Prace projektowe

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace projektowe

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
ul. Ligonia 5 C
44-238 Czerwionka-Leszczyny
powiat: rybnicki
zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Czerwionka-Leszczyny
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa budynku mieszkalnego przy Ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach - prace projektowe
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego przy Ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach.
Zadanie dotyczy budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego zabytek nieruchomy ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny.
Obecnie prowadzone są prace remontowe dachu w/w budynku na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej opracowanej dla tego zakresu robót w 2024r. Prace remontowe zostaną zakończone w sierpniu 2025r.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego) oraz wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji - w terminie do 140 dni od daty podpisania Umowy;
B. Przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz, pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia;
C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy budynku mieszkalnego przy Ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach w zakresie:
1) branży architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, remont elewacji ścian zewnętrznych budynku, odtworzenie i naprawa detali wystroju architektonicznego, izolacja ścian strefy podziemia wraz z drenażem i opaską wokół budynku);
2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u, wentylacji, instalacji wodnej i kanalizacyjnej (w tym odprowadzenia ścieków z budynku), instalacji deszczowej, p-poż;
3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej;
D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży;
E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku;
F. Opracowanie Programu prac konserwatorskich wraz z uzyskaniem w razie potrzeby pozwolenia konserwatora zabytków na wykonanie robót budowlanych;
G. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych;
H. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na prace rozbiórkowe istniejących obiektów gospodarczych;
I. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in:
- nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
- udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego),
- udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego),
- opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia.

CPV: 71220000-6, 71320000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00030089, 1/ZP/2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 08:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c5075b8-c4f7-4a52-9d8f-48ed428030e9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa "Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23- Postanowienia końcowe.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23- Postanowienia końcowe.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-05 07:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia w zakładce ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 282000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach.
Zadanie dotyczy budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego zabytek nieruchomy ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny.
Obecnie prowadzone są prace remontowe dachu w/w budynku na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej opracowanej dla tego zakresu robót w 2024r. Prace remontowe zostaną zakończone w sierpniu 2025r.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego) oraz wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji - w terminie do 140 dni od daty podpisania Umowy;
B. Przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz, pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia;
C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach w zakresie:
1) branży architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, remont elewacji ścian zewnętrznych budynku, odtworzenie i naprawa detali wystroju architektonicznego, izolacja ścian strefy podziemia wraz z drenażem i opaską wokół budynku);
2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u, wentylacji, instalacji wodnej i kanalizacyjnej (w tym odprowadzenia ścieków z budynku), instalacji deszczowej, p-poż;
3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej;
D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży;
E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku;
F. Opracowanie Programu prac konserwatorskich wraz z uzyskaniem w razie potrzeby pozwolenia konserwatora zabytków na wykonanie robót budowlanych;
G. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych;
H. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na prace rozbiórkowe istniejących obiektów gospodarczych;
I. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in:
- nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
- udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego),
- udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego),
- opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1)
Kryterium nr 1
Cena brutto oferty - ,,C"
60,00%
2)
Kryterium nr 2
Okres udzielonej gwarancji - "G"
40,00%
1) Kryterium nr 1 - "Cena brutto oferty" C - 60 %
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto oferty badanej.
W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów.
2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40%
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za ukryte wady dokumentacji projektowej, wskazując (wybierając) jeden z poniższych okresów :
Okres gwarancji 24 m-ce - 0 pkt
Okres gwarancji 36 m-cy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 m-cy - 30 pkt
Okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt.
W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji 60 miesiący. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy albo 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru:
X = C + G
gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty";
G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" .
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
-spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wpisu do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych, w których są dostępne do pobrania informacje potwierdzające zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) każdy z Wykonawców musi spełniać warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a ) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy, odbudowy lub budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze co najmniej 5 000,00m^3, dla której uzyskano prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę.
Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie realizacji w taki sposób, aby spełnić opisane powyżej wymagania dotyczące zdolności technicznej.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący zdolności technicznej może być spełniony wspólnie przez tych Wykonawców (Wykonawcy muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej).
b) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
Zamawiający dopuszcza wykazanie i skierowanie do realizacji zamówienia jednej osoby, której zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował wymagania określone przez Zamawiającego lub kilku osób, których łączny zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował w/w wymagania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych potwierdzających zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskazał bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych za pomocą których Zamawiający może te dane pozyskać;
2) kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00zł.
W przypadku wygaśnięcia polisy w okresie trwania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej polisy lub innych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) zawartych na kolejny okres nie krótszy niż czas realizacji zamówienia.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ),
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki, rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
1)
Kryterium nr 1
Cena brutto oferty - ,,C"
60,00%
2)
Kryterium nr 2
Okres udzielonej gwarancji - "G"
40,00%
1) Kryterium nr 1 - "Cena brutto oferty" C - 60 %
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto oferty badanej.
W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów.
2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40%
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za ukryte wady dokumentacji projektowej, wskazując (wybierając) jeden z poniższych okresów :
Okres gwarancji 24 m-ce - 0 pkt
Okres gwarancji 36 m-cy - 20 pkt
Okres gwarancji 48 m-cy - 30 pkt
Okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt.
W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji 60 miesiący. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy albo 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru:
X = C + G
gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty";
G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" .
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii