Pełnienie nadzoru nad dokumentacjami projektowymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru nad dokumentacjami projektowymi

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
ul. Lipowa 1a
20-020 Lublin
powiat: Lublin
tel.: 261 183 531
rzilublin.zampub@ron.mil.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 261 183 531
Termin składania ofert: 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
na: Usługa polegająca
na pełnieniu nadzoru nad dokumentacjami projektowymi podczas realizacji
inwestycji w zakresie Części A oraz Części B w m. Sitaniec- Wolica z
uwzględnieniem wszystkich branż będących w ich zakresach, zgodnie z
wymaganiami określonymi w niniejszym zaproszeniu.
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a)
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru nad
dokumentacjami projektowymi podczas trwania postępowań przetargowych
o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych, w tym
udzielanie odpowiedzi w zakresie merytorycznym na zapytania Wykonawców oraz
w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia podpisania protokołów odbiorów
końcowych robót budowlanych oraz do dnia wygaśnięcia odpowiedzialności
Wykonawcy robót budowlanych z tytułu rękojmi za wady obiektu i robót wykonanych
na podstawie dokumentacji projektowych dla wskazanych
zadań w celu
zapewnienia
sprawnych
i niezakłóconych
procesów
inwestycyjnych,
w szczególności w zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994
roku Prawo budowane w zakresie n/w inwestycji:
1) Część A - inwestycja polegająca na budowie garaży, budynku PST, warsztatu
obsługowo-remontowego z akumulatorownią i ogrodzenia PST (części jawnej),
budowie garaży parku sprzętu technicznego (części niejawnej) w m. Sitaniec -
Wolica,
2) Część B - inwestycja polegająca na budowie budynku sztabowo - koszarowego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Sitaniec - Wolica.
Zamawiający przewiduje pełnienie nadzoru nad dokumentacjami projektowymi w formie
przyjazdów na miejsce prowadzenia robót oraz prac wykonywanych w siedzibie
Wykonawcy nadzoru.
b)
c)
d)
Charakterystyka obiektów:
1) Część A: zad. 43030 Sitaniec - Wolica - Budowa garaży, budynku PST, warsztatu
obsługowo - remontowego z akumulatorownią i ogrodzenia PST (części jawnej),
zad. 43085 Sitaniec - Wolica - Budowa garaży parku sprzętu technicznego
(części niejawnej).
Zamawiający jest na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie przetargu ograniczonego - zamówienie w dziedzinach
obronności i bezpieczeństwa - na wykonanie robót budowlanych polegających
na budowie parku sprzętu technicznego tj.: 4 garaży, budynku PST, 2 warsztatów
obsługowo-remontowych i ogrodzenia PST zewnętrznego i wewnętrznego) oraz
infrastruktury towarzyszącej w m. Sitaniec - Wolica (część jawna i niejawna) wraz
z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zakończenie inwestycji zgodnie
z Planem Inwestycji Budowlanych planowane jest na rok 2028.
2) Część B: zad. 43031 Sitaniec - Wolica - Budowa budynku sztabowo -
koszarowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Zamawiający jest na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w trybie przetargu ograniczonego - zamówienie w dziedzinach
obronności i bezpieczeństwa - na wykonanie robót budowlanych polegających
na budowie budynku sztabowo - koszarowego wraz z infrastrukturą
towarzyszącą w m. Sitaniec - Wolica wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu
na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru nad dokumentacjami
projektowymi podczas trwania postępowań przetargowych o udzielenie zamówień
publicznych na wykonanie robót budowlanych, w tym udzielanie odpowiedzi w
zakresie merytorycznym na zapytania Wykonawców oraz w trakcie realizacji robót
budowlanych do dnia podpisania protokołów odbiorów końcowych robót
budowlanych. Zamawiający/Inwestor oczekuje, że Wykonawca stawi się/podejmie
czynności nadzoru nad dokumentacjami projektowymi na każde pisemne lub
telefoniczne wezwanie w ciągu 3 dni roboczych.
Wykonawca zobowiązany jest do powierzenia wykonywania czynności z zakresu
pełnienia nadzoru nad dokumentacją projektową wyłącznie osobom, posiadającym
odpowiednią wiedzę i doświadczenie, zgodnie z wymaganiami określonymi w
warunkach zamówienia, oraz posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, w tym
odpowiednie uprawnienia budowlane projektowe bez ograniczeń/w ograniczonym
zakresie lub równoważne w wymaganych branżach oraz legitymujące się
aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby
Inżynierów Budownictwa, a także świadectwa odpowiednio: ukończenia kursu w
zakresie projektowania systemów alarmowych oraz świadectwo nadania uprawnień
zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii- zgodnie z wymaganiami
określonymi w warunkach zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi na ewentualne pytania
dotyczące dokumentacji projektowych otrzymane od Zamawiającego do dnia
podpisania protokołów odbiorów końcowych robót budowlanych wykonywanych na ich
podstawach.
W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych braków w przyjętych przez
Zamawiającego dokumentacjach projektowo-kosztorysowych, Wykonawca winien
opracować i przekazać Zamawiającemu uzupełnienia opracowań projektowych (w
liczbie wynikającej z ilości posiadanych egzemplarzy przez Zamawiającego)
wynikające z udzielanych odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące dokumentacji
projektowych.
Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego z chwilą odbioru
Przedmiotu umowy autorskich praw majątkowych do wykonanych utworów
opracowanych w ramach niniejszego zamówienia (tylko w zakresie dokumentacji
zamiennej i/lub dodatkowej) na zasadach określonych we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/umowy, (dalej SOPZ/SOPU) zawiera
załącznik nr 1 do PZO.

CPV: 71200000-0, 71248000-8

Dokument nr: 4.087/24/PZO/WIB

Otwarcie ofert: MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.01.2025 r. o godz. 1230 w siedzibie
Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, Ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin.
Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich
składania.

Specyfikacja:
5.Zamawiający udostępnia PZO na swojej stronie internetowej.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Rejonowego Zarządu
Infrastruktury w Lublinie, Ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin (kancelaria jawna) do
dnia 31.01.2025 r., do godz. 1200.
Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww. termin.

Miejsce i termin realizacji:
Zakończenie inwestycji, zgodnie z Planem Inwestycji Budowlanych, planowane jest
w 2028 roku.
VII.
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
?
?
rozpoczęcie: dzień zawarcia umowy;
zakończenie: termin świadczenia usługi obejmuje pełnienie nadzoru nad
dokumentacjami projektowymi w trakcie postępowań przetargowych na wybór
wykonawców robót budowlanych oraz w trakcie realizacji robót budowlanych do
dnia podpisania protokołów odbiorów końcowych robót budowlanych
odpowiednio dla części A i B, lecz nie później niż do dnia 30.11.2028r.

Wymagania:
Uwaga: Wykonawca w korespondencji kierowanej do Zamawiającego winien:
? posługiwać się ww. numerem postępowania,
? przekazać w jej treści swoje dane identyfikacyjne to jest nazwę, adres oraz
wykorzystywany do kontaktu numer telefonu lub adres e-mail.
Ww. dane są niezbędne do rejestracji otrzymanej od Wykonawcy korespondencji
w wykorzystywanym przez Zamawiającego elektronicznym systemie obiegu
dokumentów.
Wykonawca
pobierający wersję elektroniczną ze strony internetowej Zamawiającego zobowiązany
jest do jej monitorowania w celu śledzenia ewentualnych zmian, w terminie do dnia
otwarcia ofert. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania
ofert, Zamawiający może zmienić treść dokumentów składających się na PZO.
Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający niezwłocznie udostępni na swojej
stronie internetowej.
6. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy:
? akty prawne wymienione Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia/ Umowy,
? Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610
ze zm.), dalej: ,,Kodeksem cywilnym";
? Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 632 ze zm.), dalej: ,,ustawa OIN";
? Ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze
zm.), dalej: ,,ustawa Kp";
? Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r.,
poz. 57 ze zm.), dalej: ,,ustawa Prawo ochrony środowiska";
? Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
dalej: ,,ustawa o odpadach";
? Decyzji Nr 107/MON z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy
międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r., poz. 177),
dalej: ,,Decyzja nr 107/MON";
? Obwieszczenie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2023 r.
w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości
w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro
stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych lub konkursów
(M.P. 2023 r., poz. 1344);
? Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U.
z 2022 r., poz. 1233), dalej: ,,ustawa o zwalczaniu NK";
? Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 57 ze zm.), dalej: ,,ustawa o informatyzacji
Dz.P.R.Z.P.";
? Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.
2309 ze zm.), dalej: ,,ustawa prawo restrukturyzacyjne";
? Ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.
1520), dalej: ,,ustawa prawo upadłościowe";
? Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 632 ze
zm.), dalej: ,,ustawa Pb";
? Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz.U.2019 r., poz. 831), dalej: ,,rozporządzenie MIiR w sprawie
funkcji technicznych w budownictwie";
? Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.), dalej: ,,ustawa o utworzeniu
PARP";
? Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy
95/46/WE
(ogólnie
rozporządzenie
o
ochronie
danych)
(Dz.U.UE.L.2016.119.89), dalej: ,,RODO";
? Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), zwanej dalej:
ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę;
? Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U.
z 2022 r., poz. 2509), dalej: ,,ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych".
7.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje,
że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZEF Rejonowego
Zarządu Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin,
tel.: 261 183 500, e-mail: rzilublin.sekretariat@ron.mil.pl;
? Inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym Zarządzie
Infrastruktury w Lublinie jest Pan Roman Stępień, tel. 261 182 248;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c.
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego
zamówienia publicznego;
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.
74 ustawy Pzp;
?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
? Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
? Posiada Pani/Pan prawo do:
? dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art.
15 RODO;
? sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
załączników - na podstawie art. 16 RODO;
? żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw - na podstawie art. 18 RODO;
? wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO.
? Nie przysługuje Pani/Panu:
? W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20
RODO;
? Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8.
Wstęp CUDZOZIEMCÓW na teren chronionej jednostki lub instytucji wojskowej może być
realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w
Decyzji nr 107/MON.
CUDZOZIEMCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert tylko po
przedstawieniu wyżej wymienionych POZWOLEŃ.
9.
Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez
Wykonawcę oświadczeń, dokumentów, o których mowa w niniejszym PZO, w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych
baz danych, Zamawiający żąda przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
2. Zamawiający informuje, że:
1)
Dokumentacja jawna dla wszystkich zadań inwestycyjnych, określonych w SOPU
zawiera informacje wrażliwe i może zostać przekazana na etapie przygotowania
oferty zainteresowanym Wykonawcom na ich pisemny wniosek poprzez przesłanie
płyty CD/DVD na wskazany przez Wykonawcę adres pocztowy.
W tym celu należy wystąpić do Szefa RZI w Lublinie z ,,Wnioskiem
o udostępnienie dokumentów niejawnych", wg wzoru do którego Wykonawca złoży
,,Zobowiązanie Wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie informacji
niejawnych" wg wzoru wniosku- załącznik nr 9 do PZO.
W przeciwnym wypadku, wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Razem z wnioskiem o przekazanie dokumentacji jawnej zawierającej informacje
wrażliwe Wykonawca:
a. złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie o zobowiązaniu
do
niepublikowania w sieci Internet oraz nierozpowszechniania otrzymanej
dokumentacji oraz nieudostępnienia innym Podmiotom, oraz o jej trwałym
usunięciu ze wszystkich nośników elektronicznych nie później niż w terminie 14
dni od dnia opublikowania informacji o rozstrzygnięciu/unieważnieniu
postępowania.
b. zobowiązuje się do zwrotu otrzymanej płyty CD/DVD z dokumentacją jawną,
zawierającą informacje wrażliwe w terminie nie później niż w terminie 14 dni od
dnia opublikowania informacji o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania.
2)
UWAGA:
Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa Budowa garaży, budynku
PST, warsztatu obsługowo-remontowego z akumulatorownią i ogrodzenia PST
(część jawna), budowie garaży parku sprzętu technicznego (część niejawna) w m.
Sitaniec - Wolica oraz części B: Budowa budynku sztabowo - koszarowego wraz z
infrastrukturą towarzyszącą w m. Sitaniec - Wolica jest oznaczona klauzulą
,,ZASTRZEŻONE", w związku, z czym Zamawiający nie udostępnia ww.
dokumentacji na swojej stronie internetowej. Wykonawca może uzyskać od
Zamawiającego
przedmiotową
dokumentację-
w
odpowiedzi
na
zaakceptowany pisemny wniosek złożony do Szefa Rejonowego Zarządu
Infrastruktury w Lublinie na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul.
Lipowa 1a, 20-020 Lublin, o przekazanie ww. dokumentacji (wraz ze
zobowiązaniem Wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie
informacji niejawnych). Zamawiający może przekazać przedmiotową
dokumentację poprzez przesłanie płyty CD/DVD na wskazany w ww. wniosku
adres pocztowy.
Razem z wnioskiem o przekazanie dokumentacji projektowej, Wykonawca
złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie o zobowiązaniu do:
? niepublikowania w sieci Internet, nierozpowszechniania otrzymanej
dokumentacji i nieudostępniania jej innym podmiotom oraz
nieprzetwarzania, w tym zmiany formy otrzymanej dokumentacji z
elektronicznej na papierową,
? trwałego usunięcia otrzymanej dokumentacji ze wszystkich nośników
elektronicznych - nie później niż w terminie 14 dni od dnia opublikowania
informacji o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania
? zwrotu Zamawiającemu za pismem przewodnim otrzymanej płyty CD/DVD
z dokumentacją niejawną - nie później niż w terminie 14 dni od dnia
opublikowania informacji o rozstrzygnięciu/unieważnieniu postępowania
oraz złoży Zamawiającemu:
? dokumenty potwierdzające posiadanie przez podmiot występujący
z ww. wnioskiem systemu teleinformatycznego akredytowanego do
przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej
,,ZASTRZEŻONE"- wymienione we wzorze ,,Wniosku o udostępnienie
dokumentacji niejawnej";
? ,,Zobowiązanie Wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie
informacji niejawnych" - jako załącznik do ,,Wniosku o udostępnienie
dokumentacji niejawnej".
W przeciwnym wypadku, wniosek pozostanie bez rozpatrzenia.
Wzór wniosku o udostępnienie dokumentacji wraz z załącznikami - zawiera
załącznik nr 10 do PZO.
Wszystkie osoby wykonujące czynności związane z dostępem do informacji
niejawnych, w tym korzystające na jakimkolwiek etapie prowadzonego
postępowania dokumentacją projektową oznaczoną klauzulą ,,ZASTRZEŻONE"
- muszą posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do
dostępu do informacji niejawnych lub pisemne upoważnienie uprawniające do
dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" wydane przez
kierownika jednostki organizacyjnej, zgodnie z ustawą o ochronie informacji
niejawnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie
ochrony informacji niejawnych.
3.
W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH,
Zamawiający wymaga aby:
1) Wszystkie osoby biorące udział w realizacji opracowań związanych z dostępem do
informacji niejawnych, w tym osoby upoważnione do bieżących kontaktów
roboczych w imieniu Wykonawcy związanych z dostępem do informacji
niejawnych obowiązane są do posiadania poświadczenia bezpieczeństwa lub
pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE", wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej
wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony
informacji niejawnych.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufnego charakteru informacji
niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapoznał się w trakcie
realizacji zamówienia lub po jego zakończeniu zgodnie z przepisami o ochronie
informacji niejawnych.
3) Zamawiający ma prawo do zweryfikowania i odsunięcia pracowników Wykonawcy,
którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie
realizacji Umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów państwa
albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizacji zamówienia.
Administrator (32 WOG w Zamościu) ma prawo do zweryfikowania i odsunięcia
pracowników Wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, na
etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów
państwa albo jest to konieczne w celu podniesieni bezpieczeństwa realizacji
zamówienia.
4) Zgodnie z ,,ustawą OIN" przez przetwarzanie informacji niejawnych rozumie się
wszelkie operacje wykonywane w odniesieniu do informacji niejawnych i na tym
informacjach, w szczególności ich wytwarzanie, modyfikowanie, kopiowanie,
klasyfikowanie, gromadzenie, przechowywanie, przekazywanie lub udostępnianie.
5) Zamawiający zastrzega, że osoba/y reprezentująca/e Wykonawcę, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - aby zawrzeć niniejszą
Umowę, zobowiązana/e jest/są do posiadania oraz okazania w dniu zawarcia
Umowy: aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemnego
upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE", wydanego przez kierownika jednostki
organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Powyższe, w sposób analogiczny dotyczy Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) oraz
Pełnomocników.
4.
WIZJA LOKALNA:
1) Ze względu na specyfikę Przedmiotu zamówienia Zamawiający WYMAGA
ZŁOŻENIA OFERTY PO ODBYCIU PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ.
2) W związku z powyższym, Zamawiający WYZNACZA NASTĘPUJĄCE
TERMINY WIZJI LOKALNYCH:
a) 20.01.2025 r. godz. 9:00
b) 24.01.2025 r. godz. 9:00
3) Wykonawca zobowiązany jest dokonać uprzedniego - z co najmniej 3-
dniowym wyprzedzeniem - pisemnego zgłoszenia udziału w jednym z ww.
terminów wyznaczonych przez Zamawiającego.
Informacja o miejscu wizji lokalnej zostanie przekazana Wykonawcy, po
pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia udziału w wizji lokalnej.
4) W celu wzięcia udziału w wizji lokalnej, Wykonawca prześle do
Zamawiającego pisemne zgłoszenie chęci udziału w wizji. Do zgłoszenia
należy dołączyć:
? aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji
niejawnych lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji
niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wydane przez kierownika jednostki
organizacyjnej zgodnie z ,,ustawą OIN" wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu
szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - dla osób odbywających wizję
na podstawie pełnomocnictw/ upoważnień,
?
?
pełnomocnictwo/ upoważnienie do odbycia wizji lokalnej udzielone przez
osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym
postępowaniu zgodnie z dokumentami rejestrowymi podmiotu,
adres poczty elektronicznej, na który Zmawiający prześle zawiadomienie
o wyznaczonym terminie wizji lokalnej.
5) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców oraz ich przedstawicieli
odbywających wizję lokalną do udostępnienia danych umożliwiających
zidentyfikowanie Wykonawcy jako podmiotu, przez co należy rozumieć
udział przedstawicieli Wykonawców na podstawie pełnomocnictw/
upoważnień do odbycia wizji lokalnej, udzielonych przez Wykonawcę lub
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym
postępowaniu, zgodnie z dokumentami rejestrowymi podmiotu.
Uwaga: Przedmiotowy dokument do wglądu przedstawicielom Zamawiającego
i Użytkownika - w dniu i miejscu wizji lokalnej.
6) Z przeprowadzonej wizji lokalnej - w celu potwierdzenia udziału w niej
Wykonawców - zostanie sporządzona notatka służbowa przy udziale
przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji
lokalnej.
7) Jeśli po odbyciu wizji lokalnej przez Wykonawców, wystąpi potrzeba udzielenia
wyjaśnień, Wykonawcom przysługuje prawo zwrócenia się do Zamawiającego
o udzielenie wyjaśnień w trybie określonym w pkt XIX ppkt 3. PZO.
8) Zamawiający informuje, że odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie
złożona bez odbycia wizji lokalnej zgodnie z pkt XVIII ppkt 7. lit. n. PZO,
z zastrzeżeniem ofert Wykonawców, którzy w zakresie postępowania
nr 4.056/24/PZO/WIB odbyli wizję lokalną, a ich weryfikacja zostanie
dokonana na podstawie notatki służbowej sporządzonej w dniu
14.11.2024r.
5. POWIERZENIE WYKONANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM/POLEGANIE NA
ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Zamawiający NIE DOPUSZCZA możliwości polegania na zasobach innych
podmiotów (nie dotyczy możliwości korzystania z systemu teleinformatycznego
do przetwarzania informacji niejawnych). Przedsiębiorca udostępniający system
teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych musi wykazać brak
podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt. VIII ppkt B. PZO.
6. Wykonawca NIE MOŻE powierzyć wykonania jakiejkolwiek części zamówienia
Podwykonawcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za należyte
wykonanie zamówienia siłami własnymi.
III.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IV.Zamawiający NIE DOPUSZCZA możliwości składania OFERT CZĘŚCIOWYCH.
V.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia więcej niż
jednej oferty, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez Wykonawcę.
VI.Okres związania ofertą wynosi 60 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia okresu
związania ofertą o kolejne 30 dni.
O ewentualnej zmianie terminu odbiorów końcowych robót budowlanych Zamawiający
powiadomi Wykonawcę pisemnie.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się termin realizacji wszelkich czynności i prac
związanych z pełnieniem nadzoru nad dokumentacjami projektowymi opracowanymi
dla poszczególnych zadań, wynikających z obowiązków Wykonawcy oraz potrzeb
Zamawiającego od dnia wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na
wybór Wykonawcy tych robót do dnia ich odbiorów końcowych.
VIII.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW ORAZ PODSTAWY
WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
A. Spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonujący działalność
gospodarczą lub zawodową wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów
handlowych lub zawodowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania.
2. Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: spełnia wymagania
,,ustawy OIN" w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE",
w tym ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych o co najmniej
przedmiotowej klauzuli.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
4. Posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania
zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) Posiada/ dysponuje systemem teleinformatycznym akredytowanym do
przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,ZASTRZEŻONE"
2) W okresie ostatnich pięciu (5) lat, przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał:
a) co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji
projektowo - kosztorysowej na budowę lub przebudowę budynku na
budynek biurowy lub na budynek zamieszkania zbiorowego lub na budynek
koszarowy o kubaturze minimum 2 500 m3
oraz
b) co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji
projektowo - kosztorysowej na budowę lub przebudowę budynku na
budynek garażowy o kubaturze minimum 2 500 m3
lub
co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji
projektowo - kosztorysowej na budowę lub przebudowę budynku na
budynek przemysłowy o kubaturze minimum 2 500 m3
oraz
c) co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji
projektowo - kosztorysowej na budowę lub przebudowę budynku na
budynek warsztatowy o kubaturze minimum 2 500 m3
oraz
d) co najmniej jedną (1) usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji
projektowo-kosztorysowej na budowę lub przebudowę systemów
alarmowych (to jest SA [System Alarmowy] lub SKD [System Kontroli
Dostępu] o wartości robót budowlanych min. 150 000,00 zł brutto lub TSN
[Telewizyjny System Nadzoru] lub CCTV [Telewizyjne Systemy Dozorowe])
o wartości robót budowlanych min. 150 000,00 zł brutto.
oraz
e) co najmniej (1) jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji
projektowo-kosztorysowej
polegającej
na
budowie
przyłącza
teletechnicznego o długości min. 500 m lub kanalizacji teletechnicznej
(telekomunikacyjnej) o długości min. 500 m lub sieci teletechnicznej o
długości min. 500 m.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek punktów a), b), c), d) oraz e)
jeżeli w ramach jednego zamówienia tj. jednej umowy zrealizował usługi, które
obejmowały cały wymagany zakres lub zrealizował zakres opisany w ww. warunku w
ramach oddzielnych umów.
3) Skieruje do realizacji zamówienia:
a) co najmniej po jednej (1) osobie posiadającej uprawnienia budowlane
do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w zakresie projektowania w każdej ze specjalności:
? architektonicznej - uprawnienia bez ograniczeń,
? konstrukcyjno - budowlanej - uprawnienia bez ograniczeń,
? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia bez ograniczeń,
? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych - uprawnienia bez ograniczeń,
? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych -
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych minimum w ograniczonym
zakresie
wydane
zgodnie
z
art.
14
ust.1
ustawy
z
dnia
7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 poz. 725 t.j.) oraz na podstawie
Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831)
lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie odpowiadającym
uprawnieniom w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz
z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych i
stacyjnych minimum w ograniczonym zakresie,
? inżynieryjnej - drogowej - uprawnienia bez ograniczeń,.
zgodnie z art. 14 ust.1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane
oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie.
Wymagana jest przynależność projektantów do właściwej izby samorządu zawodowego.
Osoby te muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie
uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,Zastrzeżone", wydane przez
kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia
w zakresie ochrony informacji niejawnych.
b) co najmniej jedną (1) osobę legitymującą się świadectwem ukończenia kursu w
zakresie projektowania systemów alarmowych;
Osoba(y) te muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne
upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli
,,Zastrzeżone", wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne
zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
c) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą świadectwo nadania uprawnień
zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych
pomiarów wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, zgodnie z art. 43,
pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z
późn. zm.).
Osoba(y) te muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające
do dostępu do informacji niejawnych lub pisemne upoważnienie uprawniające do
dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wydane przez
kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu
szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
d) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych art. 14 ust. 2 i 3 Ustawy
o ochronie informacji niejawnych, posiadającego zaświadczenie o odbytym
szkoleniu dla pełnomocników ds. informacji niejawnych wydanym przez SKW
lub ABW.
Osoba ta musi posiadać odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa wydane
przez ABW albo SKW.
e) inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego - na zasadach określonych
w art. 52 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
posiadającym zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu
dla inspektorów
bezpieczeństwa
teleinformatycznego
z zakresu
bezpieczeństwa teleinformatycznego - wydanym przez ABW lub SKW.
Osoba ta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie
uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,Zastrzeżone", wydane
przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu
szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
W przypadku dysponowania inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego
na zasadach zgodnie z art. 52 ust 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych należy
przedstawić kserokopię zgody ABW lub SKW na wykonywanie zadań w innej
jednostce organizacyjnej oraz kserokopię zawartego porozumienia pomiędzy
kierownikami jednostek organizacyjnych.
f) administratora systemu teleinformatycznego - na zasadach określonych
w art. 52 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
posiadającego zaświadczenie o odbytym specjalistycznym szkoleniu
dla administratorów systemu teleinformatycznego z zakresu bezpieczeństwa
teleinformatycznego wydane przez SKW lub ABW.
Osoba ta musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie
uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,Zastrzeżone", wydane
przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu
szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
W przypadku dysponowania administratorem systemu teleinformatycznego
na zasadach zgodnie z art. 52 ust 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych należy
przedstawić kserokopię zgody ABW lub SKW na wykonywanie zadań w innej
jednostce organizacyjnej oraz kserokopię zawartego porozumienia pomiędzy
kierownikami jednostek organizacyjnych.
B. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę:
1) który jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o
przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.
1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o przeciwdziałaniu
wspieraniu agresji na Ukrainę;
- na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Powyższe wykluczenie będzie następować na okres trwania ww. okoliczności.
4) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układu z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.
C.Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków dokonana będzie zgodnie
z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń
określonych w pkt X PZO.
D.Dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą oraz na wezwanie
Zamawiającego winny być aktualne na dzień ich złożenia i potwierdzać
spełnienie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania
na dzień składania ofert.
E.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia,
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę
sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
IX.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, jakie Wykonawcy mają dostarczyć:
ETAP 1 - KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ WINIEN ZŁOŻYĆ:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru
załączonego do PZO,
2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (dotyczy również
przedsiębiorcy udostępniającego system teleinformatyczny do przetwarzania
informacji niejawnych) - według wzoru załączonego do PZO,
3. (jeżeli dotyczy) PEŁNOMOCNICTWO - wystawione przez Wykonawcę - do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
w szczególności do złożenia: oferty, oświadczeń, dokumentów, wyjaśnień,
potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy upoważnienie do
reprezentowania
Wykonawcy
nie
wynika
z
dokumentów
rejestrowych/ewidencyjnych podmiotu,
4. (jeśli dotyczy) PEŁNOMOCNICTWO - wystawione przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności do złożenia: oferty,
oświadczeń, dokumentów, wyjaśnień, potwierdzania dokumentów za zgodność
z oryginałem oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
ETAP 2 - DOTYCZY WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA
NAJWYŻEJ:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów:
1. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru zawodowego lub
handlowego, zawierająca aktualny wykaz osób uprawnionych do
reprezentowania Wykonawcy.
2. Oświadczenie o spełnianiu wymagań ,,ustawy OIN" w zakresie ochrony informacji
niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE", w tym ich przetwarzania w systemach
teleinformatycznych o co najmniej przedmiotowej klauzuli.
3. (jeżeli dotyczy) Oświadczenie o spełnianiu wymagań ,,ustawy OIN" - w zakresie
ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE", z wyłączeniem
przetwarzania informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych.
4. Kserokopia świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia,
lub
kserokopia świadectwa akredytacji systemu teleinformatycznego dla klauzuli
innej niż ,,ZASTRZEŻONE",
lub
kserokopia
ze
stron
dokumentacji
bezpieczeństwa
systemu
teleinformatycznego zawierająca informacje o zatwierdzeniu tej dokumentacji
przez kierownika jednostki organizacyjnej w przypadku systemu do
przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" (Procedury
Bezpiecznej Eksploatacji i Szczególne Wymagania Bezpieczeństwa) wraz z:
kserokopią pisma ABW/SKW potwierdzającego, że opracowana dokumentacja
systemu teleinformatycznego (PBE i SWB) spełnia wymogi formalne ,,ustawy
OIN" i rozporządzeń w zakresie eksploatacji systemu albo oświadczeniem
kierownika jednostki organizacyjnej o udzieleniu akredytacji dla systemu
teleinformatycznego o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE".
5. Kserokopia ze strony zawierającej informacje o zatwierdzeniu ,,Instrukcji
dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli
,,ZASTRZEŻONE" we własnej jednostce organizacyjnej oraz zakresu i warunków
stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony", zgodnie
z ,,ustawą OIN".
6. (jeżeli dotyczy) Kserokopia porozumienia między kierownikami jednostek
organizacyjnych w zakresie dysponowania systemem teleinformatycznym
akredytowanym do przetwarzania informacji o klauzuli co najmniej ,,ZASTRZEŻONE"
udostępnionym przez inną jednostkę. Porozumienie zawarte pomiędzy kierownikami
jednostek organizacyjnych dotyczyć ma korzystania z tego systemu wraz z osobami
niezbędnymi do jego funkcjonowania - administrator, inspektor (zgodnie z art. 52
,,ustawy OIN").
7. (jeżeli dotyczy) Kserokopia zgody ABW lub SKW na wykonywanie zadań przez
administratora systemu teleinformatycznego lub inspektora bezpieczeństwa
teleinformatycznego w innej jednostce organizacyjnej wraz z kserokopią
porozumienia w ww. kwestii między kierownikami jednostek organizacyjnych.
8. WYKAZ OSÓB - według wzoru stanowiącego załącznik do PZO - skierowanych
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, z podaniem zakresu
wykonywanych przez nie czynności, doświadczenia wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień zawodowych, poświadczeń
bezpieczeństwa, upoważnień uprawniających do dostępu do informacji niejawnych
o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" wydanych przez kierownika jednostki organizacyjnej,
zaświadczeń o odbyciu szkoleń z zakresu informacji niejawnych, zaświadczeń
o odbyciu szkoleń specjalistycznych.
Ponadto wykaz winien obejmować w szczególności:
? imiona i nazwiska osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia;
? numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień budowlanych oraz doświadczenie
wyrażone w pełnych latach w zakresie projektowania w odpowiedniej
specjalności;
? nr świadectwa ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów
alarmowych,
? numer świadectwa nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji
i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów wysokościowych, realizacyjnych
i inwentaryzacyjnych;
? numer, rodzaj, klauzulę, datę wydania, organ wydający oraz termin ważności
poświadczeń bezpieczeństwa lub pisemnych upoważnień uprawniających do
dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" wydanych przez
kierownika jednostki organizacyjnej;
? numer i datę wydania zaświadczeń o odbyciu szkoleń w zakresie ochrony
informacji niejawnych;
numer i datę wydania zaświadczenia o odbytym szkoleniu pełnomocnika ochrony
informacji niejawnych;
? numer zaświadczeń o odbytym szkoleniu specjalistycznym odpowiednio dla
administratora systemu teleinformatycznego oraz inspektora bezpieczeństwa
teleinformatycznego.
Wykaz winien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt VIII. ppkt A. 4. 3) PZO.
9. WYKAZ USŁUG - według wzoru stanowiącego załącznik do PZO - wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem:
wartości i przedmiotu usługi, dat wykonania usługi, odbiorców usługi i podmiotów,
które wykonały usługi.
Każda przedstawiona w ww. wykazie usługa musi być zgodna z wymaganiami
określonymi w warunku ,,posiadania przez Wykonawcę niezbędnych zdolności
technicznych lub zawodowych do wykonania zamówienia", o których mowa w pkt VIII
ppkt A 4.2) PZO.
10. DOWODY dotyczące usług wskazanych w Wykazie usług, określające, czy usługi
te zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są protokoły odbioru, referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Składanie
dowodów dotyczących usług obowiązuje również w przypadku usług zrealizowanych
na rzecz Zamawiającego.
A. FORMY, w jakich mają być składane dokumenty i oświadczenia:
Oświadczenia, o których mowa w pkt IX PZO dotyczące odpowiednio
Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - składane są w oryginale.
b) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których będzie wynikać zakres
umocowania winny być złożone w formie oryginału lub w formie kopii
poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
c) Dokumenty, o których mowa w pkt IX PZO inne niż oświadczenia
i pełnomocnictwa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu.
d) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio
Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego - w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
a)
B. Jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia budzą wątpliwości
Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest
w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny
spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
C. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia,
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę
sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
X.Wymagania Zamawiającego w zakresie Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia:
A.Sposobu złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Pełnomocnika (Lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia,
w szczególności: do złożenia oferty, dokumentów, oświadczeń, wyjaśnień,
zawiadomień, poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem albo do
reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy na wykonanie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem
(Liderem).
4. Wszelkie rozliczenia to jest m.in. możliwość wystawiania faktur oraz ich płatność
dokonywane będą tylko z Pełnomocnikiem (Liderem) wskazanym w ofercie lub innych
dokumentach/ oświadczeniach złożonych w postępowaniu.
5. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę";
w miejscu np. ,,nazwa i adres Wykonawcy", należy wpisać pełne dane dotyczące
wspólników spółki cywilnej (ze wskazaniem Pełnomocnika) lub pełne dane dotyczące
Lidera i Partnera/ów konsorcjum.
6. Zamawiający zastrzega, iż na każdym etapie postępowania w sprawie
zamówienia publicznego, może żądać umowy regulującej współpracę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określającej
Strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich
współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego
z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności
Wykonawców).
B. Spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a)Każdy z Wykonawców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum
wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że jest wpisany do
jednego z rejestrów handlowych lub zawodowych, prowadzonych w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Przynajmniej jeden z Wykonawców, wchodzący w skład spółki cywilnej lub
konsorcjum, ale każdy który zamierza przetwarzać informacje niejawne
w systemach teleinformatycznych, musi:
? wykazać, że spełnia wymagania ,,ustawy OIN" - w zakresie ochrony informacji
niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE", w tym ich przetwarzania w systemach
teleinformatycznych o co najmniej przedmiotowej klauzuli;
? posiadać zatwierdzoną ,,Instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania
informacji o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" we własnej jednostce organizacyjnej oraz
zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich
ochrony" (zgodnie z ,,ustawą OIN");
? zatrudniać pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
? posiadać/ dysponować systemem teleinformatycznym akredytowanym do
przetwarzania informacji o klauzuli co najmniej ,,ZASTRZEŻONE";
? zatrudniać/ dysponować inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego,
administratorem systemu teleinformatycznego.
b) Każdy z Wykonawców, który zamierza przetwarzać informacje niejawne poza
systemami teleinformatycznymi, musi:
? wykazać, że spełnia wymagania ,,ustawy OIN" - w zakresie ochrony informacji
niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" z wyłączeniem ich przetwarzania
w systemach teleinformatycznych (poprzez złożenie stosownego oświadczenia,
zgodnie ze wzorem załączonym do PZO);
? posiadać zatwierdzoną ,,Instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania
informacji o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" we własnej jednostce organizacyjnej oraz
zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich
ochrony" (zgodnie z ,,ustawą OIN");
? zatrudniać pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.
UWAGA:
Zgodnie z ,,ustawą OIN" przez przetwarzanie informacji niejawnych rozumie się
wszelkie operacje wykonywane w odniesieniu do informacji niejawnych i na tych
informacjach, w szczególności ich wytwarzanie, modyfikowanie, kopiowanie,
klasyfikowanie,
gromadzenie,
przechowywanie,
przekazywanie
lub
udostępnianie.
3.Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4.Posiadania określonej zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania
zamówienia:
a) Warunek określony w pkt VIII ppkt A.4.2) PZO dotyczący posiadania przez
Wykonawcę określonej zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie
doświadczenia zostanie spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, gdy:
? co najmniej jeden z Wykonawców wchodzących w skład spółki cywilnej lub
konsorcjum samodzielnie wykonał usługi, o których mowa w pkt VIII ppkt A.4.2)
PZO,
lub
? Wykonawcy wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum łącznie wykonali
usługi, o których mowa w pkt VIII ppkt A.4.2) PZO.
b) Zamawiający wymaga, aby część zamówienia związana z warunkiem udziału
w postępowaniu została zrealizowana przez tego z Wykonawców wchodzącego
w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem danego
warunku udziału w postępowaniu (etap realizacji zamówienia).
C.
Podstaw wykluczenia z postępowania
ubiegających się o udzielenie zamówienia:
przez
Wykonawców
wspólnie
1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi
wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt VIII
ppkt B PZO.
XI.
1.
2.
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako
najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
w wysokości 5% wartości ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto
ogółem).
Zabezpieczenie z tytułu należytego wykonania Umowy winno obejmować okres od
dnia zawarcia Umowy do dnia zakończenia Etapu II (całości Przedmiotu umowy) z
uwzględnieniem dodatkowych 30 dni.
Zwrot zabezpieczenia nastąpi w ciągu 30 dni od dnia wykonania Etapu II (całości
Przedmiotu umowy) Przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za
należycie wykonany na podstawie protokołu odbioru Etapu II (całości Przedmiotu
umowy) bez wad.
4. 100% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest przeznaczone
jako gwarancja należytego wykonania Umowy.
5. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku
następujących formach:
- pieniądzu (nr rachunku bankowego został zamieszczony na stronie internetowej
Zamawiającego w zakładce: BIP/Ogłoszenia/Ważne komunikaty),
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy, oszczędnościowo-
kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
,,ustawy o utworzeniu PARP".
6. Zamawiający NIE WYRAŻA ZGODY na wniesienie zabezpieczenia należytego
wykonania Umowy w innej formie niż wskazane powyżej.
7. W trakcie realizacji Umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia
na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 5, przy założeniu, że zmiana formy
zabezpieczenia zostanie dokonana z zachowaniem ciągłości i bez zmniejszenia jego
wysokości.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy będzie musiało zostać wniesione
przed zawarciem Umowy, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, bądź
w przypadku wnoszenia go w innej formie niż pieniężna, stosowny dokument
gwarancyjny (poręczenie) winien być złożony przed terminem wyznaczonym jako
data zawarcia Umowy - w siedzibie Zamawiającego. Uwaga: ww. dokument winien
zostać przedstawiony do uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób
reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego
(upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony
w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub
czytelnie z podaniem imienia i nazwiska.
10. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne - na
pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie od dnia
zawarcia Umowy do dnia jej zakończenia z uwzględnieniem dodatkowych 30 dni -
zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia
należytego wykonania Umowy w przypadku niewykonania lub nienależytego
wykonania Umowy.
11. W przypadku przedłużenia terminów realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany
jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia wniesionego w formie innej niż
pieniężna o analogiczny okres, o który został przedłużony termin zakończenia
realizacji przedmiotu zamówienia z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedłużonego lub nowego
zabezpieczenia należytego wykonania Umowy najpóźniej w dniu zawarcia aneksu.
3.
XII.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna być sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik do PZO.
2. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymogami PZO.
3. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim.
4. Oferta wraz z oświadczeniami winna być podpisana przez upoważnionych
przedstawicieli Wykonawcy. Podpis powinien pozwolić zidentyfikować osobę, która
podpisała dokument. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz
z załącznikami do oferty były ponumerowane kolejnymi numerami i spięte (zszyte)
w sposób uniemożliwiający samoistną dekompletację. Pełnomocnictwo do
składania oświadczeń woli i podpisów w imieniu Wykonawcy winno być dołączone do
oferty, o ile z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę nie wynika
posiadanie umocowania.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie
przez osobę podpisującą ofertę.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Forma wynagrodzenia: ryczałt.
2. Wykonawca określi cenę oferty za realizację całego przedmiotu zamówienia
w wysokości netto i brutto (wraz z określeniem stawki podatku VAT), wyrażając ich
wartość cyframi i słownie.
3. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty m. in.:
? należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu
zamówienia;
? dojazdów do miejsca / miejsc świadczenia usługi pełnienia nadzoru nad
dokumentacją;
? innych świadczeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym
kosztów np. z tytułu uzyskania uzgodnień, decyzji, ocen, opinii, zatwierdzeń;
? pełnienia nadzoru nad dokumentacjami projektowymi od dnia wszczęcia
postępowań na roboty budowlane do dnia podpisania protokołów odbiorów
końcowych robót budowlanych oraz do dnia wygaśnięcia odpowiedzialności
Wykonawcy robót budowlanych z tytułu rękojmi za wady obiektu i robót
wykonanych na podstawie dokumentacji projektowych dla wskazanych zadań;
? udzielania wyjaśnień/odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące
dokumentacji projektowych;
? ryzyka wynagrodzenia ryczałtowego obciążającego Wykonawcę z tytułu
niedoszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia , w tym uwzględniające m. in.:
? aktualną sytuację rynkową,
? zmianę wartości siły nabywczej waluty,
? przeniesienia autorskich praw majątkowych do wykonanych utworów
opracowanych w ramach niniejszego zamówienia na zasadach określonych
we wzorze umowy.
4. Całkowita cena oferty stanowić będzie sumę poniższych składowych:
1) Etap I dla części A - wartość za pełnienie nadzoru nad dokumentacją na etapie
postępowania przetargowego do dnia zawarcia umowy
z wykonawcą robót budowlanych dla Części A - zad. nr 43030 i 43085, (dla
każdego zadania oddzielnie),
2) Etap II dla części A - wartość za pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową
w trakcie realizacji robót budowlanych dla Części A - zad. nr 43030 i 43085 (dla
każdego zadania oddzielnie),
3) Etap I dla części B - wartość za pełnienie nadzoru nad dokumentacją na etapie
postępowania przetargowego do dnia zawarcia umowy z wykonawcą robót
budowlanych dla Części B - zad. nr 43031,
4) Etap II dla części B - wartość za Etap II pełnienie nadzoru nad dokumentacją
projektową w trakcie realizacji robót budowlanych dla Części B - zad. nr 43031.
5. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
1) Cenę oferty należy rozdzielić odpowiednio dla części A i B, z uwzględnieniem n/w
tabeli:
2) Podane w poniższej tabeli w wartości procentowe dla każdej z części A i B
stanowią orientacyjną informację dla Wykonawcy, jak i wyznaczają zakres
realizacji rzeczowej i finansowej przedmiotu zamówienia.
3) W celu prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej brutto ogółem oferty,
Wykonawca
winien
dokonać
następujących
działań
arytmetycznych
w następującej kolejności:
a) dokonać obliczenia wartości brutto ogółem całego przedmiotu zamówienia i
wpisać kwotę w pozycji SUMA D3;
b) dokonać obliczenia wartości brutto dla CZĘŚCI A i dla CZĘŚCI B,
z zastrzeżeniem, że CZĘŚĆ A powinna stanowić 60% z całkowitej ceny oferty
(SUMY - D3), CZĘŚĆ B powinna stanowić 40% z całkowitej ceny oferty (SUMY
- D3);
c) dokonać obliczenia wartości brutto dla poszczególnych zadań części A dla
Etapu I:
c1) obliczyć wartości dla poszczególnych zadań (w zakresie części A):
?
?
zadanie 43030: 60,00% z wartości całej CZĘŚCI A i wpisać otrzymaną
wartość w pozycji A3;
zadanie 43085: 40,00% z wartości całej CZĘŚCI A i wpisać otrzymaną
wartość w pozycji B3;
c2) obliczyć wartość Etapu I: jako 15% odpowiednio z wartości poz. A3 i B3,
d) dokonać obliczenia wartości brutto dla poszczególnych zadań części A dla
Etapu II poprzez różnicę sumarycznej wartości za zadanie odjąć wartość za
Etap I odpowiednio dla zadania oraz wpisać otrzymane wartości w pozycje A2
oraz B2
e) dokonać obliczenia wartości brutto dla części B dla Etapu I poprzez
wyliczenie 15% z wartości CZĘŚCI B oraz wpisać otrzymaną wartość w pozycji
C1;
f) dokonać obliczenia wartości brutto dla części B dla Etapu II poprzez
różnicę wartości za CZĘŚĆ B odjąć wartość za Etap I oraz wpisać otrzymaną
wartość w pozycji C2;
g) dokonać obliczenia poszczególnych SUM (poz. SUMA - D):
suma wartości Etapu I brutto - należy zsumować pozycje A1, B1, C1 i obliczoną
sumę wpisać w pozycji D1;
suma wartości Etapu II brutto - należy zsumować pozycje A2, B2, C2 i
obliczoną sumę wpisać w pozycji D2;
suma wartości dla zadania nr 43030 - należy zsumować pozycje A1 i A2 i
obliczoną sumę wpisać w pozycji A3;
suma wartości dla zadania nr 43085 - należy zsumować pozycje B1 i B2 i
obliczoną sumę wpisać w pozycji B3;
suma wartości dla zadania nr 43031 - należy zsumować pozycje C1 i C2 i
obliczoną sumę wpisać w pozycji C3;
h) ostatecznie dokonać zsumowania sum pośrednich z pozycji D1 i D2 oraz sum
pośrednich z pozycji A3, B3 i C3 celem sprawdzenia zgodności z sumą brutto
ogółem w pozycji nr D3.
Etap I
pełnienie nadzoru
nad dokumentacją na
etapie postępowania
przetargowego do
dnia zawarcia umowy
z wykonawcą robót
budowlanych1Etap II
pełnienie nadzoru nad
dokumentacją
projektową
w trakcie realizacji
robót budowlanychRAZEM
Brutto [zł]
Brutto [zł]Brutto [zł]Brutto [zł]
1.2.3.
A............................
(15% ? poz. A3)1...........................
(poz. A3 - poz. A1).....................
60% ? cz. A
(suma poz. A1+A2)
B............................
(15% ? poz. B3)1...........................
(poz. B3 - poz. B1).....................
40% ? cz. A*
(suma poz.
B1 + B2)
C..........................
(15% ? poz. C3)1.........................
(poz. C3 - - poz. C1).....................
40% ? cena całkowitej
oferty*
(suma poz. C1, C2)
D............................
(suma poz.
A1+B1+C1)...........................
(suma poz.
A2+B2+C2).....................
(suma poz.
A3+B3+C3)
CZĘŚĆ
.
zad. nr
43030
A.
(60%
całko-witej
ceny
oferty)2
zad. nr
43085
B*.
(40% całkowitej ceny
oferty)3 zad. 43031
SUMA
6. Cena ofertowa musi być wyliczona i podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po
przecinku (zasada zaokrąglania - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, równe
i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę).
7. Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest do zachowania
należytej staranności.
8. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu
zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wielkości wynagrodzenia
określonego w Umowie.
9. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace, jakie z technicznego punktu
widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający będzie rozliczał Przedmiot umowy w PLN.
11. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o
podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek
rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając
ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie
prowadzić do powstania Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę
(rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/ świadczenie będzie prowadzić do jego
powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
XIV.
INFORMACJA O JAWNOŚCI OFERT
1. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu PZO są jawne i podlegają
udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert winien zastrzec, że ww.
informacje nie mogą być udostępniane oraz
wykazać, że zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ,,ustawy o zwalczaniu
NK" rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne
przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako
całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie
znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo
dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub
rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności działania w celu
utrzymania ich w poufności.
4. Zaleca się, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez
Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica
przedsiębiorstwa" lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty.
5. Zamawiający informuje, że oferty złożone w postępowaniu udostępni Wykonawcom
na pisemny wniosek złożony do RZI w Lublinie - od chwili ich otwarcia. Załączniki do
ofert Zamawiający udostępnia po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania.
2. Wykonawca powinien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie, która będzie
zaadresowana na adres Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie oraz będzie
posiadać oznaczenia:
OFERTA - 4.087/24/PZO/WIB - Usługa polegająca na pełnieniu nadzoru nad
dokumentacjami projektowymi podczas realizacji inwestycji w zakresie Części A oraz
Części B w m. Sitaniec- Wolica z uwzględnieniem wszystkich branż będących w ich
zakresach- nie otwierać przed dniem 31.01.2025 r. do godziny 12:30".
Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta powinna posiadać nazwę
i adres Wykonawcy.
UWAGA!!!
Kancelaria jawna znajduje się na 1 piętrze w budynku Rejonowego Zarządu
Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a. Na terenie całego budynku obowiązuje
system kontroli dostępu osób wchodzących realizowany w formie przepustek
wydawanych zainteresowanym przed wejściem na teren budynku, po
wcześniejszym okazaniu przez nie pracownikowi ochrony dowodu tożsamości.
W związku z powyższym w celu terminowego złożenia oferty w kancelarii
Zamawiającego należy uwzględnić czas niezbędny pracownikowi kancelarii do
odbioru oferty z biura przepustek Zarządu.
Jeśli Wykonawca chce otrzymać potwierdzenie złożenia oferty winien posiadać
kserokopię koperty, na której pracownik kancelarii może potwierdzić złożenie
oferty.
3. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego, po terminie wskazanym w ppkt 1.
powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
4. Doręczenie oferty do innego miejsca niż siedziba Zamawiającego, wskazana
w ppkt 1. lub pozostawienie w siedzibie Zamawiającego osobie innej niż
pracownik kancelarii, jest równoznaczne z niezłożeniem oferty w sposób
skuteczny. Wykonawca przekazujący ofertę za pośrednictwem firmy kurierskiej
zobowiązany jest do przekazania jej ww. informacji.
5. Oferta uwzględniająca wprowadzone zmiany zostanie przygotowana wg takich
samych zasad jak składana oferta, a koperta będzie dodatkowo oznaczona
określeniem ,,ZMIANA" i będzie złożona przed upływem terminu składania ofert, tj.:
31.01.2025 r. godz. 1200.
6. Koperta oznakowana dopiskiem ,,ZMIANA" zostanie otwarta przy otwieraniu oferty
Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury
dokonania zmian, zostanie dołączona do oferty.
7. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert ma prawo:
? wycofać ofertę z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia,
? wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje, uzupełnienia do oferty złożonej przez
siebie. wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia.
8. Wykonawca nie może wykonać ww. po upływie terminu składania ofert.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwierania ofert zostaną podane: nazwy Wykonawców i ich adresy, a także
informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego
i warunków płatności zawartych w ofercie.
Po otwarciu ofert, Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie zamieści na
swojej stronie internetowej informacje zawarte w ppkt 3 i 4.
KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Kryterium oceny ofert - 100% cena.
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę zawierającą najniższą cenę.
XVIII.
BADANIE I OCENA OFERT
1. W toku badania i oceny złożonych ofert - Zamawiający może:
a. nie dokonywać badania i oceny ofert, których wartość przewyższa środki, jakie
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
b. wzywać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli/ nie uzupełnili
wymaganych
przez
Zamawiającego
oświadczeń
lub
dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw
wykluczenia z postępowania lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
spełnienie przez oferowane usługi i roboty budowlane, wymagań określonych
przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli
dokumenty/ oświadczenia zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich
uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta
Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie
postępowania,
c. żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty
oraz złożonych/ uzupełnionych dokumentów/ oświadczeń i wyjaśnień,
d. nie wzywać do złożenia/ uzupełnienia dokumentów takich jak kserokopia
aktualnego odpisu z właściwego rejestru handlowego lub zawodowego albo
aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
zawierających aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania
Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ,,ustawy o informatyzacji Dz.P.R.Z.P".
2. Zamawiający poprawi w treści ofert, których wartość mieści się w środkach, jakie
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: oczywiste omyłki
pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności
oferty z zaproszeniem niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie
zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku ofert, których wartość przekracza środki,
jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia poprawi
w treści ofert: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne
omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych
zmian w treści oferty dotyczące tylko ceny złożonej oferty lub powstania obowiązku
podatkowego (jeśli dotyczy) niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego
oferta została poprawiona.
3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku konieczności poprawienia innej omyłki
polegającej na niezgodności oferty z PZO niepowodującej istotnych zmian w treści
oferty, w zawiadomieniu wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie
zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia, przy
czym brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na jej
poprawienie.
4. Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu zostanie złożona oferta, w której
zaoferowana cena lub koszt lub ich istotne części składowe ceny lub kosztu wydadzą
się Zamawiającemu rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia
zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi
z odrębnych przepisów, w tym w szczególności gdy cena całkowita oferty jest niższa
o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od
towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub od średniej
arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert - Zamawiający może wezwać
Wykonawcę do udzielania wyjaśnień, w tym złożenia dowodów dotyczących
wyliczenia ceny lub kosztu oferty, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności
oczywistych, które nie wymagają wyjaśnień. Obowiązek wykazania, że oferta nie
zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny
ofert jest cena, nie można będzie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert
dodatkowych.
6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli:
a. Wykonawca nie złożył, nie uzupełnił na wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym terminie:
1) wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak
podstaw wykluczenia z postępowania lub wymaganych przez
Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie
przez oferowane usługi i roboty budowlane wymagań określonych przez
Zamawiającego;
2) pełnomocnictw lub wadliwych pełnomocnictw;
3) dokumentów/ oświadczeń zawierających błędy;
b. Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym
terminie: wyjaśnień lub ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami nie
potwierdziła zgodności oferty z wymaganiami opisanymi w PZO;
c. Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie
wykazał spełnienia przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych
przez Zamawiającego;
d. jej treść nie będzie odpowiadać treści PZO;
e. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
f. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do Przedmiotu zamówienia,
w związku z tym, że Wykonawca nie złożył na wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny lub
jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską
cenę w stosunku do Przedmiotu zamówienia;
g. Wykonawca złożył w postępowaniu więcej niż jedną ofertę. Zamawiający
odrzuci wszystkie oferty złożone przez Wykonawcę;
h. w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd
układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie
wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku
w trybie art. 332 ust. 1 ,,ustawy prawo restrukturyzacyjne" lub którego upadłość
ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd
zatwierdził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ,,ustawy prawo
upadłościowe";
i. zawiera błędy w obliczeniu ceny, których Zamawiający nie może
zakwalifikować jako oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich lub
innych omyłek, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty;
j. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie okresu związania ofertą;
k. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie innej
omyłki polegającej na niezgodności oferty z PZO, niepowodującej istotnych
zmian w treści oferty;
l. nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami
technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert
określonymi przez Zamawiającego.
m. w stosunku do Wykonawcy zaistniały podstawy wykluczenia
z postępowania.
n. została złożona bez odbycia wizji lokalnej, o której mowa w pkt II ppkt 4
PZO.
8. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, jeżeli:
a. Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie w znacznym stopniu lub
zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie
wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od
umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień
z tytułu rękojmi za wady i/lub usterki;
b. w uprzednio prowadzonym postępowaniu - z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy - Wykonawca nie złożył/ nie uzupełnił na wezwanie
Zamawiającego w wyznaczonym terminie dokumentów/ oświadczeń, o których
mowa w pkt XVIII 7.a. PZO i/lub nie złożył na wezwanie Zamawiającego
w wyznaczonym terminie wyjaśnień, o których mowa w pkt XVIII 7.b. PZO;
c. Wykonawca realizował/ realizuje bieżące umowy niezgodnie z harmonogramem
pomimo wezwań ze strony Zamawiającego do
zaniechania naruszeń
warunków umowy, które to naruszenia Zamawiający jest w stanie wykazać za
pomocą stosownych środków dowodowych, co podważa uczciwość
Wykonawcy, co do należytego i terminowego zrealizowania tego zamówienia.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy spełniającemu warunki udziału
w postępowaniu oraz niepodlegającemu wykluczeniu z postępowania, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru oferty
najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania prowadzonego
w trybie PZO, jeżeli:
a. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia;
c. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć;
d. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy;
e. środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przydzielone;
f. w wyniku wprowadzonych aktów prawnych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
nastąpi zamknięcie gospodarki lub zostanie wprowadzony zakaz prowadzenia
działalności przez podmioty w branżach niezbędnych do realizacji przedmiotu
zamówienia.
11. Zamawiający:
1) zamieści na swojej stronie internetowej informację niezwłocznie po
dokonaniu jednej z n/w czynności tj.:
a. o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zawiadomi tylko Wykonawcę,
którego oferta została wybrana o terminie i miejscu zawarcia Umowy,
lub
b. o unieważnieniu postępowania - wraz z uzasadnieniem,
2) w przypadku odrzucenia oferty zawiadomi Wykonawcę, którego oferta
została odrzucona, podając uzasadnienie odrzucenia.
1. Zamawiający określa, iż wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą:
? poczty elektronicznej (e-mail) - rzilublin.zampub@ron.mil.pl,
? lub pisma.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści
PZO.
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem że wniosek
o wyjaśnienie treści PZO wpłynął do Zamawiającego, nie później jednak niż do
końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj.:
do dnia 22.01.2025r.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami - bez ujawniania źródła zapytania - Zamawiający
udostępni na swojej stronie internetowej.
5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o wyjaśnienie treści PZO.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie o treści PZO nie wpłynął w terminie określonym w ppkt
3, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień treści PZO.
XXI.ZAWARCIE UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zobowiązany jest
do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia objętego niniejszym Publicznym
Zaproszeniem do składania Ofert ujęte zostały w projekcie umowy stanowiącym
część składową Zaproszenia.
3. Przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy Wykonawca winien:
1) Dostarczyć Zamawiającemu:
a) Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających
posiadanie przez pracowników:
? wymaganych uprawnień zawodowych, świadectwo ukończenia kursu
w zakresie projektowania systemów alarmowych, świadectwo nadania
uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii,
? przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa lub pisemnych upoważnień
uprawiających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,Zastrzeżone"
wydanych przez kierownika jednostki organizacyjnej,
c) kserokopie zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony
informacji niejawnych w tym pełnomocnika ds. OIN, administratora systemu
teleinformatycznego i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego-
dodatkowo zaświadczenia o przeszkoleniu specjalistycznym,
d) oświadczenie na dzień zawarcia umowy o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2) Dostarczyć i uzgodnić z Zamawiającym:
a) dwa (2) egzemplarze Harmonogramu rzeczowo-finansowego -
stanowiącego załącznik do Umowy.
3) Wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości i na
zasadach określonych w przedmiotowym zaproszeniu.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy,
Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert
złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem pkt VIII lit. E PZO, chyba że zachodzą
przesłanki unieważnienia PZO.

Uwagi:
2.Godziny pracy RZI w Lublinie:
- od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 - 15:00.

Kontakt:
Osoby do kontaktu - przedstawiciele Zamawiającego - w sprawie wizji lokalnej:
pod nr tel.: 261 183 531.
XX.Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii