Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. 1 maja 85 55-080 Kąty Wrocławskie powiat: wrocławski zamowienia@zgmkwr.pl https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,187383,fbdf48c4009ca819f1aad3f1b4d8edf3.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kąty Wrocławskie |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, z należytą starannością wymaganą od przedsiębiorcy, własnym sprzętem i materiałami, czynności polegających na: a. utrzymaniu czystości i porządku na drogach i chodnikach, w tym zamiatanie mechaniczne, b. opróżnianiu koszy ulicznych i utrzymaniu ławek, c. obsłudze dystrybutorów ,,psia stacja" w obrębie miasta Kąty Wrocławskie - zgodnie z wykazem lokalizacji i częstotliwości świadczenia usług wskazanych w załączniku nr 1 i nr 2 do umowy. CPV: 90600000-3, 90513200-8,90610000-6 Dokument nr: 2025/BZP 00028968, ZP.271.3.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 16:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm zamowienia@zgmkwr.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ pkt. XII 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ pkt. IV Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://katywroclawskie.logintrade.net/zapytania_email,187383,fbdf48c4009ca819f1aad3f1b4d8edf3.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-21 15:30 Miejsce składania ofert: https://katywroclawskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w obrębie miasta Kąty Wrocławskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, z należytą starannością wymaganą od przedsiębiorcy, własnym sprzętem i materiałami, czynności polegających na: a. utrzymaniu czystości i porządku na drogach i chodnikach, w tym zamiatanie mechaniczne, b. opróżnianiu koszy ulicznych i utrzymaniu ławek, c. obsłudze dystrybutorów ,,psia stacja" w obrębie miasta Kąty Wrocławskie - zgodnie z wykazem lokalizacji i częstotliwości świadczenia usług wskazanych w załączniku nr 1 i nr 2 do umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych od ich zaistnienia i otrzymania powiadomienia od Zamawiającego 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia o wartości każdego minimum 100.000,00 zł brutto lub jedno zamówienie o wartości minimum 200.000,00 zł. brutto, polegające na utrzymaniu czystości i porządku, obejmujące mechaniczne zamiatanie jezdni, na drogach publicznych w rozumieniu art. 1i art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia o wartości każdego minimum 30.000 zł brutto lub jedno zamówienia o wartości minimum 60.000 zł. brutto, polegające na opróżnianiu koszy ulicznych usytuowanych w obrębie lub przy drogach publicznych w rozumieniu art. 1i art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych lub/i ogólnodostępnych terenach lub miejscach, w szczególności takich jak przystanki, dworce, boiska, tereny rekreacyjne; warunek ten uznaje się również za spełniony, jeśli w ramach jednego zamówienia lub co najmniej dwóch zamówień, o których mowa w lit. a, wykonawca realizował usługę opróżniania koszy ulicznych (usługa opróżniania koszy nie musi łączyć się w tym samym zamówieniu z usługą/usługami, o których mowa w lit. a)) z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane. 5 Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje: zamiatarką uliczną samojezdną ze zbiornikiem na odpady; zamiatarką mechaniczną, przystosowaną do obsługi przez ciągnik rolniczy; ciągnikiem rolniczym o mocy min. 25 KM dmuchawą do liści (min. 5 szt) opryskiwaczem mechanicznym ze zbiornikiem min. 10L i lancą rozprowadzającą oprysk (min. 2 szt.) samochodem ze skrzynią ładunkową samowyładowczą z zabudową zabezpieczającą przewożone odpady przed rozrzuceniem, o DMC 3,5T (min. 2 szt.) Należy wypełnić załącznik nr 4 do SWZ w postaci wykazu sprzętu, który będzie stanowił integralną część umowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie 3 miesięcy. 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z zapisami umowy załącznika do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podjęcia czynności porządkowych będących następstwem zdarzeń losowych od ich zaistnienia i otrzymania powiadomienia od Zamawiającego 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |