Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej BOBREK ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek powiat: oświęcimski tel.: +48 (33) 846 44 04 fax: +48 (33) 846 13 49 sekretariat@dpsbobrek.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Bobrek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 (33) 846 4 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie robót budowlanych: Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej. 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej w ramach zadania ,,Modernizacja DPS w Bobrku", położonego przy Ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, na działce nr 1114/1 (jednostka ewidencyjna 121303_5 Chełmek - obszar wiejski, obręb 0001 Bobrek). Opis przedmiotu zamówienia: Teren objęty opracowaniem - teren o pow. 250 m kw., położony w północno-zachodniej części placu wewnętrznego Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. Zakres robót: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - roboty rozbiórkowe, - korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża, - warstwa mrozochronna, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - nawierzchnia z kostki betonowej szarej Behaton grubości 8 cm, - humusowanie i obsiewanie trawą, - krawężniki na wydzieleniu kostki, - oznakowanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych (przymocowanie tablic znaków drogowych D-18a i T-29, malowanie farbą akrylową do nawierzchni zwykłą - kolor niebieski, 6m x 3,6m). Projekt zagospodarowania terenu oraz przekrój i szczegóły konstrukcyjne stanowią załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Do obowiązków Wykonawcy należy ustanowienie Kierownika budowy, a także uprzątnięcie terenu budowy oraz wywóz powstałych w związku z budową śmieci i odpadów. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę będzie miała miejsce na czynnym obiekcie - Wykonawca dołożyć ma szczególnej staranności w zabezpieczeniu miejsca robót. Rozliczenie robót zostanie dokonane w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe, które jest pełne i obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. CPV: 45215210-2 Dokument nr: DPS.253.26.2025 Otwarcie ofert: Miejsce oraz termin otwarcia ofert Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Domu Pomocy Społecznej w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2, w gabinecie Dyrektora w dniu 22 stycznia 2025 r. o godz. 10.15. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do 22 stycznia 2025 r., godz. 10.00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (dziennik podawczy) w formie zgodnej ze wskazaniem Zamawiającego w pkt 6 i 7. Przy przesyłce pocztowej termin musi być na tyle wyprzedzający, by dotrzymana została powyższa data i godz.. Data stempla pocztowego nie będzie brana pod uwagę - liczy się data i godz. wpływu do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 31 marca 2025 r. Wymagania: Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8.00 - 14.00. Zamawiający w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał dodatkowych wyjaśnień czy odpowiadał na pytania. Zamiar udziału w wizji lokalnej należy zgłaszać na adres email: dyrektor@dpsbobrek.pl lub telefonicznie: tel. 33 846 13 49. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: Cena - 100% 5. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie: Wykonawca winien podać cenę ofertową za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem od towarów i usług - VAT. Wartość ta stanowić będzie wynagrodzenie brutto nie podlegające waloryzacji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Oferta ma zawierać następujące dokumenty: - Formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 1. - Dokumenty, z których wynikać będzie umocowanie osoby podpisującej ofertę. 7. Opis sposobu przygotowania oferty: Oferta ma być sporządzona w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką, ma obejmować całe zamówienie. Wykonawca złoży ofertę pisemną w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej. Nie otwierać przed: 22 stycznia 2025 r,, godz. 10.15 W przypadku opisania oferty w sposób niezgodny z ww. wymaganiami, konsekwencję powyższego ponosi Wykonawca. Wykonawca jest związany ofertą w terminie do 30 dni od dnia otwarcia ofert. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeśli wynikać to będzie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, w tym w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawców o uzupełnienie lub wyjaśnienie oferty. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów złożenia oferty. Kontakt: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p.o. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Bobrku - Arkadiusz Makulec |