Wykonanie operatu technicznego z rozgraniczenia nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie operatu technicznego z rozgraniczenia nieruchomości

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kostrzyn
Dworcowa 5
62-025 Kostrzyn
powiat: poznański
tel. 618178565 wew. 13, 601 525 284, faks 61/8178-191
geo@kostrzyn.wlkp.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kostrzyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 618178565 wew.
Termin składania ofert: 2025-02-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:

Wykonanie operatu technicznego z rozgraniczenia nieruchomości - dot. granicy pomiędzy nieruchomością oznaczoną jako:

nr 1487/42 miasto Swarzędz, obręb Swarzędz,

z:

i nr 1486/1 miasto Swarzędz, obręb Swarzędz;
III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia celem ustalenia przebiegu odcinka granicy pomiędzy nieruchomością oznaczoną jako:

nr 1487/42 miasto Swarzędz, obręb Swarzędz,

a:

nr 1486/1 miasto Swarzędz, obręb Swarzędz;
przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów celem wydania decyzji administracyjnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024 r. poz. 1151 ze zm.), a także Rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).

Zakres rzeczowy prac geodezyjnych obejmuje:

analizę stanu prawnego rozgraniczanych nieruchomości,
wyznaczenie terminu rozpoczęcia czynności ustalenia przebiegu granic i wezwanie stron do stawienia się na gruncie,
przeprowadzenie czynności ustalenia granic w trybie rozgraniczania na gruncie, wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dot. geodezji i kartografii,
sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonego rozgraniczenia oraz dostarczenie 6 egz. map z rozgraniczenia oklauzulowanych pieczątkami PODGiK w Poznaniu wraz z opinią geodety dot. przebiegu granic.

Dokument nr: ZP.6830.1.2024.PN

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać osobiście, pocztą, kurierem - decyduje data otrzymania oferty przez Zamawiającego w siedzibie Urzędu Miasta w Kostrzynie, Ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, biuro podawcze, parter lub drogą elektroniczną na adres: geo@kostrzyn.wlkp.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 07.02.2025 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia

Do 6 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
Tryb zamówienia, podstawa prawna

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty 130 000 zł netto na podstawie Zarządzenia nr 349/2021 Burmistrza Gminy Kostrzyn w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Kostrzynie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.);

,,O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507)."
Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz sposób obliczania ceny
W oparciu o kryteria oceny ofert Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena (C) - waga 100%

Punkty za cenę będą obliczane wg następującego wzoru:

cena brutto najniższa cena oferty

liczba punktów = ----------------------------------------------- x 100 pkt.

cena brutto badanej oferty

Maksymalna liczba punktów, jaką Wykonawca może zdobyć w postępowaniu: 100 pkt.
Oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą ofertę złożoną w postępowaniu.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w walucie polskiej PLN.
Oferta powinna zawierać:

proponowaną cenę;
informację o osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania. Oferta, która wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, niezależnie od sposobu, w jaki Wykonawca składa ofertę nie będzie brana pod uwagę.
VIII. Informacje o formalnościach

Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych zasadach Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisu Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Złożenie oferty nie jest równoznaczne z dokonaniem zamówienia.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Postanowienia końcowe

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Kostrzyn, Gmina Kostrzyn, ul. Dworcowa 6, 62 - 025 Kostrzyn;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Kostrzynie. Dane kontaktowe: inspektor@rodo-krp.pl 792 304 042

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami

Sposób porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami: pisemnie, faksem 61/8178-191 lub drogą elektroniczną na adres: geo@kostrzyn.wlkp.pl
Do kontaktów z Wykonawcami upoważniona jest Agata Łysiak nr tel. 618178565 wew. 13 lub 601 525 284.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii