Usługa ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Biesiekierz
Biesiekierz 103
76-039 Biesiekierz
powiat: koszaliński
tel. +48 664 487 492, tel. +48 943 180 955
obiekty@biesiekierz.eu
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Biesiekierz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 664 487 492
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracam się z zapytaniem
ofertowym na usługę ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków
należących do Gminy Biesiekierz.
II. Zakres usługi obejmuje:
1. całodobowy elektroniczny monitoring sygnałów pochodzących z systemów alarmowych
znajdujących się w następujących obiektach:
1) Urząd Gminy w Biesiekierzu 103 (od dnia 1 maja 2025 r.),
2) Świetlica Wiejska w Biesiekierzu 13 ( do dnia 31 marca 2025 r.),
3) Świetlica Wiejska w Cieszynie 8b,
4) Świetlica Wiejska w Gniazdowie 25,
5) Świetlica Wiejska w Kraśniku Koszalińskim 5,
6) Świetlica Wiejska w Laskach Koszalińskich 25b,
7) Świetlica Wiejska w Nowych Bielicach 13,
8) Świetlica Wiejska w Kotłowie 9a,
9) Świetlica Wiejska w Świeminie 17,
10) Świetlica Wiejska w Warninie 6a;
11) Ochotnicza Straż Pożarna w Warninie;
12) Świetlica Wiejska w Parsowie 19A;
13) Remiza Strażacka w Biesiekierzu 18,
14) Remiza Strażacka w Starych Bielicach Ul. Bałtycka 49 ; (nowy budynek wymaga
montażu nadajnika systemu alarmowego wraz z osprzętem - kpl.);
15) Świetlica Wiejska w Starych Bielicach Ul. Kościelna 3 (nowy budynek wymaga
montażu nadajnika systemu alarmowego wraz z osprzętem - kpl.);
2) montaż zespołu komunikatora wraz z oprogramowaniem (nadajnika) w każdym
z obiektów wymienionych w ust. 1 w celu prawidłowej realizacji przedmiotu
zamówienia. Nadajniki pozostają własnością Wykonawcy na czas obowiązywania
umowy, a po jej zakończeniu Wykonawca obowiązany jest do ich demontażu;
3) nadanie nowych kodów do uzbrajania i rozbrajania systemów alarmowych w ilości po
4 kody dla każdego z obiektów wymienionych w ust. 1;
4) całodobowy monitoring obiektów wymienionych w ust. 1 w zakresie powiadamiania
o włamaniu, napadzie, sygnałach technicznych i innych zdarzeniach sygnalizowanych
przez system - w tym alarmach ppoż;
5) rejestrowanie przychodzących z obiektów wskazanych w ust. 1 sygnałów alarmowych
i informacyjnych oraz przechowywanie ich w formie elektronicznej przez okres trwania
umowy;
6) w razie wykrycia naruszenia integralności dozorowanego obiektu na skutek włamania,
dewastacji lub innych zdarzeń - powiadomienie o podjęciu działań interwencyjnych
Dyżurnego Komendy Policji w Koszalinie, przedstawiciela Zamawiającego oraz innych
służb właściwych dla danego rodzaju zdarzenia;
7) w przypadku otrzymania sygnału alarmowego bezzwłoczne zapewnienie interwencji
patrolu (maksymalny czas dojazdu - 20 minut od przekazania sygnału; czas dojazdu
może ulec wydłużeniu z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych lub
drogowych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy);
8) dokonywanie konserwacji systemów alarmowych (w tym również p.poż) gwarantującą
ich prawidłowe działanie;
9) przedstawienie Zamawiającemu miesięcznego raportu uzbrojenia i rozbrojenia
obiektów wskazanych w ust. 1, obejmującego miesiąc poprzedzający sporządzenie
raportu - w wersji drukowanej i elektronicznej w terminie do 10-ego dnia każdego
miesiąca na adres e-mail: obiekty@biesiekierz.eu;
10) dostarczenie wszelkich informacji niezbędnych do wyjaśnienia ewentualnych sporów
i reklamacji.

CPV: 79711000-1

Dokument nr: UG.SR.7021.1.2025.OG

Otwarcie ofert: OTWARCIE OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 stycznia 2025 roku o godz. 11:00 w tymczasowej siedzibie
Urzędu Gminy w Biesiekierzu.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 24 stycznia 2025 roku do godz. 10.00
osobiście w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie tymczasowo zlokalizowanym
w budynku Biblioteki Gminy Biesiekierz - adres Biesiekierz 13) lub za pośrednictwem poczty
na adres: Urząd Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 13, 76 - 039 Biesiekierz z dopiskiem:
Oferta na usługę ochrony mienia poprzez elektroniczny monitoring budynków należących
do Gminy Biesiekierz
Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej na adres: obiekty@biesiekierz.eu

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - od dnia 1 lutego 2025 roku
do dnia 31 grudnia 2025 roku.

Wymagania:
Zamawiającemu przysługuje prawo czasowego zawieszenia świadczenia usługi ochrony
mienia w przypadku stwierdzenia awarii systemu alarmowego do czasu naprawy systemu
alarmowego. Za okres zawieszenia świadczenia usługi Wykonawcy nie przysługuje
wynagrodzenie.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
I.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
II.
Weryfikacja spełnienia warunków określonych w pkt 1 - 4 dokonywana będzie w oparciu
o załączone do formularza ofertowego oświadczenie Wykonawcy.
III.
IV.
V.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert,
spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 - 4.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zamawiający odrzuci oferty nie spełniające warunków udziału w postępowaniu.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
I.
Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę o treści zgodnej z wzorem stanowiącym
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
II. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest
skontaktować się z Zamawiającym w celu uzgodnienia terminu podpisania umowy. Umowa
zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. Zawarcie umowy może nastąpić także w ten
sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną i podpisaną umowę
w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle Zamawiającemu podpisane
egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie.
III. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania
umowy dostarczyć:
1. kopię koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia.
2. kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej)
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20.000,00 zł.
IV. Koszt umowy lub umów, o których mowa w ust. III pkt 2, w szczególności składki
ubezpieczeniowe, pokrywa w całości Wykonawca.
V. W razie wydłużenia czasu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązuje się do stosownego
przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając Zamawiającemu dokumenty potwierdzające
zawarcie umowy ubezpieczenia, w tym w szczególności kopię opłaconej polisy
ubezpieczenia.
VI. Wykonawca nie jest uprawniony do dokonywania zmian warunków ubezpieczenia
na niekorzyść Zamawiającego bez uprzedniej zgody Zamawiającego.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
I. Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia,
podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
II. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne
do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia. Cena za realizację przedmiotu
zamówienia jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy.
OPIS KRYTERIUM WYBORU OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium:
cena - 100%
która dokonywana będzie w niżej określony sposób:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 100 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną ,,CN" otrzyma 100 pkt.;
c) każda inna oferta ,,COB" otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
C?
CN
? 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
C OB
gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
I. W ofercie należy podać cenę netto i brutto. Do oferty sporządzonej wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na realizację zamówienia.
III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych na realizację zamówienia.
IV. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie
z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze, osobę uprawnioną
do reprezentowania Wykonawcy albo osobę działającą na podstawie pełnomocnictwa.
Wszystkie kartki należy ponumerować i spiąć w sposób uniemożliwiający dekompletację.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia
negocjacji w celu ustalenia ostatecznej ceny z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli
oferty zawierające cenę oraz spełniają wymagania w zakresie właściwości przedmiotowej
zamówienia.
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert bądź
po podpisaniu umowy. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
WYNIK POSTĘPOWANIA
I. O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający
powiadomi Wykonawców.
II. Zamawiającemu przysługuje prawo zakończenia niniejszego postępowania bez wybierania
którejkolwiek z ofert.
I.
W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami
odbywać się może za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo
pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub faksu, z zastrzeżeniem ust. III.
II.
W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą
faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powinna potwierdzić fakt ich
otrzymania.
III. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami składanymi
z ofertą.

Kontakt:
IV. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Oliwia Gryglicka - Urząd Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 13, 76 - 039 Biesiekierz;
tel. +48 664 487 492, adres e-mail: obiekty@biesiekierz.eu,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii