Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Mława
ul. Stary Rynek 19
06-500 Mława
powiat: mławski
tel. 23 654 33 82, tel. 23-654-64-42 wew. 500
krystian.szelkowski@mlawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 23 654 33 82, t
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Odprowadzenie wody opadowej z terenów
wokół Ul. Obrońców Mławy.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na nadzorze inwestorskim
w okresie prowadzonych robót budowlanych a także w okresie gwarancji i rękojmi
wynoszącym 60 miesięcy, liczonym od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego
zadania pn.: Odprowadzenie wody opadowej z terenów wokół Ul. Obrońców Mławy.
1) podczas realizacji kontraktu na roboty:
a. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi
uczestnikami procesu i Zamawiającym;
b. monitorowanie i kontrola kontraktu pod względem technicznym, finansowym
i organizacyjnym,
c. informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących
i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami
korygującymi, mającymi na celu usuwanie takich problemów,
d. współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu,
e. nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie między innymi fizycznego
i finansowego postępu robót,
f. współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu
kontraktem,
g. wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które
okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu (zgodnie z wymaganiami
Zamawiającego) oraz zabezpieczenie jego interesów.
2) podczas okresu zgłaszania wad i monitorowania:
a. po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad, lecz nie dłużej niż przewiduje
to końcowa data kontraktu, Wykonawca będzie uczestniczył w nadzorowaniu
inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów.
b. w szczególności, zadania te zawierają:
- regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę;
- wydanie opinii końcowej sprawdzenie końcowego oświadczenia Wykonawcy;
- zatwierdzenie rozliczenia kontraktu,
- uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu.
3) Wykonawca zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego i dokona
następujących czynności:
a. pełny nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami min. 5 pobytów w tygodniu
w przypadku nieprzerwanej realizacji prac, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego
Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Każdorazowy pobyt na
placu budowy winien być potwierdzony w rejestrze (lista obecności) zlokalizowanym
w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niedostępności rejestru wpis uzupełnia się
w następnym możliwym terminie.
- Zamawiający ma prawo do wnioskowania o dodatkowe dni obecności wybranych
Inspektorów Nadzoru w przypadkach uzasadnionych koniecznością prawidłowego
wykonania zobowiązań umownych w terminie nie krótszym niż 2 dni przed
planowanym pobytem Inspektorów na placu budowie a Wykonawca zobowiązuje
się do uwzględnienia wniosków Zamawiającego.
- Nieobecność Inspektorów Nadzoru na budowie w trakcie wykonywania robót
w częstotliwości wskazanej w ppkt a) oraz na wezwanie Zamawiającego lub pełnienie
obowiązków inspektorów przez osoby niezatwierdzone przez Zamawiającego jest
traktowane jako przypadek nieprawidłowego wykonywania umowy i oprócz
naliczenia kar umownych z tego tytułu może skutkować odstąpieniem od umowy
z winy Wykonawcy na zasadach określonych w niniejszej umowie.
b. pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego
Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być
prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty
wymagane przez polskie Prawo Budowlane,
c. monitorowanie postępu robót,
d. organizowanie, wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych, o których
zawiadamia Zamawiający na min. 3 dni przed datą jej ustalenia lub w trybie
natychmiastowym w przypadkach uzasadnionych, minimum raz na 2 tygodnie, na
placu budowy oraz przygotowanie notatek w celu utrwalenia podjętych decyzji
o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów
z narad. Wykonawca jest zobowiązany do oddelegowania branżowych Inspektorów
Nadzoru do uczestnictwa w naradach a Zamawiający w przypadkach
uzasadnionych tj. stwierdzenia wykonywania robót niezgodnie z umową lub
projektem lub w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu lub mieniu, ma prawo
wezwania branżowych Inspektorów Nadzoru do niezwłocznego stawienia się na
placu budowy, na czas urlopu lub nieobecności danego Inspektora Nadzoru,
Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go pracownikiem tymczasowym,
zatwierdzonym przez Zamawiającego.
e. przeglądanie i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych
sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi
taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z robotami kontraktowymi,
f. przegląd dokumentacji projektowej przygotowanej przez Zamawiającego,
g. przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany, zatwierdzanie
robót zamiennych,
h. ustalanie i określanie wartości wykonanych robót zgodnie z kontraktem,
i. przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy sprawdzających jakość
wykonania i materiałów zgodnie z kontraktem oraz dobrą praktyką inżynierską,
j. zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw
Wykonawcy, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności,
certyfikatów itd.,
k. organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to potrzebne,
na prośbę Zamawiającego,
l. sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń,
zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest
odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu,
m. zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając
w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę,
n. szacowanie i weryfikowanie robót koniecznych zaproponowanych przez
Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowym,
o. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót,
p. negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na
bieżąco wszystkich robót z poza harmonogramu,
q. przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do
Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie
uzgodnionej z Zamawiającym,
r. przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie protokołu odbioru i listy usterek
i innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu,
s. skompilowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez
odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu
pozwolenia na użytkowanie obiektu,
t. ścisła współpraca z nadzorem autorskim, zapewnionym przez Zamawiającego,
u. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji i problemów narastających
podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne,
v. zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
w. asystowanie Wykonawcy przy otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów
i zezwoleń,
x. zatwierdzenie protokołów przerobowych,
4) wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji inwestycji i przekazanie
jej na nośniku CD Zamawiającemu, po zakończeniu pełnienia funkcji inspektora
wiodącego.
5) Skład zespołu: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - Insp. Nadz. Robót drogowych 1
osoba:
Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania
i nadzorowania robót drogowych, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa.
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót drogowych.
Wykonawca może przewidzieć, jeżeli uzna za konieczne, zatrudnienie innych osób, niż
wymieniono powyżej, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu
personelu podstawowego. Insp. nadzoru robót budowlanych oraz pozostałe osoby
powinny być dostępne na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy Robót.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: WI.271.2.2025.PT

Otwarcie ofert: 3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2025 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Mława
Wydział ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, Działań Strategicznych i Obsługi
Przedsiębiorcy
ul. Padlewskiego 13
06-500 Mława

Specyfikacja:
6) Zakres robót, nad którym pełnić należy nadzór określony jest w dokumentacji
zamówienia na wykonanie robót budowlanych zamieszczonej na stronie internetowej
pod linkiem:
https://bip.mlawa.pl/zamowienie-publiczne/odprowadzenie-wody-opadowej-z-terenow-
wokol-ul-obroncow-mlawy

Składanie ofert:
3. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1) Ofertę na FORMULARZU OFERTY (załącznik nr 1) wraz z podpisanym oświadczeniem
(załącznik nr 4) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2025 r. do godz.
10.00 wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: krystian.szelkowski@mlawa.pl,
wskazane jest aby, FORMULARZ OFERTY oraz oświadczenie były załącznikami do e-maila.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: 6 m-cy od daty zawarcia umowy do momentu zakończenia
i rozliczenia inwestycji, będącej przedmiotem nadzoru a także w okresie gwarancji i rękojmi
wynoszącym 60 miesięcy, liczonych od daty dokonania odbioru końcowego zamówienia.

Wymagania:
2) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
1) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zamówieniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymogami Zamawiającego,
2) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 100%
W trakcie oceny każdej ofercie przyznane zostaną punkty dla kryterium cena, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) x 100 pkt.
gdzie:
Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,
Coferta oznacza cenę badanej oferty.
Sposób oceny: za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi
kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela:
Piotr Tomaszewski
tel. 23-654-64-42 wew. 500
e-mail: piotr.tomaszewski@mlawa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii