Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad modernizacją oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Żarnów ul. Opoczyńska 5 26-330 Żarnów powiat: opoczyński Telefon: (44) 757-70-55 zamowieniapubliczne@zarnow.eu |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Żarnów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (44) 757-70 |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów zaprasza do złożenia ofert na: pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru w ramach zadania pn. ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów" 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania: ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów" 2) Obowiązki Inspektora: - prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane; - uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego, Wykonawcy Robót, terenu, na którym prowadzone będą roboty; - uczestnictwo w co tygodniowych naradach budowy oraz dodatkowo na każde wezwanie Zamawiającego na terenie budowy, potwierdzonych protokołem ze spotkania, będących wymogiem do zakończenia realizacji zadania; - prowadzenie regularnych inspekcji na terenie objętym robotami w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych i dokumentacją projektową. - uczestniczenie w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub na wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego; - kontrola realizowanych robót budowlanych na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót; - monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania; - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów - podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w umowie z Wykonawcą Robót, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego; - opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) - zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych; - przeprowadzenie analizy sytuacji i przedstawienie Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzenie planu działania, który przedstawi Wykonawca robót budowlanych - w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych; - wydawanie opinii i analiz na wezwanie Zamawiającego w zakresie realizacji robót budowlanych; - nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych; - kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów; - stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót; - zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego; - sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, itp.; - zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się konieczne w trakcie budowy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego; - dokonywanie obmiaru wykonanych robót i porównanie wykonanych ilości z przedmiarem robót, informowanie na bieżąco Zamawiającego w razie stwierdzenia rozbieżności w ilości wykonywanych robót; - bezzwłocznego przygotowania Zamawiającemu pisemnej opinii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę zgłoszenia roszczenia do wykonawcy robót budowlanych, jeśli wykonawca robót naruszył lub narusza zapisy planu BIOZ lub przepisy BHP; - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót, o wykrytych wadach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem usunięcia wad wraz z podaniem terminu ich wykonania, a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady; - przygotowanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót; - powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i, w odniesieniu do nich, przedstawienie swojego stanowiska Zamawiającemu; - rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku odstąpienia od niej; - kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych; - wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem w Dzienniku budowy (jeśli dotyczy) dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego; - żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną; - decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; - zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; - decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane i niezgodny z zasadami BHP; - wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad, stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; - wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w przypadkach przewidzianych w umowie na roboty budowlane; - wnioskowanie o zlecenie wykonania ewentualnych robót dodatkowych Dokument nr: IGWK.Z.ZO.2.2025 Specyfikacja: 14. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną zadania inwestycyjnego. Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f228d0a-2fc8-11ef-86d2- 4e696a6d8c25 Składanie ofert: 11. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej na załączonym formularzu ofertowym (zał. nr 1) do niniejszego zapytania ofertowego, przesłać pocztą na adres: Gmina Żarnów Ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów, e- mailem: zamowieniapubliczne@zarnow.eu lub złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy - pokój nr 11 z adnotacją Oferta cenowa na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania pn. ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów" w terminie do dnia 16.01.2025 r. roku do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zadania: 10 miesięcy od podpisania umowy. 6. Termin zakończenia - do dnia 14.11.2025 r. (obejmuje także rozliczenie końcowe nadzorowanych prac. Wymagania: 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca powinien wskazać osobę pełniącą obowiązki Inspektora nadzoru w formularzu ofertowym. Wszelkie wnioski i informacje Wykonawcy przekazują: a) pisemnie - na adres: Gmina Żarnów, ul. Opoczyńska 5, 26 - 330 Żarnów, pow. opoczyński, woj. łódzkie lub b) e-mailem - inwestycje@zarnow.eu pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia e-mailem zwrotnym z dopiskiem: pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru w ramach zadania pn. ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów" W przypadku przedłużenia terminu wykonawcy automatycznie wydłuża się termin realizacji zadania. Termin kończy się z dniem przekazania oświetlenia Zamawiającemu). Zgodny z terminem realizacji prac (tj. do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 7. Do podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kserokopie uprawnień w wymaganym zakresie oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa.Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów 8. Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki konieczne do poniesienia celem wykonania przedmiotu zamówienia. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o spisany przez strony protokół odbioru oraz prawidłowo wystawioną fakturę/ rachunek w terminie do 30 dni od dnia jej doręczenia. 9. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena. 10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków W zakresie zdolności zawodowej: - Inspektor nadzoru robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w nieograniczonym zakresie w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - która posiada doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z realizacją dostaw z montażem lub robotami budowlanymi polegającymi na dostawie z montażem lub budowie lub przebudowie lub remoncie/modernizacji oświetlenia zewnętrznego LED, nad minimum jedną robotą o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto. Warunek spełnienia udziału należy wykazać w FORMULARZU OFERTOWYM poprzez wypełnienie danych. Poświadczenie posiadania uprawnień (ksero), oraz referencje lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby biorącej udział w realizacji przedmiotu zamówienia wymagane będą na etapie sporządzenia umowy. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które z zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności. 12. W przypadku wysłania oferty drogą elektroniczną należy żądać potwierdzenia czytelnego odbioru wysłanej oferty. 13. Oferty złożone na inny adres e-mail, niż podany w pkt 11 zapytania ofertowego nie będą rozpatrywane. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany, odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 16. Zapytania do zapytania ofertowego Wykonawcy mogą składać w ciągu 1 dnia roboczego od dnia ogłoszenia postępowania. Wnioski zgłoszone po tym terminie pozostają bez rozpatrzenia. 17. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w celu wyznaczenia terminu podpisu umowy Kontakt: 4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji o zapytaniu ofertowym: Urząd Miasta i Gminy Żarnów, ul. Opoczyńska 5, tel. (44) 7577055 Dorota Brzeska-Karpeta, Gabriel Jasion |