Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego oraz montaż oświetlenia świątecznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PIECKI ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki powiat: mrągowski Tel: (89) 742 20 29, Fax: (89) 742 20 65, tel. 515914981, tel. (89) 7421166 gmina@piecki.com.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Piecki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: (89) 742 20 29, |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na realizację usługi p.n. ,, Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego oraz montaż oświetlenia świątecznego na terenie Gminy Piecki" Tryb udzjelenia zamówienia - przetarg nieograniczony Ze względu na wartość zamówienia, nieprzeoczającą 130 000,00 zł nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2024.1320 t.j. z dnia 2024.08.30 ze zm.). Zastosowanie mają procedury przewidziane w § 9 Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 67/2023 z dnia 3 kwietnia 2023 r. zmienionego Zarządzeniem nr 193/2023 z dnia 24 października 2023 r. IV: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług: - konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie gminy Piecki, polegających na stałym utrzymywaniu w sprawności technicznej opraw oświetlenia ulicznego , szafek sterowania, - jednorazowym montażu i demontażu oświetlenia świątecznego, w tym ok. 17 szt. oświetlenia w pasie drogi krajowej oraz ok. 25 szt. na pozostałym terenie gminy Piecki [ zgodnie ze wskazaniem przedstawiciela Zamawiającego), w okresie odpowiednio 4-5 grudnia 2025 r. oraz 9 stycznia 2026 r. 2 Dla obliczenia kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy przyjąć: A) Liczbę opraw oświetlenia ulicznego -1155 sztuki, w tym: a) oprawy LED stanowią ok 99 %, b) oprawy sodowe stanowią ok 1 %. B] Liczbę szafek sterowania - 77 sztuk. 3. Przyjmuje się, że podczas trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, podane powyżej ilości oraz rodzaje opraw oświetlenia, jak i liczba szafek sterowania mogą ulec zmianie +/-5 %. Ryzyko z tym związane Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej. 4. Nazwa zamówienia: ,, Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego oraz montaż oświetlenia świątecznego na terenie Gminy Piecki" CPV: 50232100-1 Dokument nr: BKR.7021.11.1.2025 Składanie ofert: Oferty należy przesyłać: Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej Adres złożenia oferty: Urząd Gminy Piecki Ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki pok. nr 7 lub przesłane pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) do dnia 20.01.2025 r. do godz. 10:00 Oferty (lub zmiany) winny być złożone w siedzibie Zamawiającego lub przesłane pocztą na adres Zamawiającego (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego) - do dnia 20.01.2025 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia - od 03 lutego 2025 r. do dnia 31 stycznia 2026 r., Wymagania: VI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WARUNKI WYKLUCZENIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu t.j.: a. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (o ile takie są wymagane) oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału. b. wykażą się zdolnościami technicznymi i zawodowymi: -należyte wykonanie, na podstawie odrębnych umów/zleceń/kontraktów, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 2-ch usług o podobnym stopniu komplikacji i specyfice, tj. usługi polegającej na konserwacji oświetlenia ulicznego obejmującej min. 700 szt. opraw oświetleniowych(wg załączonego wzoru - zał. nr 4). -dysponowanie technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi, gwarantującymi efektywne wykonywanie przedmiotu zamówienia- zgodnie z zał. nr 5 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał techniczny będzie oceniany łącznie). Wymagana minimalna liczba jednostek sprzętowych do realizacji przedmiotu zamówienia: a) Samochód- pogotowie techniczne z wyposażeniem do prac pod napięciem-PPN ( min. 1 szt.), b) Podnośnik koszowy przystosowany do PPN (do wykonania konserwacji, min. 1 sztuka), 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę który: 1. nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt IX niniejszego ogłoszenia; 2. w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 w związku z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. Wykonawcę: a. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., póz. 593 i 655 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na list ę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c. którego jednostka dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r., póz. 217, 2105 i 2106 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. X. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ 1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTY - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia. 2. Pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) podmiotów, na których zdolnościach technicznych , zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej powołuje się Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 o Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. o W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów rejestrowych stwierdzających status prawny Wykonawcy. 1. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. 2. Wykaz usług - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, 3. Wykaz sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. XI. KRYTERIA OCENY OFERT Cena (koszt) -100 % XIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) XIV. ISTOTNE WARUNKI UMOWY: Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w załączniku nr 6 do SWZ -WZÓR UMOWY z uwzględnieniem treści złożonej oferty. XV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 4. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą elektroniczną dokument musi mieć formę skanu oryginału pisma. Wszelką korespondencję należy kierować do Zamawiającego: c) w formie pisemnej na adres (w godzinach pracy Urzęduj: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34,11-710 Piecki d) faksem na numer: (89) 742 20 65 e) w formie elektronicznej, tj. w formie skanu oryginału pisma na adres e-mail: gmina@piecki.com.pl f) za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /ill0bnn9ae/SkrytkaESP znajdującej się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/ 7. W związku z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz.U.2020.1666 t.j. z dnia 2020.09.29), Wykonawca ma prawo przesyłać Zamawiającemu ustrukturyzowane faktury elektroniczne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego. Do realizacji tego uprawnienia służy bezpłatna Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF), wspierająca proces obsługi faktur i innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. W celu przesłania elektronicznie faktury, Wykonawca wystawiający fakturę będzie musiał wskazać numer PEPPOL Zamawiającego (tj. nr NIP / GLM, czyli 7422123183) jako identyfikator skrzynki do wysyłki. Wykonawca wystawiający fakturę elektroniczną powinien podać jednocześnie numer i datę zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. XVI. INFORMACJE DODATKOWE Wskazano w rozdziale 22 SWZ 2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w dniu 13 stycznia 2025 r. na: o stronie internetowej Zamawiającego https://bip.plecki.com.pl Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami są: o Janusz Rutkowski - pok. Nr20 - tel. 515914981,7422029, j.rutkowski@piecki.com.pl o Marek Hajko - pok. Nr 27 - tel. (89) 7421166, 7422029, m.hajko@piecki.com.pl |