Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Klasztor Franciszkanów w Poznaniu Prowincji św. Maksymiliana Marii Kolbego Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych w Polsce (Franciszkanów)
Franciszkańska 2
61-768 Poznań
powiat: Poznań
poznan@franciszkanie.gdansk.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211255
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" dla projektu ,,Modernizacja i adaptacja zabytkowych zespołów klasztornych Franciszkanów i Salezjanów w Poznaniu w celu ochrony dziedzictwa i rozwoju działalności kulturalno-edukacyjnej sprzyjającej włączeniu społecznemu" - Część 1.
Powstaje w kontekście projektu
RPWP.04.04.01-30-0002/19 - Przeprowadzenie niezbędnych prac remontowo-konserwatorskich związanych z ratowaniem zabytkowego Zespołu Klaszornego Franciszkanów w Poznaniu oraz zwiększenie atrakcyjności kulturalnej i tuystycz(...)

Część 1
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych dla projektu ,,Modernizacja i adaptacja zabytkowych zespołów klasztornych Franciszkanów i Salezjanów w Poznaniu w celu ochrony dziedzictwa i rozwoju działalności kulturalno-edukacyjnej sprzyjającej włączeniu społecznemu".
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie niezależne od siebie części:
a) Część nr 1:
Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych na potrzeby działalności Franciszkańskiego Centrum Kultury w Poznaniu.
b) Część nr 2:
Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych i konserwatorskich zespołu klasztornego Salezjanów w związku z planowaną adaptacją na potrzeby planowanej działalności Oratorium Salezjańskiego.
Zamawiający informuje, że postępowanie w zakresie części 2 będzie przedmiotem odrębnego zapytania ofertowego.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1:
3.1. Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych na potrzeby działalności Franciszkańskiego Centrum Kultury w Poznaniu.
3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada wykonanie inwestycji w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania dokumentacji projektowej oraz przeprowadzenia na jej podstawie robót budowlanych.
3.3. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie leży po Stronie Zamawiającego.
3.4. Zamawiający wskazuje, że do zapytania ofertowego dołącza Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 5), zawierający uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia.
3.5. Lokalizacja:
Franciszkanie - Ul. Franciszkańska 2, 61-768 Poznań; gm. Poznań; powiat poznański; województwo wielkopolskie; działki nr ewid. 56, 57, 58; obręb Poznań;
3.6. Ogólny zakres prac obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwoleń i realizacji robót budowlanych i prac konserwatorskich zespołu klasztornego Franciszkanów
w związku z planowaną adaptacją na potrzeby działalności Franciszkańskiego Centrum Kultury;
b) Prace remontowo-budowlane klasztoru Franciszkanów obejmujące:
- podział funkcjonalny garażu na garaż i komunikację z wirydarzem, w tym wydzielenie miejsca na składowanie segregowanych odpadów;
- zagospodarowanie oraz wykonanie zadaszenia dolnej części wirydarza w stopniu niezbędnym do realizacji wydarzeń kulturalnych (stworzenie foyer sali koncertowej);
- zagospodarowanie górnej części wirydarza w celu stworzenia ogólnodostępnej przestrzeni spotkań;
- adaptacja sali kinowej na salę koncertową (dodatkowa funkcja), w tym likwidacja barier architektonicznych;
- adaptacja pomieszczenia auli na salę spotkań, w tym utworzenia nowego bocznego wejścia, likwidacja barier architektonicznych;
- adaptacja wybranych pomieszczeń klasztoru do funkcji sal spotkań i pomieszczeń warsztatowych;
- przebudowa i adaptacja wybranych pomieszczeń klasztoru na potrzeby zaplecza dla prowadzących i artystów;
- adaptacja wybranych pomieszczeń klasztoru do ekspozycji i wystaw;
- remont łazienek oraz magazynu, w tym dostosowanie łazienki do osób
z niepełnosprawnościami;
- rekonstrukcja historycznej balustrady klatki schodowej oraz przebudowa klatki schodowej na poddasze;
- budowa balkonów;
- montaż rolet na oknach połaciowych;
- dostosowania klasztoru do obowiązujących warunków technicznych i przepisów przeciwpożarowych, w tym: wydzielenie pożarowe klatki schodowej, wymiana części okien i drzwi, wykonanie systemu alarmu pożarowego;
- modernizacja istniejącej instalacji c.o. w celu zmniejszenia energochłonności klasztoru, w tym montaż nowych kotłów gazowych oraz centralnego sterowania ogrzewaniem
i klimatyzacją wraz z opomiarowaniem.
4. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2: - nieobjętego niniejszym postępowaniem
4.1. Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" działań z zakresu opracowania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych i konserwatorskich zespołu klasztornego Salezjanów w związku z planowaną adaptacją na potrzeby planowanej działalności Oratorium Salezjańskiego.
4.2. Realizacja przedmiotu zamówienia zakłada wykonanie inwestycji w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", co oznacza, że Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania dokumentacji projektowej, przeprowadzenia na jej podstawie robót budowlanych.
4.3. Zamawiający wskazuje, że do zapytania ofertowego dołączy Program Funkcjonalno-Użytkowy, zawierający uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia.
4.4. Lokalizacja:
Salezjanie - Ul. Wroniecka 9, 61-763 Poznań; gm. Poznań; powiat poznański; województwo wielkopolskie; działki nr ewid. 19, 21, 17/25; obręb Poznań.
4.5. Ogólny zakres prac obejmuje:
4.6. Wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwoleń i realizacji robót budowlanych i prac konserwatorskich zespołu klasztornego Salezjanów
w związku z planowaną adaptacją na potrzeby planowanej działalności Oratorium Salezjańskiego;
4.7. Remont elewacji wszystkich budynków zespołu klasztornego Salezjanów (kościoła, klasztoru, baszty):
- remont elewacji;
- eliminacja zawilgocenia murów;
- prace dekarskie.
4.8. Remont wnętrza klasztoru i baszty Salezjanów:
- zmiana układu pomieszczeń w celu dostosowania do nowych funkcji kulturalnych i edukacyjnych;
- wymiana podłóg na dostosowane do specyfiki poszczególnych pomieszczeń;
- tynkowanie i malowanie poszczególnych pomieszczeń;
- prace konserwatorskie drewnianych belek stropów, ceglanych sklepień, drewnianych schodów baszty oraz drzwi;
- wymiana drzwi wewnętrznych oraz zabezpieczenie okna bezklasowego;
- ocieplenie poddasza;
- renowacja i przebudowa klatek schodowych;
- wykonanie ściany oddzielenia pożarowego pomiędzy klasztorem i kościołem;
- montaż klap oddymiających;
- dostosowanie do osób z niepełnosprawnościami poprzez wykonanie windy, przebudowę dwóch otworów okiennych na nowe wejścia, wyrównanie poziomu posadzek oraz przystosowanie łazienek;
- wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej (sygnalizacji pożarowej, systemu oddymiania, telewizyjnego systemu nadzoru, domofonowej, strukturalnej);
- modernizacja instalacji c.o. i c.w.u., w tym montaż kotła gazowego o wyższej sprawności i mniejszej emisyjności, montaż pompy ciepła na potrzeby c.w.u., kompleksowa wymiana instalacji c.o. i c.w.u., montaż klimatyzatorów w części pomieszczeń, wyposażenie w liczniki oraz system zarządzania energią;
- wymiana instalacji kanalizacyjnej wodnej i deszczowej;
- adaptacja nieużytkowanego poddasza oraz wprowadzenie nowych okien dachowych.
4.9. Remont wnętrza kościoła Salezjanów:
- konserwacja istniejących malatur;
- wymiana tynków ścian i sklepień;
- naprawa, oczyszczenie i konserwacja witraży;
- wymiana okien na chórze i w kruchcie;
- oczyszczenie, odświeżenie oraz konserwacja drzwi wewnętrznych i zewnętrznych;
- fumigacja drewnianych elementów wyposażenia kościoła z wymianą uszkodzonych tkanek;
- wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie instalacji teletechnicznych (sygnalizacji pożarowej oraz systemu alarmowego);
- ocieplenie sklepień kościoła oraz stropu nad zakrystią;
- remont posadzki;
- konserwacja i dostosowanie systemu wentylacji grawitacyjnej;
- wymiana ściągu sklepienia w nawie głównej;
4.10. Zagospodarowanie terenu obejmujące wprowadzenie nowych funkcji na obszarze dziedzińców od strony ulic Masztalarskiej i Wronieckiej, remont i rekonstrukcję ogrodzeń, uporządkowanie zieleni i dokonanie nowych nasadzeń.
Okres gwarancji
Minimum 36 miesięcy

CPV: 45000000-7, 71220000-6, 92522000-6

Dokument nr: 2025-12835-211255

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
Poznań
Gmina
Poznań-Stare Miasto
Miejscowość
Poznań
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-01-29
Koniec realizacji
2026-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Planowany termin realizacji zamówienia

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i. w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", z czego co najmniej jedna dotyczy obiektu wpisanego do rejestru zabytków - których wartość każdej była nie mniejsza niż 2.000.000,00 zł brutto;
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli przedstawi wykaz (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału Zamawiający żąda dołączenia do wykazu dokumentów potwierdzających wykazane doświadczenie (referencje, protokoły odbiorów lub inne dokumenty równoważne).
Na potwierdzenie spełnienia warunku obligatoryjne jest złożenie oświadczenia (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, rozumianych jako dysponowanie:
i. jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia,, określone przepisami Prawa budowlanego lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów pozakrajowych, który: posiada niezbędne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy rozumiane jako kierowanie co najmniej trzema robotami budowlanymi o wartości każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł oraz która: przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie oraz opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.0.1292 t.j.),
ii. jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej określone przepisami Prawa budowlanego lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów pozakrajowych, dysponującym doświadczeniem w zakresie opracowania minimum 3 projektów budowlanych przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, na podstawie których uzyskano prawomocne pozwolenie na budowę, których wartości inwestycji była nie mniejsza niż 2.000.000,00 zł każda oraz przynależący do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadający aktualne członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa;
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone powyżej, jeśli przedstawi wykaz osób, które będą realizowały zamówienie (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 zapytania ofertowego). Wykaz musi wskazywać w szczególności na: imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, posiadane doświadczenie (jeśli dotyczy) oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału Zamawiający żąda dokumentów (referencje, protokoły odbiorów lub inne dokumenty równoważne) potwierdzających, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie (jeśli dotyczy).
Na potwierdzenie spełnienia warunków wskazanych powyżej obligatoryjne jest złożenie oświadczenia (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej prawidłową realizację zamówienia, rozumianej jako:
i. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 złotych.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziały w postępowaniu, jeśli przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 złotych, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający dopuszcza wydruk z systemu bankowego stanowiący dokument elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe - wygenerowany w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert).
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku obligatoryjne jest złożenie oświadczenia (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z udziału w postępowaniu (w celu uniknięcia konfliktu interesów) wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Na potwierdzenie braku powiązań obligatoryjne jest złożenie oświadczenia (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami oraz US o niezaleganiu
z podatkami, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), art. 5k rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz,UE.L Nr 229, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111, str. 1).
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku obligatoryjne jest złożenie oświadczenia (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych, lub zawodowych, lub sytuacji finansowej, lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują przedmiot zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Sposób wniesienia wadium został opisany w pkt. VIII zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a. Wypełniony formularz ofertowy- zgodnie z Załącznikiem nr 1 wraz z dokumentami potwierdzającymi;
b. Wypełniony wykaz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem kadrowym - zgodnie z Załącznikiem nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi;
c. Dokumenty o których mowa w pkt. VII ust. 3, 6 zapytania ofertowego;
d. Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
e. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument rejestracyjny pozwalający na weryfikację osoby składającej oświadczenie woli;
f. W przypadku pełnomocników - do dokumentacji należy również dołączyć oryginał pełnomocnictwa potwierdzającego umocowanie prawne;
g. w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt. V.6 zapytania ofertowego- pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzających faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-13
Data ostatniej zmiany
2025-01-13 19:59:50

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
,,Cena brutto" maksymalną liczbę punktów (70 pkt.) otrzyma oferta zawierająca najniższą łączną cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną do proponowanych kwot liczbę punktów, wg. wzoru określonego w pkt. VI zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji
Zamawiający przyzna punkty w skali od 0 do 20 w następujący sposób:
- Okres gwarancji - 36 miesięcy - 0 pkt.;
- Okres gwarancji - 37 - 48 miesięcy - 10 pkt.;
- Okres gwarancji - 49-60 miesięcy - 20 pkt.
Maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Aspekty środowiskowe - plan gospodarowania odpadami - waga 10%.
Opis kryterium znajduje się w pkt. VI zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Leszek Klekociuk
tel.:
e-mail: poznan@franciszkanie.gdansk.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii