Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa instalacji elektrycznej oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką Samoczynnego Załączenia Rezerwy, dla poprawy pewności zasilania obiektu |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LUBENIA 131 36-042 Lubenia powiat: rzeszowski +48 178755096 k.walach@lubenia.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211107 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Lubenia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 178755096 |
Termin składania ofert: | 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa instalacji elektrycznej, zasilającej budynek Urzędu Gminy Lubenia, oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką Samoczynnego Załączenia Rezerwy, dla poprawy pewności zasilania obiektu w ramach programu pn. ,,Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Lubenia" Powstaje w kontekście projektu FERC.02.02-CS.01-0001/23 - ,,Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Lubenia" Część 1 Przebudowa instalacji elektrycznej - budynek UG Lubenia Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej, zasilającej budynek Urzędu Gminy Lubenia, oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką Samoczynnego Załączenia Rezerwy, dla poprawy pewności zasilania obiektu w ramach programu pn. ,,Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Lubenia". 2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać dokumentację projektową, w tym Projekt wykonawczy/dokumentację techniczną, kosztorys(y) wraz z przedmiarem(ami) robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo zgłoszenia robót - jeżeli jest wymagane zgodnie z prawem - dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy; 2) wykonać roboty budowlane, w oparciu o opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektów-kosztorysową, o której mowa w pkt 1) powyżej, i uzyskaną prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę albo zgłoszenie robót oraz uzyskać prawomocne pozwolenie na użytkowania albo zgłoszenie zakończenia robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania znajdują się w Załączniku nr 6 do Zapytania ofertowego -- Program funkcjonalno-użytkowy. Pozostałe informacje zostały opisane w Zapytaniu ofertowym. CPV: 31122000-7, 45000000-7, 45300000-0, 45311000-0, 45311100-1, 45315300-1, 71314100-3, 71320000-7 Dokument nr: 2025-75887-211107, 271/1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-29 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat rzeszowski Gmina Lubenia Miejscowość Lubenia Wymagania: Warunki zmiany umowy Warunki zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w §4. załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, dlatego też Wykonawca musi wykazać osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Oferent wraz z ofertą musi złożyć: ? Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty zawierający w treści oświadczenie o spełnianiu wymagań; ? Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie; ? Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób; ? kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje. Przedłożone dokumenty muszą w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać spełnianie wymagań. ? do ofert należy dołączyć kartę techniczną/produktu oferowanego agregatu w celu potwierdzenia wymagań określonych w OPZ; w przypadku braku możliwości potwierdzenia określonego parametru w karcie technicznej/produktu Zamawiający wymaga złożenia innego dokumentu potwierdzającego parametr lub oświadczenia Wykonawcy, b) Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia będzie możliwe pełnienie funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez innego kierownika budowy niż wskazanego w ofercie, pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie posiadała co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie jak osoba zastępowana. c) Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania dokumentów osób zastępujących, w tym kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie/kwalifikacje i doświadczenie oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego. Pozostałe wymagania zostały opisane w Rozdziale 5 Zapytania ofertowego Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 3. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem lub przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; ? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa); ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu w zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych zamawiającego; ? pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Dodatkowo z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy w przypadku wystąpienia konfliktu interesów. Przez konflikt interesów rozumie się naruszenie zasady bezinteresowności i bezstronności poprzez w szczególności wykonywanie zadań mających związek lub kolidujących ze stanowiskiem służbowym, mających negatywny wpływ na sprawy prowadzone w ramach obowiązków służbowych, lub na bezstronność prowadzenia spraw służbowych z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne lub związki z jakimkolwiek krajem, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne bezpośrednie lub pośrednie interesy osobiste. Opis weryfikacji spełniania warunku: Oferent wraz z ofertą składa Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie zawierający w treści oświadczenia o spełnianiu wymagań, w którym potwierdza brak występowania powiązań i brak konfliktu interesów. Wykonawcy pozostający w powiązaniu opisanym powyżej lub konflikcie interesów zostaną wykluczeni z postępowania. Pozostałe warunki zostały opisane w Rozdziale 5 Zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-13 Data ostatniej zmiany 2025-01-13 20:30:03 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Kryterium wyboru oferty jest: 1) Cena: 60,00 % Kryterium zostało opisane w Rozdziale 7 pkt. 1 ppkt 1) Zapytania ofertowego Czy kryterium cenowe NIE Opis Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały Kryterium zostało opisane w Rozdziale 7 pkt. 1 ppkt 2 ) Zapytania ofertowego Kontakt: Osoby do kontaktu Karolina Dziedzic tel.: +48 178755096 e-mail: k.walach@lubenia.pl |