Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace projektowe |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH ul. Ligonia 5 C 44-238 Czerwionka-Leszczyny powiat: rybnicki zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Czerwionka-Leszczyny |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-02-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa budynku mieszkalnego przy Ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach - prace projektowe Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego przy Ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach. Zadanie dotyczy budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego zabytek nieruchomy ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Obecnie prowadzone są prace remontowe dachu w/w budynku na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej opracowanej dla tego zakresu robót w 2024r. Prace remontowe zostaną zakończone w sierpniu 2025r. I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego) oraz wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji - w terminie do 140 dni od daty podpisania Umowy; B. Przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz, pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia; C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy budynku mieszkalnego przy Ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach w zakresie: 1) branży architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, remont elewacji ścian zewnętrznych budynku, odtworzenie i naprawa detali wystroju architektonicznego, izolacja ścian strefy podziemia wraz z drenażem i opaską wokół budynku); 2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u, wentylacji, instalacji wodnej i kanalizacyjnej (w tym odprowadzenia ścieków z budynku), instalacji deszczowej, p-poż; 3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej; D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży; E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku; F. Opracowanie Programu prac konserwatorskich wraz z uzyskaniem w razie potrzeby pozwolenia konserwatora zabytków na wykonanie robót budowlanych; G. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych; H. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na prace rozbiórkowe istniejących obiektów gospodarczych; I. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in: - nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem, - uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, - udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego), - udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego), - opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia. CPV: 71220000-6, 71320000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00030089, 1/ZP/2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-02-05 08:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c5075b8-c4f7-4a52-9d8f-48ed428030e9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa "Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23- Postanowienia końcowe. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23- Postanowienia końcowe. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-02-05 07:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia w zakładce ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 282000 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach. Zadanie dotyczy budynku mieszkalnego wielorodzinnego stanowiącego zabytek nieruchomy ujęty w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Obecnie prowadzone są prace remontowe dachu w/w budynku na podstawie odrębnej dokumentacji projektowej opracowanej dla tego zakresu robót w 2024r. Prace remontowe zostaną zakończone w sierpniu 2025r. I. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego) oraz wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji - w terminie do 140 dni od daty podpisania Umowy; B. Przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz, pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia; C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy budynku mieszkalnego przy ul. Kochanowskiego 9 w Czerwionce-Leszczynach w zakresie: 1) branży architektonicznej i konstrukcyjno - budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, remont elewacji ścian zewnętrznych budynku, odtworzenie i naprawa detali wystroju architektonicznego, izolacja ścian strefy podziemia wraz z drenażem i opaską wokół budynku); 2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u, wentylacji, instalacji wodnej i kanalizacyjnej (w tym odprowadzenia ścieków z budynku), instalacji deszczowej, p-poż; 3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej; D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży; E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku; F. Opracowanie Programu prac konserwatorskich wraz z uzyskaniem w razie potrzeby pozwolenia konserwatora zabytków na wykonanie robót budowlanych; G. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych; H. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy oraz prawomocnej decyzji o pozwoleniu na prace rozbiórkowe istniejących obiektów gospodarczych; I. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in: - nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem, - uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, - udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego), - udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego), - opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert 1) Kryterium nr 1 Cena brutto oferty - ,,C" 60,00% 2) Kryterium nr 2 Okres udzielonej gwarancji - "G" 40,00% 1) Kryterium nr 1 - "Cena brutto oferty" C - 60 % Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru: Cmin C = ------------- x 60% x 100 Cb gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1 Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto oferty badanej. W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów. 2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40% Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za ukryte wady dokumentacji projektowej, wskazując (wybierając) jeden z poniższych okresów : Okres gwarancji 24 m-ce - 0 pkt Okres gwarancji 36 m-cy - 20 pkt Okres gwarancji 48 m-cy - 30 pkt Okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt. W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji 60 miesiący. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy albo 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy. Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru: X = C + G gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie; C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty"; G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" . Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, -spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wpisu do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych, w których są dostępne do pobrania informacje potwierdzające zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) każdy z Wykonawców musi spełniać warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców; 4) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że: a ) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy, odbudowy lub budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze co najmniej 5 000,00m^3, dla której uzyskano prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę. Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie realizacji w taki sposób, aby spełnić opisane powyżej wymagania dotyczące zdolności technicznej. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący zdolności technicznej może być spełniony wspólnie przez tych Wykonawców (Wykonawcy muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej). b) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.: - co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, - co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, - co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów - co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Zamawiający dopuszcza wykazanie i skierowanie do realizacji zamówienia jednej osoby, której zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował wymagania określone przez Zamawiającego lub kilku osób, których łączny zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował w/w wymagania. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych potwierdzających zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskazał bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych za pomocą których Zamawiający może te dane pozyskać; 2) kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00zł. W przypadku wygaśnięcia polisy w okresie trwania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej polisy lub innych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) zawartych na kolejny okres nie krótszy niż czas realizacji zamówienia. 3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ), 4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. 5) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Warunki, rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert 1) Kryterium nr 1 Cena brutto oferty - ,,C" 60,00% 2) Kryterium nr 2 Okres udzielonej gwarancji - "G" 40,00% 1) Kryterium nr 1 - "Cena brutto oferty" C - 60 % Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru: Cmin C = ------------- x 60% x 100 Cb gdzie: C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1 Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - cena brutto oferty badanej. W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów. 2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40% Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za ukryte wady dokumentacji projektowej, wskazując (wybierając) jeden z poniższych okresów : Okres gwarancji 24 m-ce - 0 pkt Okres gwarancji 36 m-cy - 20 pkt Okres gwarancji 48 m-cy - 30 pkt Okres gwarancji 60 m-cy - 40 pkt. W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji 60 miesiący. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy albo 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy. Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru: X = C + G gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie; C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty"; G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" . Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |