Kompleksowy nadzór inwestorski

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowy nadzór inwestorski

Data zamieszczenia: 2025-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
powiat: grójecki
48 685 02 10, tel. 48 685 02 24
pniewy@pniewy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Pniewy
Wadium: ---
Nr telefonu: 48 685 02 10, tel. 4
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zlecenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karolewie w ramach zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Karolewie"
I Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zlecenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karolewie w ramach zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Karolewie"
Podstawa prawna nadzoru - Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tj. Dz. U. z 2023 roku poz. 682 z późn. zm.)
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie czynności inspektora nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji wynoszącym 60 miesięcy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmował będzie w szczególności:
o Reprezentowanie Gminy Pniewy (Inwestora) poprzez dbanie o jego interesy, sprawdzanie i kontrolę zgodności jej realizacji z projektem, obowiązującymi przepisami i najnowszymi zasadami wiedzy technicznej;
o Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
o Codzienne wizyty na terenie inwestycji w czasie, gdy prowadzone są roboty budowlane. Obecność na placu budowy powinna być potwierdzana każdorazowo w Urzędzie Gminy Pniewy.
o Sprawdzanie i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i pomiarach;
o Prowadzenie Dziennika Budowy zgodnie z postanowieniami Prawa Budowlanego;
o Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia powstałych wad;
o Niezwłoczne informowanie Inwestora o zaistniałych nieprawidłowościach;
o Dopilnowanie przestrzegania harmonogramu czasowego realizacji inwestycji;
o Wydawanie poleceń Wykonawcy mających na celu eliminację usterek i wad;
o Wstrzymanie prac w przypadku zagrożenia życia i zdrowia ludzi oraz przy zapobieganiu wypadkom i katastrofie budowlanej;
o Udział w odbiorach pogwarancyjnych oraz egzekwowanie od Wykonawcy ujawnionych w tym okresie wad;
o Wskazywanie możliwości powstawania ew. opóźnień;
o Analizowanie i ocena proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów i zagrożeń;
o Współpraca z przedstawicielem Inwestora na wszystkich etapach realizacji inwestycji;
o Wykonanie niezbędnych prac i czynności do przekazania zakończonej inwestycji do użytkowania.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: DR.271.1.2025

Składanie ofert:
IV Przygotowanie oferty
Ofertę na zapytanie ofertowe na Zlecenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Karolewie w ramach zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej w Karolewie" znak sprawy: Dr.271.1.2025" należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, pisemnie - listem, e-mailem na pniewy@pniewy.pl) na Formularzu Oferty wraz z załącznikami w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 1 (sekretariat) do dnia 22.01.2025. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
2.Termin wykonania zamówienia
Umowny termin wykonania robót budowalnych objętych nadzorem inwestorskim: 3 miesięcy od daty podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych, tj.: Remont budynku świetlicy wiejskiej w
Karolewie w ramach zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej w ^ Karolewie"
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie czynności inspektora nadzoru w okresie rękojmi i gwarancji wynoszącym 60 miesięcy.

Wymagania:
2. Wymagane uprawnienia
Inspektor/Inspektorzy Nadzoru powinni:
o posiadać odpowiednio uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji dla poszczególnych specjalności.
o posiadać polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia nadzoru budowlanego w przedmiotowej specjalności;
W przypadku powierzenia wykonywania nadzoru innym podmiotom należy przedstawić uprawnienia dla danego podmiotu oddzielnie.
II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.2.a. kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania nadzoru budowlanego nad robotami budowlanymi; 1.2.b. sytuacji ekonomicznej lub finansowej -Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia minimum 200 000,00 zł 1.2.c. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w tym: - inspektor w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń oraz posiadający doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych. Warunek doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 3 (trzy) nadzorowane roboty budowlane w zakresie jw., wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy nadzór był sprawowany w sposób należyty.
W/w wymieniona osoba musi posiadać dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego.
- inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami oraz posiadający doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych. Warunek doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 3 (trzy) nadzorowane roboty budowlane na kwotę co najmniej 200 000,00 zł każda w zakresie jw, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy nadzór był sprawowany w sposób należyty.
W/w wymieniona osoba musi posiadać dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego.
-inspektor w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami oraz posiadający doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych. Warunek doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 3 (trzy) nadzorowane roboty budowlane w zakresie jw, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy nadzór był sprawowany w sposób należyty. W/w wymieniona osoba musi posiadać dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzenie członkostwa w odpowiednich izbach samorządu zawodowego.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
al opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia na minimum 200000,00 zł.
b/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia; c/wykaz zawierający co najmniej 3 (trzy) nadzorowane roboty budowlane dla każdej specjalności, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy nadzór był sprawowany w sposób należyty.
3.Informacje dodatkowe
3.1 Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji uzupełniających z wybranymi oferentami.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
3.5. Wykonawca, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu telefonicznie lub pisemnie.
3.6.Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje:
a. formularz oferty
b. wzór umowy (załącznik nr 2)
c. wzór oświadczenia RODO (załącznik nr 3)
d. wykaz nadzorowanych robót budowlanych (załącznik nr 4)
e. wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 5)
III Kryterium wyboru
Cena - 100%

Uwagi:
VI Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych w związku z udzielaniem zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1065)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pniewy z siedzibą: Pniewy 2, 05-652 Pniewy, e-mail: pniewy@pniewy.pl , tel.: 48 685 02 10, reprezentowana przez Wójta., zwana dalej ,,Administratorem".
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres
siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych, zwanego
dalej ,,zamówieniem".
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - jako niezbędne do wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO -jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz.U. 2019 poz. 869) oraz innych przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3, jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania -do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust.
2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych osobowych wyklucza możliwość udzjelenia zamówienia.
12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

Kontakt:
V Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Izabella Smereczyńska tel. 48 685 02 24 e-mail: inwestycje@pniewy.pl
Agnieszka Żukowska tel. 48 685 02 24 e-mail: drogownictwo@pniewy.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii