Zakup lamp solarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup lamp solarnych

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Paradyż
ul. Konecka 4
26-333 Paradyż
powiat: opoczyński
tel.: 44 7584082
przetargi@gminaparadyz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Paradyż
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 44 7584082
Termin składania ofert: 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
,,Zakup lamp solarnych"
I. Opis przedmiotu zapytania
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż na terenie gminy Paradyż 8 szt. ulicznych
lamp solarnych LED.
2. Wymieniony w opisie przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący
z bieżącej produkcji, posiadać karty gwarancyjne oraz musi być wolny od obciążeń prawami osób
trzecich, powinien zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące
o dopuszczeniu do sprzedaży.
3. Szczegółowe parametry:
1.
Panel
Fotowoltaiczny
WYMAGANIA
MINIMALNE
Oprawa
uliczna LED
WYMAGANIA
MINIMALNE
Kontroler
Solarny
WYMAGANIA
MINIMALNE
Akumulator
WYMAGANIA
MINIMALNE
Skrzynka
baterii
WYMAGANIA
MINIMALNE
Słup
WYMAGANIA
MINIMALNE
Moc paneli: 1 x 450W 24V Monokrystaliczne, hartowane szkło, pokryte
antyrefleksyjną warstwą,
Panele testowane zgodnie z IEC 61215 na obciążenie śniegiem do 5400 Pa
oraz IEC 61730
Posiadające certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Moc oprawy LED: max 36W DC 24V
Skuteczność świetlna LED min. 150 lm/W,
Żywotność: > 100,000 Godzin,
Stopień ochrony: IP66,
Odporność na uderzenia: IK 10,
Strumień świetlny oprawy LED: > 5 400 lm ( za szkłem - po stratach)
Temperatura barwowa: 5000 K ? 5%
Skuteczność świetlna, całkowity strumień świetlny, odporność na uderzenia: IK
10 oraz stopień ochrony IP66 do potwierdzenia badaniami z akredytowanego
laboratorium
24V 20A - MPPT
światło jak i czas świecenia poprzez inteligentne sterowanie MPPT,
wodoodporny klasa IP67, wbudowany czujnik zmierzchu, funkcja pełnej
automatycznej ochrony elektroniki, zabezpieczenie akumulatorów, minimum 8
programowanych okresów pracy.
2 x 120Ah, 12V - baterie żelowe NPG do instalacji solarnych, w pełni
uszczelnione, fabrycznie bezklemowe - z fabrycznie wyprowadzonymi
izolowanymi przewodami, posiadające pełny głęboko cykl, bezobsługowa, >
2200 cykli
materiał PCV, położona pod ziemią, typ wodoodporny - hermetyczny,
rozprasza ciepło, antywłamaniowa, w zestawie rura PVC na kable.
Wysokość całkowita ok: 7m, stal ocynkowana ogniowo wg. EN ISO 1461,
oprawa LED zawieszona na wysokości: 6m.
Słup zbieżny (zwężający się ku górze) o przekroju poprzecznym koła lub
wielokąta
-
zgodnie
z
EN
40-5
Konstrukcja zgodnie z normą: EN 1090 Słup wraz z konstrukcją pod panele
przystosowany dla: ,,III strefy wiatrowej wg. PN-EN 1991-1-4"
Stelaż pod panele wraz z wysięgnikiem pod oprawę LED z możliwością obrotu
wokół osi słupa 360? - niezależnie.
Fundament
WYMAGANIA
MINIMALNE
Czas pracy
WYMAGANIA
MINIMALNE
Kompletny fundament prefabrykowany
Certyfikowany,
Spełniający normę PN-EN 14991:2010
8-10h / dzień (pełnej mocy), pojemność baterii do 4 ciągłych
pochmurnych, deszczowych i bezwietrznych dni - min. 40h bez słońca
- Możliwość ustawienia 8 okresowego trybu pracy lampy (regulacja %
natężenia mocy strumienia pracy oprawy LED
Użyte do opisania przedmiotu zamówienia nazwy własne wyrobów, producentów, oznaczenia handlowe,
odniesienia do norm, specyfikacji lub ocen technicznych należy traktować jako przykładowe i zastosować
materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w opisie.

Dokument nr: ZP.271.ZOF1.2025.01

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 20.01.2025 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy
w Paradyżu (sala konferencyjna, pierwsze piętro).

Składanie ofert:
Pisemne oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Urzędu Gminy
w Paradyżu) lub przesłać na adres: Gmina Paradyż, Ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż w sposób
gwarantujący dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
dopuszcza
możliwość
przesłania
oferty
e-mailem
na
adres:
przetargi@gminaparadyz.pl
4. TERMIN SKŁADANIA ofert: do godz. 10:00 w dniu 20.01.2025 r. Oferta złożona po terminie nie będzie
rozpatrywana.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia
30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
III. Warunki płatności
1. Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub
rachunku.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Ceny podane
w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia, w tym koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.
IV. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto:100%
1. Oferty należy składać na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego,
zawierający cenę ofertową w rozbiciu na cenę netto, podatek VAT i cenę brutto.
Formularz ofertowy musi zostać podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawcy i składania oświadczeń woli.
Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do tych czynności dokumentem
rejestracyjnym, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie
poświadczoną kopię).
Zamawiający zastrzega prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego

Uwagi:
Obowiązek informacyjny na podstawie art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Gmina
Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana
danych osobowych w Urzędzie Gminy Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż,
? Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za
pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@gminaparadyz.pl
? dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
ZP.271.ZOF1.2025 ,,Zakup lamp solarnych" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
? dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na
podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym sądy administracyjne, sądy powszechne, a ponadto
odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym
usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym
udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również
przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów
międzynarodowych;
? dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca
1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.);
? w odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? każdy Wykonawca uczestniczący w postępowaniu posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ( Wyjaśnienie: prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
? Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, dla którego nie mają zastosowania
przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie niniejszego zamówienia jest:
p. Milena Gliszczyńska, tel. 44 758-40-82 (w godz. od 7:30 do 14.00).
Pytania dotyczące zamówienia należy przesyłać na adres e-mail: przetargi@gminaparadyz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii