Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z dobudową kominów |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIĘDZYZAKŁADOWA GÓRNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ''PERSPEKTYWA'' ul. ks. Ludwika Tunkla 147 41-707 Ruda Śląska powiat: Ruda Śląska tel/fax: 032 242 73 47, wew.14 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska |
Wadium: | 4 000 zł |
Nr telefonu: | tel/fax: 032 242 73 |
Termin składania ofert: | 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z dobudową kominów w budynku przy Ul. Kościelnej 4 w Rudzie Śląskiej Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z dobudową kominów w budynku przy Ul. Staszica 6 w Rudzie Śląskiej Otwarcie ofert: 2. Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 05.02.2025 r. o godz. 11:45. w sali nr 111 w siedzibie Zamawiającego. 3. Otwarcie ofert jest jawne Składanie ofert: XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kancelarii Głównej MGSM ,,PERSPEKTYWA" w Rudzie Śląskiej przy Ul. Ks. Ludwika Tunkla 147 w pokoju nr 210 nie później niż do dnia: 03.02.2025 r. do godz. 15:00 Wymagania: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000 zł. 2. Wadium należy wnosić w pieniądzu przelewem na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice Nr 71 1050 1214 1000 0010 0115 8334 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 03.02.2025 r. Zasady wnoszenia i zwrotu wadium zgodnie z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM Perspektywa. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oferta musi obejmować całość zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 3. Do oferty należy dołączyć: - spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści), - dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga - przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta). 4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i stanowić jedną całość. Wszystkie strony należy połączyć ze sobą w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np.: zszyć, spiąć, zbindować itp.). 5. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 6. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane wraz z oznaczeniem daty, przez osobę podpisującą ofertę. 7. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w danym postępowaniu przetargowym, Oferent składa wszystkie dokumenty w jednej kopercie. 8. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie opisanej w następujący sposób: - nazwa i adres Oferenta, - adres Zamawiającego podany na wstępie SIWZ opis: Oferta przetargowa Wykonanie instalacji ................ Nie otwierać przed 05.02.2025 r. godz. 11:45 9. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 8. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie XII. INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY Wzór umowy - załącznik nr 4 Kontakt: VIII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI: Do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami, Zamawiający wyznacza Pana Rafała Operskalskiego tel. 32 2427347 wew.14 |