Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż mebli i wyposażenia kuchni |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZIOŁOWA DOLINA KOZŁOWSKA KRYSTYNA Wilimowo 10A 11-041 Olsztyn powiat: Olsztyn 602761288 biuro@ziolowa-dolina.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211161 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 602761288 |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-1290/24 - Dywersyfikacja działalności Ziołowa Dolina w Woj. Warmińsko-Mazurskim, Powiat Olsztyński, Gmina Jonkowo, Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. Część 1 Sprzęty kuchenne Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów kuchennych na potrzeby świadczenia usług cateringowych w ramach projektu pn. Dywersyfikacja działalności Ziołowa Dolina w Woj. Warmińsko-Mazurskim, Powiat Olsztyński, Gmina Jonkowo, Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części: 2.1. Część nr 1 - DOSTAWA sprzętów kuchennych 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza - wytworzony (wyprodukowany) środek trwały. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się sprzętów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy (dotyczy każdej części - z wyjątkiem okresów gwarancji określonych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2). 6. Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie - od 01.03.2025 r. do 15.04.2025 r. 7. Miejsce wykonania zamówienia: Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. Okres gwarancji Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Część 2 Meble i wyposażenie kuchni Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia kuchni na potrzeby świadczenia usług cateringowych w ramach projektu pn. Dywersyfikacja działalności Ziołowa Dolina w Woj. Warmińsko-Mazurskim, Powiat Olsztyński, Gmina Jonkowo, Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części: 2.1. Część nr 2 - DOSTAWA i montaż mebli i wyposażenia kuchni 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza - wytworzony (wyprodukowany) środek trwały. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się sprzętów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy (dotyczy każdej części - z wyjątkiem okresów gwarancji określonych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2). 6. Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie - od 01.03.2025 r. do 15.04.2025 r. 7. Miejsce wykonania zamówienia: Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. Okres gwarancji Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Część 3 Wyposażenie kuchenno - cateringowe Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchenno-cateringowego na potrzeby świadczenia usług cateringowych w ramach projektu pn. Dywersyfikacja działalności Ziołowa Dolina w Woj. Warmińsko-Mazurskim, Powiat Olsztyński, Gmina Jonkowo, Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 odrębne części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części: 2.1. Część nr 3 - DOSTAWA wyposażenia kuchenno - cateringowego 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza - wytworzony (wyprodukowany) środek trwały. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się sprzętów powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 12 miesięcy (dotyczy każdej części - z wyjątkiem okresów gwarancji określonych w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2). 6. Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie - od 15.04.2025 r. do 30.05.2025 r. 7. Miejsce wykonania zamówienia: Wilimowo 10A, 11-041 Olsztyn. Okres gwarancji Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. CPV: 39220000-0, 42214110-3, 42215000-6, 42215200-8, 39100000-3, 39141000-2, 39220000-0, 39220000-0, 39221100-8 Dokument nr: 2025-84154-211161, 2/2025/KPO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-21 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat olsztyński Gmina Jonkowo Miejscowość Wilimowo Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat olsztyński Gmina Jonkowo Miejscowość Wilimowo Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat olsztyński Gmina Jonkowo Miejscowość Wilimowo Wymagania: Warunki zmiany umowy Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie: 1. zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej (tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, której Wykonawca nie mógł zapobiec lub której nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu Zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy. 2. zmiana terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczność, za którą odpowiada Zamawiający, skutkująca brakiem możliwości należytej realizacji zawartej Umowy w umówionym terminie, 3. gdy wskutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczna będzie zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, przy czym maksymalny okres tej zmiany równy będzie okresowi trwania wymienionych okoliczności lub okresowi niezbędnemu do eliminacji tych okoliczności, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, 4. zmiany modelu zaoferowanego przedmiotu zamówienia spowodowanej niedostępnością na rynku produktu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego produktu. Zmiana na inny model jest możliwa jedynie pod warunkiem wykazania posiadania przez zmieniony produkt nie gorszych paramentów jak produkt, którego dotyczy zmiana. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli, pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Zamówienie nie może być udzielone wykonawcy podlegającemu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w treści Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.: a) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, b) formularz opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, c) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego, d) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-13 Data ostatniej zmiany 2025-01-13 13:09:38 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I: Cena brutto - 100% Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I: Cena brutto - 100% Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I: Cena brutto - 100% Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Paweł Daniszewski tel.: 602761288 e-mail: biuro@ziolowa-dolina.pl |