Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie czynności klasyfikacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
STAROSTA RYCKI UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 10A 08-500 RYKI powiat: rycki Tel. (81)865-74-84; Fax: (81) 865-24-70, tel. 81 865 74 81 skarbpanstwa@ryki.powiat.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | RYKI |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (81)865-74-84; |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: PRZEPROWADZENIE GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW DLA DZIAŁEK NR 94/1 ORAZ 984/1 POŁOŻONYCH W OBRĘBIE STARE ZADYBIE, GMINA KŁOCZEW III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3 rozporządzenia rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. W ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności: ? Analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, ? Przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron postepowania, zgodnie z § 6 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (badaniem należy objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego), ? Sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych, ? Sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji, ? Dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych oraz ewentualnie pozostały elementów sytuacyjnych zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji. ? Rezultat wykonanym prac i opracowaną dokumentacje należy skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ? W przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć Zamawiającemu opatrzone klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3 g pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 ze zm.) 4 egz. Mapy klasyfikacji, sporządzone na kopii mapy ewidencyjnej. 3. Czynność, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Stare Zadybie (061602_2.0021) w gminie Kłoczew dla obszaru działek nr 94/1 oraz 984/1 o łącznej powierzchni 1,4627 ha, zgodnie z załącznikiem nr 6. 4. Zgodnie z wnioskiem właściciela klasyfikacja gleboznawcza ma na celu doprowadzenie użytków gruntowych do stanu zgodnego ze stanem faktycznym - stan obecny użytków gruntowych w ewidencji gruntów nie jest spójny z użytkami znajdującymi się w terenie. 5. Zgłoszenia prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych w art. 12 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 6. Materiały niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów udostępnione zostaną Wykonawcy z uwzględnieniem art. 40 a ust. 2 pkt 3 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne. Dokument nr: GK. 272.1.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 21 stycznia 2025 r., o godz. 10.15. Składanie ofert: 9. Ofertę należy umieścić w kopercie, oznaczyć pieczęcią Wykonawcy lub słownie oraz zapisem: ,,Oferta na przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek 94/1 oraz 984/1 położonych w obrębie Stare Zadybie, gmina Kłoczew", znak sprawy GK.272.1.2025. Nie otwierać przed 21 stycznia 2025 r., godz. 10.15". Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Rykach, Ul. Wyczółkowskiego 10A, I piętro, pokój nr 103, nie później niż do 21 stycznia 2025 r., godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia Z uwagi na wartość zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zamówienie realizowane jest zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2021 Starosty Ryckiego z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Rykach Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto. V. Opis warunków udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osoby, które takie uprawnienia posiadają. 3. Wykonawca ma obowiązek załączyć informacje na temat doświadczenie (stanowiący załącznik nr 4) wraz dokumentami potwierdzającymi wykonanie minimum trzech klasyfikacji gleboznawczych w przeciągu ostatnich 5 lat oraz kopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3. 4. Prowadzą działalność gospodarczą, tożsamą z przedmiotem zamówienia. 5. W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy załączyć kopię umowy spółki wraz z aneksami. 6. Złożą ofertę na formularzu ofert udostępnionym przez Zamawiającego (zał. nr 1). 7. Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania. VI. Opis przygotowania oferty 1. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Oferta składana przez Wykonawcę winna być sporządzona na ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 5. Do formularza ofertowego należy dołączyć dokumenty wskazane w rozdziale V niniejszego ogłoszenia. 6. W przypadku Wykonawcy, który będzie dysponował innymi osobami przy realizacji zamówienia, Wykonawca składa również wykaz osób (stanowiący załącznik nr 3) oraz oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO (stanowiące załącznik nr 4). 7. ,,Formularz ofertowy" oraz pozostałe załączniki winny być podpisane przez upoważnioną osobę. 8. Wykonawca do ,,Formularza ofertowego" dołącza dokumenty lub oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopie (każda zapisana strona) muszą być poświadczone wpisem ,,za zgodność z oryginałem" oraz podpisane przez osobę(by) podpisującą(ce) ofertę (pieczątka imienna oraz podpis). VII. kryteria wyboru oferty Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena - 100%. IX. Wybór oferty i zawarcie umowy 1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za całość zamówienia będzie zgodna z niniejszym ogłoszeniem o zamówieniu. Wykonawca, zobowiązany jest do zawarcia umowy, której wzór stanowi Załącznik Nr 2. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, w przypadku nieuregulowania należności przez osobę wnioskują o przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Uwagi: XI. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Rycki mający siedzibę pod adresem: ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, tel. 81 865 74 50, zwanego dalej ,,Administratorem". 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, zwanego dalej ,,zamówieniem". 4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. 5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa; b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające. 6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa. 8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: 1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu; 2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych1; 3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach: a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych, b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania, c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu. 4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO. 9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3; 2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzielenia zamówienia. 12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami ? Agnieszka Waśko - Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10 A, pok. 114 (I piętro), tel. 81 865 74 81 ? Dominika Nowicka - Młodszy referent w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10 A, pok. 113 (I piętro), tel. 81 865 74 81 |