Nadbudowę poddasza użytkowego lub piętra nad całym parterem oraz budowę wieży do suszenia węży gaśniczych. W opracowaniu należy uwzględnić projekt zagospodarowania z uwzględnieniem dojazdu wozów strażackich. W budynku należy zapewnić dobrą wentylację.
W ramach przedmiotu zamówienia ma być wykonana pełna dokumentacja projektowa we wszystkich branżach w zakresie Rozbudowy i przebudowy Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w Ogrodniczkach na działce nr ewidencyjny 1985/2 z uzyskaniem wszelkich niezbędnych ekspertyz, uzgodnień, warunków technicznych).
5. Załącznikiem nr 1 do zapytania jest ,,Inwentaryzacja budowalna budynku OSP w Ogrodniczkach" (dokumentacja z 2010). Inwestor zaleca, aby sporządzenie oferty zostało poprzedzone wizją lokalną.
III. Wymagania związane z wykonaniem:
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności.

CPV: 71320000-7

Dokument nr: 2025-81733-211203, 1/2025/UE

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02
2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: sześć miesięcy od terminu podpisania umowy.
3. Termin wykonania ekspertyzy technicznej i geotechnicznej: 1 miesiąc od terminu podpisania umowy.
4. Termin wykonania koncepcji architektoniczno-budowalnej - 2 miesiące od terminu podpisania umowy.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
białostocki
Gmina
Supraśl
Miejscowość
Ogrodniczki

Wymagania:
5. Warunki płatności - 21 dni kalendarzowych od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
6. Okres gwarancji udzielonej przez Projektanta Zamawiającemu upływa wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności z tytułu rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji na wykonane na podstawie opracowanego projektu roboty budowlane.
Okres gwarancji
Okres gwarancji upływa wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności z tytułu rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji na wykonane na podstawie opracowanego projektu roboty budowlane.
Warunki zmiany umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia sporządzania dokumentacji projektowej o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu w następujących sytuacjach :
1. przedłużenia się procedur uzyskania uzgodnień, opinii, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności pomimo zachowania należytej staranności - termin wykonania umowy ulega zmianie o wydłużenie czasu uzyskiwania uzgodnień i opinii,
2. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z winy Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia istotnych zmian do przedstawionych przez Wykonawcę opracowań, koncepcji, w trakcie realizacji warunkujących przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy lub wstrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy, termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty,
3. przyczyn leżących po stronie Zamawiającego niezależnych od Wykonawcy o czas trwania tych przyczyn.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby wykonawca: był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 50 000 zł. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy przedłożyć dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł wraz z dowodem jego opłacenia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na budowę, przebudowę lub remont budynku o kubaturze powyżej 1000 m3. Wykaz wykonanych dokumentacji stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do projektowania zgodnie z uprawnieniami wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia. Wymaga się dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej. Wykaz osób stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o braku konfliktu interesów z Zamawiającym. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Oświadczenie o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym na bezstronność postępowania, polegających na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych podmiotów ogłaszających zamówienie,
c. pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-13
Data ostatniej zmiany
2025-01-13 13:52:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Ejsmont
tel.: 85 7132 718
e-mail: krzysztof.ejsmont@suprasl.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii