Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej, drewnianej i PCV |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 42-200 Częstochowa powiat: Częstochowa Tel: 34 368 24 61, wew. 45, 38, Fax: 34 365 12 90 sekretariat@zgm-tbs.czest.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: 34 368 24 61, w |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia: ,,Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej, drewnianej i PCV w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o. o." III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oraz montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej drewnianej i PCV w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o. o. 2. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca musi dostarczyć kompletne, nieużywane, fabrycznie nowe, wolne od wad nawiewniki ciśnieniowe oraz dokonać prawidłowego montażu zgodnie ze STWIOR stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Nawiewniki ciśnieniowe montowane w danym typie stolarki muszą w całym okresie obowiązywania umowy, pochodzić od tego samego producenta, który zostanie określony w ofercie Wykonawcy. 3. Zaoferowane nawiewniki ciśnieniowe muszą posiadać minimalne parametry techniczno -eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w STWIOR, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w STWIOR pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów oraz będą posiadać normy i atesty dopuszczające do obrotu na rynku krajowym. 5. Prace dotyczące montażu nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej drewnianej i PCV, Wykonawca będzie wykonywał na podstawie zawartej umowy z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" w Częstochowie Sp. z o.o., na podstawie zleceń wystawianych przez Oddziały Eksploatacji, zawierających dokładny adres lokalu i budynku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w STWIOR - załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia oraz wzorze umowy - załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. 7. Przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami. Dokument nr: DTIZ.2610.3.2025 Otwarcie ofert: 4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2025r. o godz. 11:30 w siedzibie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o. Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa. Zamawiający informuje, że otwarcie ofert nie jest jawne. Składanie ofert: VI. Miejsce oraz termin składania ofert: 1. Oferty należy składać: 1) w kancelarii Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej ,,TBS" Sp. z o.o., Ul. POW 24, 42-200 Częstochowa - pokój nr 6, 2) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2025r., do godz. 10:00. 3) w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: OFERTA na: ,,Montaż nawiewników ciśnieniowych w istniejącej stolarce okiennej i balkonowej drewnianej i PCV w budynkach mieszkalnych zarządzanych i administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o." Miejsce i termin realizacji: IV. Terminy wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, do dnia 31.12.2025r. Wymagania: Godziny urzędowania: 7:00-15:00 4. Wykonawca udzieli: a) gwarancji na urządzenie nawiewnik ciśnieniowy, zgodnie z gwarancją producenta, jednakże nie może być ona krótsza niż 24 miesiące. Udzielona gwarancja nie stanowi kryterium oceny ofert; b) rękojmi i gwarancji na roboty związane z montażem nawiewników ciśnieniowych, których okresy obowiązywania nie mogą być krótsze niż 36 miesięcy. Udzielona rękojmia i gwarancja na roboty stanowi kryterium oceny oferty, które zostało opisane w pkt. IX. 1.2) niniejszego Zaproszenia. W druku oferta, Wykonawca jest zobowiązany do wpisania w/w okresów rękojmi i gwarancji jakimi objęty jest przedmiot zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę w druku oferty okresów rękojmi i gwarancji, o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z Zaproszeniem do składania ofert. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych. 9. Oferta winna zawierać niżej wymienione dokumenty i załączniki oraz zostać złożona w zamkniętej opisanej kopercie, według poniższych wskazówek. V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy, załącznik nr 1. 2. Wykaz robót budowlanych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, które Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty polegające na montażu nawiewników w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych - o wartości minimalnej 18.000,00 zł netto (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli dowód zawiera również potwierdzenie wykonania robót wykraczających poza zakres zamówienia, w odpowiedniej pozycji wykazu robót należy wpisać wartość robót netto zgodnych Z zakresem zamówienia. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4. Kalkulację cen jednostkowych (kosztorys ofertowy jednostkowy) w formie szczegółowej zawierający czynniki cenotwórcze (R, M, S, Kp, Z) sporządzony na podstawie wykazu robót - załącznika nr 4 do niniejszego zaproszenia. 5. Wykaz cen jednostkowych robót sporządzony zgodnie ze wzorem załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia (ceny jednostkowe ryczałtowe winny zawierać czynniki cenotwórcze, tj. R, M, S, Kp, Z) -należy wypełnić zgodnie z kalkulacjami cen jednostkowych (kosztorysami ofertowymi na ceny jednostkowe). 6. Wykaz parametrów oferowanego nawiewnika ciśnieniowego montowanego w stolarce okiennej drewnianej i PCV- załącznik nr 8 do niniejszego Zaproszenia. 7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. V.3 niniejszego zaproszenia, przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). UWAGA!!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: 1) kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku jeżeli do oferty został załączony inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony, 2) dowód opłacenia polisy. Dokumenty wymienione w pkt V. 1, 2, 4, 5 i 6 niniejszego Zaproszenia muszą zostać złożone w oryginale oraz podpisane przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty, natomiast dowody (referencje), o których mowa w pkt V.2 mogą być złożone w formie oryginałów łub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt V.3 mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem lub wydruku z odpowiedniej strony internetowej. Dokumenty wymienione w' pkt V.8 mogą być złożone w formie oryginałów łub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/-y uprawnioną/-e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści wyniki postępowania na stronie internetowej. VIII. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Ceny jednostkowe wykazu robót należy podać zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług i są cenami jednostkowymi ryczałtowymi. Ceny należy podać z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku) z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Zamawiający zastrzega, że podanie ceny zero złotych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 7 do zaproszenia do składania ofert - ,,Wykaz cen jednostkowych robót" skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Kalkulacje cen jednostkowych należy wykonać w formie szczegółowej w oparciu o wykaz robót (załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia). 3. Ceny jednostkowe ryczałtowe poszczególnych pozycji powinny wynikać z kalkulacji cen jednostkowych (kosztorysów ofertowych) szczegółowych dla danej pozycji oraz wskaźników cenotwórczych (R, M, S, Kp, Z) przy zastosowaniu których powyższą kalkulacje (kosztorys) sporządzono. 4. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert oraz wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Kontakt: VII. Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz osoby uprawnione do kontaktów: Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do kontaktowania się z Wykonawcami: 1. Agata Kot - tel.: 34 368 24 61 wew. 45, informacje techniczne, referat DTIZ. 2. Justyna Makowska -tel.:34 368 24 61 wew. 38, zamówienia, referat DT. |