Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem koparko-ładowarki |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki powiat: radomski tel. 600 888 732, 663 998 894, 48- 612 15 14, 48-384 84 00, 48/612-15-14 woda@gmina-pionki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Pionki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 600 888 732, 66 |
Termin składania ofert: | 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Wynajem koparko-ładowarki wraz z operatorem w celu wykonania i zasypania wykopu przy usuwaniu awarii na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Pionki." Wynajem koparko-ładowarki wraz z operatorem w celu wykonania i zasypania wykopu przy usuwaniu awarii na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Pionki. 1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia): Przedmiotem zamówienia jest : Usługa na wykonywanie prac ziemnych tj. wykonanie i zasypanie wykopu przy usuwaniu awarii na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Pionki przy użyciu własnego sprzętu - koparko-ładowarki wraz z operatorem. Dokument nr: GK.271.3.2025 Specyfikacja: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki, 26-670 Pionki , Ul. Zwycięstwa 6 a tel. 48- 612 15 14 lub 48- 384 84 00 Składanie ofert: 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 21.01.2025 r. do godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego Ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w Kancelarii Urzędu Gminy lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: woda@gmina-pionki.pl Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia - sukcesywnie od podpisania Umowy do dnia 31.12.2026r. Wymagania: Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto i brutto za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu wraz z obsługą operatora. W cenie tej mają być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi ( m.in. praca sprzętu, praca operatora, dojazd do miejsca awarii ). Formularz ofertowy i projekt umowy w załączeniu. 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują własnym sprzętem tj. koparko-ładowarką oraz osobą posiadającą wymagane uprawnienia do obsługi w/w sprzętu. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy, 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Okres związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia oferty . 9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Kontakt: Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - Urszula Tanana tel. 600 888 732 - Andrzej Kapusta tel. 663 998 894 |