Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie Raportu realizacji programu ochrony środowiska |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mirzec Mirzec Stary 9 27-220 Mirzec powiat: starachowicki tel. 041/ 276-71-70, 041/ 276-71-80, fax. 041 /276-71-70 sekretariat@mirzec.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Mirzec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 041/ 276-71-70, |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU OCHRONY ŚRODOWISKA DLA GMINY MIRZEC ZA LATA 2023-2024 II. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu z realizacji ,,Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Mirzec na lata 2021-2024 z perspektywą do roku 2028, za lata 2023 - 2024, zgodnie z art. 18 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024r. poz. 54 z późn. zm.). III. Zakres opracowania powinien obejmować. Opracowanie projektu Raportu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu w realizację przedmiotu zamówienia na każdym etapie, poprzez przesyłanie w terminach ustalonych z Zamawiającym opracowanych treści. Zamawiający oceni przedstawione wersje dokumentu, przesyłając ewentualne uwagi drogą elektroniczną. Przekazywane uwagi Zamawiającego do przedmiotu umowy Wykonawca będzie uwzględniał na bieżąco. Zakres raportu obejmuje między innymi: główne cele i założenia uchwalonego Programu Ochrony Środowiska; wartości wskaźników monitorowania zrównoważonego rozwoju gminy w podziale na poszczególne lata, które upłynęły od czasu uchwalenia Programu Ochrony Środowiska; stopień realizacji poszczególnych zadań (z programu zadaniowego); stopień osiągnięcia zakładanych w Programie Ochrony Środowiska celów (zarówno szczegółowych jak i głównych, w tym analizy przyczyn powstałych rozbieżności). Wykonania opracowań w egzemplarzach papierowych oraz elektronicznych w ilościach wskazanych umową. W ramach realizacji zamówienia do Wykonawcy należy przygotowanie wszelkich dokumentów, w tym również wzięcie udziału w posiedzeniu (po uwzględnieniu opinii i uwag) Komisji Rady Gminy i sesji Rady Gminy w Mircu w momencie przedstawienia raportu. IV. Informacje dodatkowe. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać we własnym zakresie dokumenty i materiały niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia oraz prowadzić niezbędne procedury w trakcie jego wykonania. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa potwierdzające jego uprawnienia do pozyskiwania informacji, które będą pomocne przy opracowywaniu przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu informacji z postępu prac dla opracowania Raportu w formie elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zorganizowania spotkania roboczego z udziałem Wykonawcy, w siedzibie gminy, w trakcie trwania prac nad opracowaniem Raportu. Dokument nr: GK.II.604.3.2025 Składanie ofert: VIII. Miejsce i termin złożenia ofert. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Mircu do dnia 23.01.2025r. do godz. 1200. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście do Urzędu Gminy w Mircu. Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: o wartości poniżej 130 tys. PLN ( art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP) VI. Wymagania, jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń - załączone do oferty. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wypełniony formularz zgodny z RODO stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna spełnienie tegoż warunku poprzez złożenie aktualnego odpisu/ kopii poświadczonej z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem składania ofert. Wykonawca winien załączyć oświadczenie o braku powiązań - załącznik nr 4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo. Posiadanie poświadczeń/referencji na co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, stanowiące przedmiot zamówienia w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku wykazania/ przedłożenia ww. poświadczeń lub referencji wraz z załącznikiem nr 5 - wykaz usług. Oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 6. Dokumenty, o których mowa w pkt VII. VII. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferta powinna być sporządzona na formularzu oferty stanowiący załącznik nr 1 w formie pisemnej, w języku polskim, który zawiera nazwę i adres Wykonawcy. Oferta powinna być: opatrzona pieczęcią firmową; posiadać datę sporządzenia; zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, NIP; posiadać wartość (cenę) wykonania zamówienia. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu z opisem - Opracowanie Raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Mirzec za lata 2023-2024. IX. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona wyboru wg. kryterium cenowego, najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną wykonania usługi, będącej przedmiotem zamówienia. Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny) nie będą brały udziału w postępowaniu. Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. XI. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XII. Tryb udzielania zamówienia. Zapytanie cenowe traktujemy jako rozeznanie cenowe dla udzielania zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320). Zamówienie udzielone będzie zgodnie zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo Zamówień Publicznych. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana zostanie ponadto powiadomiony pisemnie lub telefonicznie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie podpisania umowy. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcy środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga). Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. XIII. Pozostałe informacje. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na usługę opracowania dokumentu pn.: ,,Raport z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Mirzec za lata 2023-2024", bez podania przyczyny. Kontakt: X. Kontakt z Zamawiającym. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Pan Michał Makowski - w sprawach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, zapisów zapytania ofertowego, tel. 41/276-71-80. |