Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług informatycznych oraz wymienionych pozainformatycznych wraz z obsługą urządzeń peryferyjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Kutnie UL. SPOKOJNA 2 99-300 KUTNO powiat: kutnowski Tel 024 25143-51 Fax 024 387-37-16 gospodarczy@kutno.sr.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | KUTNO |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel 024 25143-51 Fax |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sąd Rejonowy w Kutnie zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia ofertowego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 t.j.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 złotych II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Świadczenie usług informatycznych oraz wymienionych pozainformatycznych wraz z obsługą urządzeń peryferyjnych stanowiących własność Zamawiającego znajdujących się w lokalizacjach: - Ul. Spokojna 2, - Ul. Staszica 3. Wykaz podstawowych czynności to m.in. : 1. Umieszczanie ogłoszeń, aktualności, konkursów, orzeczeń, obwieszczeń komorniczych itp. na stronie internetowej sądu. 2. Obsługa i wymiana materiałów eksploatacyjnych w drukarkach 3. Obsługa zabezpieczeń instalacji elektrycznej. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną. 4. Obsługa monitoringu CCTV, zabezpieczenia nagrań, konfiguracja zgodnie z potrzebami itp. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną. 5. Obsługa techniczna urządzeń rej estruj ących w ,,przyj aznym pokój u przesłuchań". Pomoc w zgrywaniu materiałów i obsłudze podczas przesłuchań. 6. Obsługa systemów alarmowych, przeciwpożarowych. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną. 7. Pomoc w obsłudze wideokonferencji. 8. Pomoc w odtwarzaniu dowodów w trakcie rozpraw. 9. Pomoc w przegrywaniu dowodów z akt na płyty DVD. 10. Przygotowywanie stanowiska pracy 11. Skanowanie akt/dokumentów, przerabianie dokumentów z formatu .pdf na .docx, drukowanie dokumentów, zdjęć. Przygotowywanie szablonów pism. Pomoc w edycji dokumentów MS Word i arkuszy MS Excel. Pomoc w obsłudze poczty elektronicznej 12. Obsługa techniczna Systemu SKD (System Kontroli Dostępu). W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną. 13. Obsługa centralnego UPS, kontrola stanu, przeglądy. W razie potrzeby realizowane we współpracy z uprawnioną firmą zewnętrzną. 14. Wsparcie IT z wyłączeniem zadań objętych art. 31 a par la ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024.334 t.j. z dnia 2024.03.08 ze zm.) uwzględniające w szczególności: - pomoc pracownikom w obsłudze programów wykorzystywanych w sądzie - obsługa Systemu Wydziału Ksiąg Wieczystych (SOWKW), oprogramowania Recourt, Sedzia2, Płatnik, SAP, NsOrcom, Orcom Kurator, oraz innego oprogramowania z którego korzysta Zamawiający - pomoc w instalacji nowo zakupionego sprzętu, oprogramowania - diagnozowanie i w miarę możliwości usuwanie awarii komputerów i urządzeń peryferyjnych bieżący nadzór nad poprawnością działania sprzętu komputerowego i oprogramowania - doradztwo techniczne w planowaniu i przygotowaniu zamówienia na sprzęt komputerowy i oprogramowanie rejestrowanie zmian dotyczących sprzętu oraz jego rozlokowania - wykonywanie innych niż wymienione wyżej czynności w ramach aktualnych potrzeb w zakresie obsługi informatycznej, adekwatne do posiadanych uprawnień. w ilości szacunkowej 1.500 godzin w okresie realizacji zamówienia. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć: - w wersji elektronicznej na adres:gospodarczy@kutno.sr.gov.pl lub - w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego, tj. do pokoju 113,1 p. 2. Oferty należy składać do dnia 22 stycznia 2025r. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy przez 12 kolejnych m-cy. Wymagania: IV. PRZYGOTOWANIE ORAZ SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY: Na ofertę składają się następujące dokumenty: a) formularz ofertowy oraz oświadczenie stanowiący Załącznik Nr 1, b) klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 2 c) pełnomocnictwo potwierdzające do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. V. KRYTERIA OCENY OFERT Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie informacji i dokumentów dołączonych do oferty w oparciu o następujące kryteria: Tabela kryterium Nr Kryterium Znaczeni e - waga w% Metoda przyznawania punktów 1 2 3 4 1 Cena brutto oferty 60 Wg wzoru: Cl Cn= -- x60 C2 gdzie: Cn - ilość punktów obliczona dla kryterium Cl - cena brutto najtańszej oferty C2 - cena brutto rozpatrywanej oferty Max liczba punktów: 60 2 Doświadczę nie -administracj aSOWKW 40 -- brak doświadczenia - liczba przyznanych punktów H = 0 -- do 3 lat - liczba przyznanych punktów H =20 -- do 5 lat i więcej - liczba przyznanych punktów H =40 Max liczba punktów: 40 100 Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Suma uzyskanych punktów = Kryterium 1 (Cn) + Kryterium 2 (H). VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych. 2. Ewentualna umowa może zostać zawarta zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 po dostarczeniu oryginałów dokumentów składających się na ofertę. 3. Oferent ponosi wyłączną odpowiedzialność za zastosowanie przez niego stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami. 4. Oferta musi uwzględniać wszystkie opłaty i koszty konieczne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 5. Termin związania ofertą - 14 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert. 6. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : - Prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia - Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i jednocześnie informuje, iż złożenie oferty nie rodzi po stronie składającego ofertę jakichkolwiek roszczeń o zawarcie umowy, ani też nie gwarantuje jej zawarcia. 8. Wynagrodzenie będzie płatne po wykonaniu zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Kontakt: VII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI: P. Katarzyna Raurowicz, P. Adam Stolarczyk, tel: 024 251-13-51, e-mail: gospodarczy@kutno.sr.gov.pl |