Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i dostawa wyposażenia kuchennego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Fałków ul. Zamkowa 1A 26-260 Fałków powiat: konecki tel. 44 7873535 przetargi@falkow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Fałków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 44 7873535 |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe prowadzone pod nazwą: "Wykonanie i dostawa wyposażenia kuchennego do świetlicy wiejskiej w Starzechowicach" III. Opis przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli kuchennych wyposażonych w sprzęt AGD oraz dostawa wyposażenia kuchennego do świetlicy wiejskiej w Starzechowicach, zlokalizowanej pod adresem Starzechowice 132, 26-260 Fałków. Przedmiot zamówienia obejmuje: Meble kuchenne do budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Starzechowice (kuchnia zlokalizowana na parterze budynku) Meble należy wykonać z płyty meblowej, grubości co najmniej 18mm, Fronty półek i szafek z płyty laminowanej Blat szer. 60 cm +/- 5% Kolor mebli do uzgodnienia z Zamawiającym Meble przyległe do ściany Dolna zabudowa (blat) o długości 525 cm Głębokość mebli dolnej zabudowy 55 cm. W dolnej zabudowie o wys. 80 cm należy zamontować dostarczony przez Wykonawcę wraz z meblami sprzęt AGD oraz zlewozmywak dwukomorowy W dolnej zabudowie co najmniej: - szafka do zabudowy płyty indukcyjnej i piekarnika (urządzenia należy dostarczyć wraz z meblami) - szafka do zabudowy zmywarki (urządzenie należy dostarczyć wraz z meblami) - szafka pod zlewozmywak (zlewozmywak dwukomorowy z baterią należy dostarczyć) - szafka z co najmniej 4 szufladami - w pozostałej części dolnej zabudowy należy zagospodarować szafkami na naczynia Wszystkie szafki zamykane frontami z płyty laminowanej Zabudowa górna nad zabudową dolną ( o długości zabudowy dolnej), o wysokości 80-90 cm, głębokości 40-50 cm, w tym: - szafki na naczynia z trzema półkami - szafka do zabudowy mikrofalówki (urządzenie należy dostarczyć wraz z meblami) W górnej zabudowie, nad płytą indukcyjną, Wykonawca zamontuje okap kuchenny (urządzenie należy dostarczyć wraz z meblami) Uwaga: Wymiary mogą ulec niewielkiej zmianie w celu dopasowania mebli do wymiarów pomieszczenia Wykaz sprzętu AGD do dostarczenia do świetlicy w Starzechowicach po 1 sztuce: 1. Płyta indukcyjna pod zabudowę, 4 pola indukcyjne, moc co najmniej 5 kW Uwaga: urządzenie należy zabudować w meblach kuchennych 2. Zmywarka pod zabudowę, pojemność co najmniej 12 kompletów, Uwaga: urządzenie należy zabudować w meblach kuchennych 3. Piekarnik pod zabudowę, pojemność co najmniej 70l, Uwaga: urządzenie należy zabudować w meblach kuchennych 4. Mikrofalówka, pojemność co najmniej 20 l, Uwaga: urządzenie należy zabudować w meblach kuchennych 5. Lodówka z chłodziarką, pojemność co najmniej 250l chłodziarka + 100 zamrażarka, stal nierdzewna kolor srebrny lub szary, Uwaga: urządzenie wolnostojące 6. Okap kuchenny, wyciąg kominowy, (zamontować zgodnie z zaleceniami producenta) 7. Expres do kawy, ciśnieniowy, spienianie mleka, regulacja ilości zaparzanej kawy, wbudowany młynek, wskaźnik poziomu wody, ciśnienie co najmniej 16 bar 8. Zlewozmywak dwukomorowy z baterią kuchenną (zamontować zgodnie z zaleceniami producenta) 9. Garnki kuchenne (4 różne + rondel) ze stali nierdzewnej przeznaczone do kuchni indukcyjnej , o pojemności nie mniejszej niż: 2,2l; 2,9l, 5,0l; 6,1l i rondel co najmniej 1,5l 9. Serwis obiadowy dla 60 osób ze szkła śnieżnobiałego, nadające się do zmywarki, w tym: talerz obiadowy o średnicy co najmniej 25cm, talerz głęboki o średnicy co najmniej 22cm, talerz deserowy o średnicy co najmniej 19 cm. Ponadto należy dostarczyć kubki przezroczyste z uchem, poj. 240ml-250ml dla 60 osób 10. Sztućce, w tym: 60 sztuk noży stołowych, 60 łyżek stołowych, 60 widelcy stołowych i 60 łyżeczek do herbaty, Elementy dostawy powinny być nowe, nieużywane, sprawne i wolne od wad CPV: 39100000-3, 39220000-0 Dokument nr: ZP.271.2.2025.PP Składanie ofert: Termin i miejsce składania ofert oraz sposób złożenia oferty 1. Ofertę należy dostarczyć: a) w formie elektronicznej, na email: przetargi@falkow.pl w terminie do dnia 17.01.2025r do godz. 15.00 Zamawiający uwzględni oferty podpisane elektronicznie i oferty bez elektronicznego podpisu przesłane w formie skanów. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: 2 miesiące od dnia podpisania umowy Termin realizacji zamówienia: - 2 miesiące od dnia podpisania umowy Termin zakończenia realizacji umowy/zamówienia Termin realizacji umowy/zamówienia: 2 miesiące od dnia podpisania umowy Wymagania: II. Tryb udzielania zamówienia Postępowanie prowadzone w oparciu o Regulamin udzielania zamówień w Gminie Fałków o wartości do kwoty 130 000 złotych netto Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. IV. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: a) posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności, Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień do wykonywania działalności. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia. b) posiadają wiedzę i doświadczenie, Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia. c) posiadają potencjał techniczny Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia. d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia. e) posiadają odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wymaga posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego, według formuły spełnienia - niespełnienia. Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu, zostaną odrzucone. V. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1. oferta została złożona z załącznikami, w określonym przez Zamawiającego miejscu i terminie, 2. oferta spełnia wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym 3. nie ma podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią ww. wymagań zostaną odrzucone. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru ofert: Lp Nazwa kryterium Waga kryterium 1. Cena 100 pkt VI. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P). Kryterium ,,Cena" C min C= -------------------------- x 100 pkt (zaokrąglone do 2 miejsca po przecinku) C bad gdzie: C min - najniższa cena brutto spośród badanych ofert C bad - cena brutto oferty badanej Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów. b) Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego -zał nr 1, oryginał 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu-zał nr 2, oryginał 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał nr 3, oryginał c) Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy. W przypadku ustanowienia pełnomocnictwa, do oferty należy dostarczyć stosowny dokument. Informacja na temat zakresu wykluczenia W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się, na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835): Na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy wyklucza się: 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6 z późn. zm.), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie stanowi zał nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia lub go nie złożą z ofertą, zostaną odrzucone. X. Określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy W przypadku, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a) nie będzie dostępne na rynku, b) będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta/dystrybutora przewiduje się dopuszczenie innego wyposażenia pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w Zapytaniu ofertowym, a cena nie ulegnie zmianie. XI. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. XII. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. XIII. Informację o planowanych zamówieniach dodatkowych / uzupełniających Zamawiający nie planuje udzielania zamówień dodatkowych lub uzupełniających XIV. Dodatkowe postanowienia a) Zapytanie ofertowe zostanie umieszczone na stronie internetowej http://bip.falkow.pl/ b) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. c) Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie udokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz informacją o wyniku postepowania umieszczoną na stronie internetowej: http://bip.falkow.pl/ d) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. XV. Termin związania ofertą. 1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Uwaga: Zamawiający jest administratorem danych osobowych uzyskanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że: o administratorem danych osobowych jest Gmina Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków o W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. o dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania do oceny postępowania i jej ewentualnej kontroli o dane osobowe będą przechowywane, na czas realizacji i trwałości projektu o obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; o w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o Wykonawca posiada: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Wykonawcy: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktów: Paweł Pękala, tel. 44 7873535 oraz adres poczty elektronicznej: przetargi@falkow.pl |