Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie w czystości dziedzińca i schodów oraz czyszczenie fos i rynien |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg powiat: kołobrzeski Tel.: +48 94 35 51 500, Tel.: +48 94 35 51 510, Fax: 48 94 35-23-769 urzad@um.kolobrzeg.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kołobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 94 35 51 5 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Utrzymanie w czystości dziedzińca i schodów Ratusza Miejskiego oraz czyszczenie fos i rynien we wskazanych obiektach Urzędu Miasta Kołobrzeg" IV. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących prac porządkowych: 1) utrzymanie w nienagannym stanie (zamiatanie, zebranie śmieci, czyszczenie, mycie, odśnieżanie itp.) - codziennie do godz. 7:30 (również w soboty i niedziele jeśli będzie taka potrzeba - uzgodnienia telefoniczne): a) dziedzińca i schodów przed Ratuszem Miejskim - obejmuje również mycie ciśnieniowe w miarę potrzeb lub po telefonicznym powiadomieniu, b) schodów z tyłu Ratusza; 2) monitoring czystości rynien, rur spustowych (wyczystek) i płaszczyzny gzymsu podrynnowego (tzw. rynny wewnętrzne) co najmniej raz w tygodniu (Ratusz). Opracował: Wydział Administracyjno-Gospodarczy, Inspektor Joanna Frydrych, tel. 94 35 51 547, e-mail: j.frydrych@um.kolobrzeg.pl 3) czyszczenie rynien, rur spustowych (wyczystek) i płaszczyzny gzymsu podrynnowego (tzw. rynny wewnętrzne) - raz w tygodniu lub według potrzeb (Ratusz); 4) regularne (co najmniej raz w tygodniu) czyszczenie fos wraz z odpływami wokół Ratusza Miejskiego; z przodu budynku przy schodach i na dziedzińcu obowiązkowo w każdy poniedziałek; 5) czyszczenie rynien i rur spustowych (wyczystki) - przybudówki sala gimnastyczna Ul. Ratuszowa 13 w miarę potrzeb - minimum 1 w miesiącu; 6) czyszczenie rur spustowych (wyczystki) - Urząd Miasta Kołobrzeg Ul. Ratuszowa 13 w miarę potrzeb - minimum 1 w miesiącu; 7) raz do roku pielęgnacja krzewów znajdujących się przy budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg od strony parkingu (przycięcie, usunięcie suchych gałęzi, trawy i chwastów) - termin uzgodniony telefonicznie; 8) powiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach infrastruktury. Pozostałe warunki: 1) Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem; 2) obowiązkiem Wykonawcy jest świadczenie usług czystości: a) za pomocą osób posiadających doświadczenie w wykonywaniu tego typu czynności, w liczbie gwarantującej wysoką jakość świadczonych usług, b) przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu; 3) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy z należytą starannością, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług oraz wedle swojej najlepszej wiedzy i umiejętności, współdziałając na bieżąco z Zamawiającym; powyższe zobowiązanie odnosi się zarówno do kwestii doboru przez Wykonawcę personelu sprzątającego jak również sprzętu i materiałów/środków; 4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca udzieli (ustnie lub pisemnie) wyjaśnień i informacji w zakresie należytego wykonywania umowy; 5) za działania i zaniechania osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszej umowy oraz za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy Wykonawca zawsze odpowiada jak za działania i zaniechania własne; 6) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy oraz zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i ppoż, obowiązującymi w tym zakresie. Dokument nr: W AG.2512.2.2025.II Składanie ofert: VIII. TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę w formie wypełnionego ,,Formularza ofertowego" należy składać do 22 stycznia 2025r. w Urzędzie Miasta Kołobrzeg Ul. Ratuszowa 13 pok. nr 105 - sekretariat Prezydenta Miasta - godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: V. Okres realizacji i płatność: 1) okres realizacji od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.; Wymagania: W myśl art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. póz. 1320) przedmiotowe zamówienie nie podlega przepisom ustawy. 2) płatność za realizację zamówienia nastąpi w okresach miesięcznych na podstawie faktury VAT, płatnej w terminie 14 dni od prawidłowo wystawionej i dostarczonej do Urzędu Miasta Kołobrzeg faktury. VI. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są firmą zarejestrowaną w Polsce i prowadzącą działalność na jej terenie, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2) Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia potwierdzającego, że pracownicy bezpośrednio wykonujący usługę sprzątania na rzecz Zamawiającego są zatrudnieni na czas obowiązywania zamówienia, na umowę o pracę oraz posiadają zaświadczenie o niekaralności (dokumenty do wglądu). VII. Kryterium oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował: Kryterium ceny [C] - 100% UWAGA: Złożenie zapytania ofertowego, jak też i otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej, nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Gminę Miasto Kołobrzeg i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez nią umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu składania ofert, odwołania zapytania lub jego unieważnienia. Zamawiający na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących w/w zapytania. Kontakt: III. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Joanna Frydrych, Inspektor Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, tel. 94 35 51 547, e-mail: j.frydrych@um.kolobrzeg.pl |