Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad modernizacją oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad modernizacją oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Żarnów
ul. Opoczyńska 5
26-330 Żarnów
powiat: opoczyński
Telefon: (44) 757-70-55
zamowieniapubliczne@zarnow.eu
Województwo: łódzkie
Miasto: Żarnów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (44) 757-70
Termin składania ofert: 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów
zaprasza do złożenia ofert na:
pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru w ramach zadania pn. ,,Modernizacja
oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów"
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji
inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania:
,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów"
2) Obowiązki Inspektora:
- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi związanymi
z realizacją zadania w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo
Budowlane;
- uczestniczenie w przekazaniu przez Zamawiającego, Wykonawcy Robót, terenu, na którym
prowadzone będą roboty;
- uczestnictwo w co tygodniowych naradach budowy oraz dodatkowo na każde wezwanie
Zamawiającego na terenie budowy, potwierdzonych protokołem ze spotkania, będących
wymogiem do zakończenia realizacji zadania;
- prowadzenie regularnych inspekcji na terenie objętym robotami w celu sprawdzenia jakości
wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji
technicznych i dokumentacją projektową.
- uczestniczenie w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub na
wezwanie Zamawiającego lub kierownika budowy, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego;
- kontrola realizowanych robót budowlanych na każde wezwanie Zamawiającego lub
Wykonawcy Robót;
- monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót poprzez sprawdzenie
ich rzeczywistego zaawansowania;
- kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy
i utrzymania porządku na terenie budowy;Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów
- podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych
w umowie z Wykonawcą Robót, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
- opiniowanie i rekomendowanie każdej propozycji zmiany do umowy na roboty budowlane
pod względem finansowym, formalnym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas) -
zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
- przeprowadzenie analizy sytuacji i przedstawienie Zamawiającemu sposobu rozwiązania
problemu i/lub zatwierdzenie planu działania, który przedstawi Wykonawca robót
budowlanych - w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych;
- wydawanie opinii i analiz na wezwanie Zamawiającego w zakresie realizacji robót
budowlanych;
- nadzorowanie wykonywania ewentualnych robót zamiennych i dodatkowych;
- kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów;
- stały nadzór badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót;
- zlecanie Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących
wątpliwość, co do ich jakości, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
- sprawdzanie i formułowanie zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich
certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej, itp.;
- zlecanie sporządzenia wszelkich zmian rysunków i specyfikacji, które mogą okazać się
konieczne w trakcie budowy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
- dokonywanie obmiaru wykonanych robót i porównanie wykonanych ilości z przedmiarem
robót, informowanie na bieżąco Zamawiającego w razie stwierdzenia rozbieżności w ilości
wykonywanych robót;
- bezzwłocznego przygotowania Zamawiającemu pisemnej opinii oraz wszelkich niezbędnych
dokumentów stanowiących podstawę zgłoszenia roszczenia do wykonawcy robót
budowlanych, jeśli wykonawca robót naruszył lub narusza zapisy planu BIOZ lub przepisy
BHP;
- odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu;
- sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót, o wykrytych wadach
oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem usunięcia wad wraz
z podaniem terminu ich wykonania, a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót
usuwających wady;
- przygotowanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych
przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze
robót;
- sporządzenie protokołów potwierdzających wykonanie robót;
- powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz
rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie
budowy;
- rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy Robót i, w odniesieniu do nich, przedstawienie swojego
stanowiska Zamawiającemu;
- rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku odstąpienia od niej;
- kontrolowanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych;
- wydawanie Wykonawcy robót, kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem
w Dzienniku budowy (jeśli dotyczy) dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości
lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów
zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i
dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń
technicznych, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego;
- żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie
wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich
kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność
z dokumentacją techniczną;
- decydowanie o dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz
urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
- zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót;
- decydowanie o wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub
niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane i niezgodny z zasadami BHP;
- wnioskowanie o zlecenie usunięcia wad, stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót
nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
- wnioskowanie o zmianę terminu wykonania robót w przypadkach przewidzianych w umowie
na roboty budowlane;
- wnioskowanie o zlecenie wykonania ewentualnych robót dodatkowych

Dokument nr: IGWK.Z.ZO.2.2025

Specyfikacja:
14. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją techniczną zadania
inwestycyjnego. Dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f228d0a-2fc8-11ef-86d2-
4e696a6d8c25

Składanie ofert:
11. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie
pisemnej na załączonym formularzu ofertowym (zał. nr 1) do niniejszego zapytania
ofertowego, przesłać pocztą na adres: Gmina Żarnów Ul. Opoczyńska 5, 26-330 Żarnów, e-
mailem: zamowieniapubliczne@zarnow.eu lub złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy - pokój
nr 11 z adnotacją Oferta cenowa na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach
zadania pn. ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów" w terminie do dnia
16.01.2025 r. roku do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zadania: 10 miesięcy od podpisania umowy.
6. Termin zakończenia - do dnia 14.11.2025 r. (obejmuje także rozliczenie końcowe
nadzorowanych prac.

Wymagania:
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca powinien wskazać osobę pełniącą obowiązki
Inspektora nadzoru w formularzu ofertowym.
Wszelkie wnioski i informacje Wykonawcy przekazują:
a) pisemnie - na adres: Gmina Żarnów, ul. Opoczyńska 5, 26 - 330 Żarnów, pow.
opoczyński, woj. łódzkie
lub
b) e-mailem - inwestycje@zarnow.eu pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia
e-mailem zwrotnym z dopiskiem: pełnienie obowiązku Inspektora Nadzoru
w ramach zadania pn. ,,Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów"
W przypadku przedłużenia terminu wykonawcy automatycznie
wydłuża się termin realizacji zadania. Termin kończy się z dniem przekazania oświetlenia
Zamawiającemu). Zgodny z terminem realizacji prac (tj. do dnia odbioru końcowego
przedmiotu zamówienia) wraz z okresem gwarancji i rękojmi.
7. Do podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kserokopie
uprawnień w wymaganym zakresie oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów
Budownictwa.Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Żarnów
8. Wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, cena podana w ofercie powinna
obejmować wszystkie koszty i składniki konieczne do poniesienia celem wykonania przedmiotu
zamówienia. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w oparciu o spisany przez strony protokół odbioru
oraz prawidłowo wystawioną fakturę/ rachunek w terminie do 30 dni od dnia jej doręczenia.
9. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
W zakresie zdolności zawodowej:
- Inspektor nadzoru robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane
w nieograniczonym zakresie w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - która posiada doświadczenie
w kierowaniu lub nadzorowaniu prac związanych z realizacją dostaw z montażem lub robotami
budowlanymi polegającymi na dostawie z montażem lub budowie lub przebudowie lub
remoncie/modernizacji oświetlenia zewnętrznego LED, nad minimum jedną robotą o wartości
minimum 1 500 000,00 zł brutto.
Warunek spełnienia udziału należy wykazać w FORMULARZU OFERTOWYM poprzez
wypełnienie danych.
Poświadczenie posiadania uprawnień (ksero), oraz referencje lub inne dokumenty
potwierdzające doświadczenie osoby biorącej udział w realizacji przedmiotu zamówienia
wymagane będą na etapie sporządzenia umowy.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. W sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym
uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów
prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana
osoba, które z zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności.
12. W przypadku wysłania oferty drogą elektroniczną należy żądać potwierdzenia czytelnego
odbioru wysłanej oferty.
13. Oferty złożone na inny adres e-mail, niż podany w pkt 11 zapytania ofertowego nie będą
rozpatrywane.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany, odwołania lub unieważnienia zapytania
ofertowego bez podania przyczyny.
16. Zapytania do zapytania ofertowego Wykonawcy mogą składać w ciągu 1 dnia roboczego
od dnia ogłoszenia postępowania. Wnioski zgłoszone po tym terminie pozostają bez
rozpatrzenia.
17. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą, który
złożył najkorzystniejszą ofertę, w celu wyznaczenia terminu podpisu umowy

Kontakt:
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji o zapytaniu ofertowym:
Urząd Miasta i Gminy Żarnów, ul. Opoczyńska 5, tel. (44) 7577055 Dorota Brzeska-Karpeta,
Gabriel Jasion

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii