Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Ząbkowicki ul. H. Sienkiewicza 11 57-200 Ząbkowice Śląskie powiat: ząbkowicki tel. 532 759 983 inwestycje@zabkowice-powiat.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Ząbkowice Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 532 759 983 |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130 000 zł na: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ziębicach - część 1 (Wymiana źródeł ciepła)". II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ziębicach - część 1 (Wymiana źródeł ciepła)", realizowanego w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Ząbkowickiego - etap II. Zadanie realizowane jest w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania ,,Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ziębicach - część 1 (Wymiana źródeł ciepła)" został określony w programie funkcjonalno-użytkowym. Zakres prac zostanie określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz umowie z Wykonawcą robót budowlanych. W zakresie zamówienia konieczne będzie oddanie do dyspozycji Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej. Osoba pełniąca w/w funkcję musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru wraz z aktualnym potwierdzeniem wpisu do członkostwa w PUB. Wglądu do dokumentacji zadania, w tym do programu funkcjonalno-użytkowego można dokonać po uprzednim kontakcie z Panem Robertem Kozyrą - inspektorem ds. inwestycji (tel. 74 816 28 36). Dokument nr: WBKZP.272.75.2024 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.01.2025 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, Ul. H. Sienkiewicza 11, biuro podawcze pok. 110 lub na adres email: inwestycje@zabkowice-powiat.pl Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: do 21.02.2025 r. (względnie do czasu zakończenia prac). Wymagania: III. Kryteria oceny ofert: Cena:100 % Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. V. Warunki i wymagane dokumenty: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub dysponować będą osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem, bądź o podobnym charakterze i złożoności, posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, obejmujące nadzorowanie i kontrolowanie techniczne budowy i robót. Jednocześnie wymagane jest, aby osoby wskazane legitymowały się doświadczeniem na stanowisku Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego / Kierownika budowy przy realizacji zadań polegających na remoncie/przebudowie/budowie obiektu użyteczności publicznej w okresie ostatnich 3 lat. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty. VII. Inne informacje: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty, 2) Wykaz osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. 3) Kserokopia posiadanych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert. Należności wynikające z faktury będą płatne w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, jednak nie wcześniej niż do 7 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku płatnika faktury VAT. Faktura VAT będzie wystawiona nie wcześniej niż po wykonaniu usługi. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Od wyboru oferty przez Zamawiającego do realizacji zamówienia nie przysługują środki odwoławcze. Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Bartosz Roman tel. 532 759 983 |