Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gołuchów
Lipowa 1
63-322 Gołuchów
powiat: pleszewski
gmina@goluchow.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gołuchów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Gołuchów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - infrastruktura sprzętowa, oprogramowanie oraz szkolenia:
1. Obszar techniczny
1) Serwer logów oraz DLP
2) Network Attached Storage NAS
3) Generator prądu
4) UPS typ 1
5) UPS typ 2
6) Zarządzalne urządzenia sieciowe z obsługą VLAN, MACsec, standardu 802.1X
7) Dysk na potrzebę przetrzymywania kopii bezpieczeństwa
8) Oprogramowanie SIEM Security Information and Event Managment
9) Oprogramowanie przeciwdziałającemu wyciekowi danych DLP - Data Leak Prevention
10) Oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej
11) Usługi informatyczne wspierające Zamawiającego w trakcie wdrożenia systemów cyberbezpieczeństwa
2. Obszar kompetencyjny
1) Szkolenia dla działu IT z zakresu urządzeń klasy UTM
2) Szkolenia dla pracowników spoza działu IT z zakresu cyberbezpieczeństwa - UG, GOPS, GZEAS
Oprogramowanie antywirusowe

CPV: 48000000-8, 48820000-2,48821000-9,48800000-6,30236000-2,32420000-3,35100000-5,48900000-7,72263000-6,72268000-1

Dokument nr: 2025/BZP 00032362, RI.271.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf3e085c-f7ae-4adf-9e19-3b5bb0579c20
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje1@goluchow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia prowadzonej przez Urząd Zamówień Publicznych na stronie internetowej: www.uzp.gov.pl. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Pozostałe ustalenia zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Gołuchów, z siedzibą przy Ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów; tel. 62 76 17 017, e-mail: gmina@goluchow.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Gołuchów jest Piotr Kropidłowski, z którym można kontaktować się pod numerem telefonu ogólnego: 62 76 17 017 lub pod adresem e-mail: iod@goluchow.pl. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,DOSTAWA wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Gołuchów realizowanego w ramach ,,Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
", numer sprawy: RI.271.1.2025, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, pod rygorem nieważności na platformie https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii