Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Zamość
RYNEK WIELKI 13
22-400 ZAMOŚĆ
powiat: Zamość
tel. 84 677 23 16, TEL 84 677 23 00. FAX 84 639 30 54
katarzynaczerwieniec@zamosc.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: ZAMOŚĆ
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 677 23 16, T
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Miasto Zamość
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja zadaszenia części sanitarno-szatniowej hali sportowej w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zamościu".
1. Nazwa zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja zadaszenia części sanitarno-szatniowej hali sportowej w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zamościu".
2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. ..Modernizacja zadaszenia części sanitarno-szatniowej hali sportowej w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zamościu"
2.3. Plan sytuacyjny z lokalizacją i rzutem dachu, który podlega modernizacji określony w załączniku Nr 4 do zapytania ofertowego.
2.4. Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia dokumentacji projektowej z użytkownikiem tj. Szkołą Podstawową Nr 8 w Zamościu.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.
2.6. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2.7. Zamawiający zwraca uwagę, że przed złożeniem oferty, wskazane jest dokonanie wizji lokalnej części socjalnej i łącznika przy Szkole Podstawowej Nr 8. Brak dokonania wizji lokalnej nie spowoduje odrzucenia oferty.
2.8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia oraz uzyskania wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub wykonania zamówienia.

Dokument nr: IM-ZP.7013.12.1.2025.KC

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22.01.2025 r. do godz. 15:00, w formie:
1) pisemnej (osobiście albo listownie) na adres: Urząd Miasta Zamość. Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych, Ul. Ormiańska 11. 22-400 Zamość2,
lub
2) w wersji elektronicznej na adres e-mail: katarzynaczerwieniec@zamosc.pl. Oferta elektroniczna powinna być przygotowana tak jak oferta w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia do dnia 31.03.2025 r.

Wymagania:
4. Projekt umowy
Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
5. Sposób sporządzenia oferty
1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu ofertowym, który stanów i załącznik nr 3 do zapytania, z uwzględnieniem następujących danych:
a) nazwa wykonawcy,
b) adres wykonaw cy,
c) NIP wykonawcy,
d) REGON wykonawcy,
e) oferowana cena ryczałtów a musi być wyrażona w polskich złotych z rozbiciem na: cenę netto, stawka i wartość podatku VAT oraz cenę brutto1 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
za całość przedmiotu zamówienia, powinna być podana liczbą i słownie. Należy stosować ogólnie przyjętą metodę zaokrąglania liczb (tj. gdy trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, wówczas cyfra na pozycji drugiej po przecinku nie zmienia się, gdy trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa niż 5. wówczas cyfra będąca na drugim miejscu po przecinku zwiększa się o 1).
0 termin realizacji zamówienia.
g) okres gwarancji,
h) warunki płatności,
i) inne, istotne warunki wykonania zamówienia (należy wskazać jeżeli są wymagane),
j) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie - arkusze (kartki) powinny być zszyte lub połączone w jedną całość.
4) Oferty należy składać w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie lub opakowaniu, opakowanie (koperta) powinno być zaadresowane na adres Zamawiającego: Miasto Zamość, Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych, ul. Ormiańska 11, 22-400 Zamość oraz opisane:
Oferta na: ,,opracowanie dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja zadaszenia części sanitarno-szatniowej hali sportowej w Szkole Podstawowej Nr 8 w Zamościu".
5) Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
6) Oferta wymaga podpisu osoby uprawnionej do reprezentowania i składania oświadczeń woli. Brak podpisu na ofercie spowoduje jej odrzucenie.
7) Wykonawca przygotuje i przedstawi swoją ofertę zgodnie z wymaganiami Zapylania ofertowego.
8) Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
9) Wszystkie dokumenty- składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (zgodnie z danymi zawartymi w Krajowy Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę/y uprawnioną/e). Podpis osoby upoważnionej na oświadczeniach
1 dokumentach musi być złożony w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą tj. czytelny podpis lub podpisy i pieczątka z imieniem i nazwiskiem.
10) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafką osoby upoważnionej.
11) Koszty sporządzenia oferty ponosi oferent.
12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13) Wykonawca może wycofać się z postępowania przed upływem terminu składania ofert poprzez złożenie pisemnego zawiadomienia.
14) Na ofertę składają się:
- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,
- pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie i sposób oceny
1) Kryteria oceny ofert: cena.
Zamawiający przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosować będzie kryterium cena = 100%,
2) Waga/Znaczenie ceny ofert: 100%.
8. Gwarancja za wady
Zamawiający wymaga udzjelenia od Wykonawcy gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia na okres 2 lat (24 miesięcy) licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak niż do zakończenia realizacji inwestycji w oparciu o przedmiotową dokumentację projektową.
9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostały opisane w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania.
2) Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% kwoty ofertowej brutto.
3) Równowartość kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest wnieść w dacie podpisania umowy.
4) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. Oddział w Zamościu, nr konta 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768, w opisie przelewu należy wpisać: ,,zabezpieczenie", nazwę postępowania oraz znak sprawy.
10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami
1) Zamawiający nie udziela żądnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego pytania w sprawach dotyczących przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia.
2) Pytania dotyczące niniejszego postępowania należy przesyłać na adres e-mail: katarzynaczerwieniec@zamosc.pl. Wszelkie pytania dotyczące niniejszego postępowania należy wnosić w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. Odpowiedzi zostaną umieszczone na tej samej stronie internetowej co niniejsze Zapytanie ofertowe.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Zmiany terminu składania ofert.
2) Żądania wyjaśnienia treści złożonych ofert w przypadku, gdy oferty są niejednoznaczne, niejasne lub budzą wątpliwości Zamawiającego oraz uzupełnienia ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić.
3) Poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy.
4) Odrzucenia ofert złożonych po wyznaczonym terminie oraz ofert niezgodnych z założeniami Zapytania ofertowego.
5) W przypadku zaoferowania przez oferentów takiej samej ceny za realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentami.
6) Unieważnienia postępowania:
a) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
b) jeżeli Zapytanie ofertowe obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
d) w przypadku, gdy w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe do złożenia oferty wpłynie tylko jedna oferta.
12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1) Zamawiający zwraca uwagę, że podpisanie umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana nastąpi w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Zamość, Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych, ul. Ormiańska 11, 22-400 Zamość.
2) W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
3) Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (a w przypadku dokumentu pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie) potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub znajdujących się w powszechnie dostępnych zbiorach i rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej).
13. Pozostałe informacje
1) Zamówienie zostanie dokonane poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych. Przepis) ustawy Prawa zamówień publicznych, nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie Zapytania ofertowego, zgodnie zobowiązującym w tut. Urzędzie Regulaminie udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130.000,00 zł netto.
3) Wyboru najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej.

Uwagi:
14. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 2016 nr 119. s. 1 ze zm.), dalej RODO, Zamaw iający informuje, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Zamość (adres: ul. Rynek Wielki 13. 22-400 Zamość, telefon kontaktowy: 84 677 23 00),
2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych adres e-mail: iod@zamosc.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy miejsc parkingowych dla rowerów z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej Nr 8 w Zamościu odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym organy władzy publicznej oraz podmioty posiadające uprawnienia do kontroli i/lub nadzoru działalności Miasta Zamość,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Miastem Zamość przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Prezydent Miasta Zamość.
4) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to konieczne do celów, dla których dane były gromadzone z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych,
5) obowiązek podania przez Pana/Pani danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy Kodeks postępowania cywilnego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustaw,
6) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Panu/Pani:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
3) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Czerwieniec, tel. 84 677 23 16, e-mail: katarzynaczewieniec@zamosc.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii