Przebudowa instalacji elektrycznej oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa instalacji elektrycznej oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką Samoczynnego Załączenia Rezerwy, dla poprawy pewności zasilania obiektu

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA LUBENIA
131
36-042 Lubenia
powiat: rzeszowski
+48 178755096
k.walach@lubenia.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211107
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lubenia
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 178755096
Termin składania ofert: 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Przebudowa instalacji elektrycznej, zasilającej budynek Urzędu Gminy Lubenia, oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką Samoczynnego Załączenia Rezerwy, dla poprawy pewności zasilania obiektu w ramach programu pn. ,,Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Lubenia"
Powstaje w kontekście projektu
FERC.02.02-CS.01-0001/23 - ,,Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Lubenia"

Część 1
Przebudowa instalacji elektrycznej - budynek UG Lubenia

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej, zasilającej budynek Urzędu Gminy Lubenia, oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z automatyką Samoczynnego Załączenia Rezerwy, dla poprawy pewności zasilania obiektu w ramach programu pn. ,,Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Lubenia".
2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentację projektową, w tym Projekt wykonawczy/dokumentację techniczną, kosztorys(y) wraz z przedmiarem(ami) robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę albo zgłoszenia robót - jeżeli jest wymagane zgodnie z prawem - dla całego zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także przygotować do zatwierdzenia przez Zamawiającego Harmonogram budowy;
2) wykonać roboty budowlane, w oparciu o opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentację projektów-kosztorysową, o której mowa w pkt 1) powyżej, i uzyskaną prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę albo zgłoszenie robót oraz uzyskać prawomocne pozwolenie na użytkowania albo zgłoszenie zakończenia robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania znajdują się w Załączniku nr 6 do Zapytania ofertowego -- Program funkcjonalno-użytkowy.
Pozostałe informacje zostały opisane w Zapytaniu ofertowym.

CPV: 31122000-7, 45000000-7, 45300000-0, 45311000-0, 45311100-1, 45315300-1, 71314100-3, 71320000-7

Dokument nr: 2025-75887-211107, 271/1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-29

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
rzeszowski
Gmina
Lubenia
Miejscowość
Lubenia

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w §4. załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, dlatego też Wykonawca musi wykazać osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do pełnienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Oferent wraz z ofertą musi złożyć:
? Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty zawierający w treści oświadczenie o spełnianiu wymagań;
? Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie;
? Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób;
? kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje.
Przedłożone dokumenty muszą w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać spełnianie wymagań.
? do ofert należy dołączyć kartę techniczną/produktu oferowanego agregatu w celu potwierdzenia wymagań określonych w OPZ; w przypadku braku możliwości potwierdzenia określonego parametru w karcie technicznej/produktu Zamawiający wymaga złożenia innego dokumentu potwierdzającego parametr lub oświadczenia Wykonawcy,
b) Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia będzie możliwe pełnienie funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przez innego kierownika budowy niż wskazanego w ofercie, pod warunkiem, że osoba zastępująca będzie posiadała co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie jak osoba zastępowana.
c) Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania dokumentów osób zastępujących, w tym kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie/kwalifikacje i doświadczenie oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.
Pozostałe wymagania zostały opisane w Rozdziale 5 Zapytania ofertowego
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
3. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem lub przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa);
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu
w zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych zamawiającego;
? pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Dodatkowo z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy w przypadku wystąpienia konfliktu interesów. Przez konflikt interesów rozumie się naruszenie zasady bezinteresowności i bezstronności poprzez w szczególności wykonywanie zadań mających związek lub kolidujących ze stanowiskiem służbowym, mających negatywny wpływ na sprawy prowadzone w ramach obowiązków służbowych, lub na bezstronność prowadzenia spraw służbowych z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne lub związki z jakimkolwiek krajem, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne bezpośrednie lub pośrednie interesy osobiste.
Opis weryfikacji spełniania warunku:
Oferent wraz z ofertą składa Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Oświadczenie zawierający w treści oświadczenia o spełnianiu wymagań, w którym potwierdza brak występowania powiązań i brak konfliktu interesów.
Wykonawcy pozostający w powiązaniu opisanym powyżej lub konflikcie interesów zostaną wykluczeni z postępowania.
Pozostałe warunki zostały opisane w Rozdziale 5 Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-13
Data ostatniej zmiany
2025-01-13 20:30:03

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Kryterium wyboru oferty jest:
1) Cena: 60,00 %
Kryterium zostało opisane w Rozdziale 7 pkt. 1 ppkt 1) Zapytania ofertowego
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały
Kryterium zostało opisane w Rozdziale 7 pkt. 1 ppkt 2 ) Zapytania ofertowego

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Karolina Dziedzic
tel.: +48 178755096
e-mail: k.walach@lubenia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii