Opracowanie dokumentacji projektowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowej

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21-500 Biała Podlaska
powiat: Biała Podlaska
tel. 83 343 66 92, fax. 83 343 70 64
zamowienia@bialapodlaska.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała Podlaska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 83 343 66 92, f
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Przedmiot zamówienia i zakres prac.
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej zadania pn: Odnowa
i udostępnienie fortyfikacji ziemnych, położonych po wschodniej, północno wschodniej
i południowo wschodniej stronie założenia (uzupełnienie ubytków, budowa ciągów
pieszych, trwałe wyłączenie dzikich przedeptów) oraz zagospodarowanie terenu
w Zespole Zamkowo - Parkowym Radziwiłłów
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

Dokument nr: ZP.271.5.1.2025.JW2

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin składania ofert.
1. Ofertę (skan podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty wraz
z załącznikami) należy przesłać do Referatu Zamówień Publicznych za pomocą poczty
elektronicznej na adres: zamowienia@bialapodlaska.pl, w terminie do 23.01.2025 r.
do godz. 12:00.
2. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
III. Przesłanki wykluczenia.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106),
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi spełnić warunek w zakresie dysponowania w czasie trwania umowy, co
najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w
specjalności architektonicznej w rozumieniu Ustawy Prawo Budowalne oraz Rozporządzenia
Ministra Inwestycji i rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (legitymująca się co najmniej 5-letnim
doświadczeniem (po uzyskaniu uprawnień) w projektowaniu w powyższej specjalności),
pełniącego funkcję Głównego projektanta, który posiada doświadczenie, jako główny
projektant, w zakresie projektowania obiektów i lokali w budynkach i budowlach
oraz zagospodarowania terenu (min. 800 m2) o charakterze zabytkowym - objętych nadzorem
konserwatora zabytków, w liczbie minimum 3 projektów - ocena dla ww. stanowiska będzie
prowadzona w oparciu o dane zawarte w formularzu oferty oraz innymi osobami
posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu Zamówienia, na
potwierdzenie czego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wraz z podaniem ich zakresu,
dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane należycie.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1. formularz oferty - załącznik nr 3 do SWZ;
2. wykaz osób - załącznik nr 4 do SWZ.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być sporządzona zgodnie
z niniejszym SWZ.
2. Wykonawca ma prawo przesłać tylko jedną ofertę.
VII. Miejsce i termin składania ofert.
1. Ofertę (skan podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty wraz
z załącznikami) należy przesłać do Referatu Zamówień Publicznych za pomocą poczty
elektronicznej na adres: zamowienia@bialapodlaska.pl, w terminie do 23.01.2025 r.
do godz. 12:00.
2. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny oferty.
1. Wykonawca może podać tylko jedną cenę.
2. Cena brutto oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji całego
przedmiotu zamówienia.
IX. Kryterium oceny oferty.
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium:
cena oferty brutto - 100%, tj. cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia
opisanego w zaproszeniu do składania ofert, wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez
Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
2. W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
najniższa oferowana cena brutto
Otrzymane punkty (Cena) = ---------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione
wymagania oraz uzyska największa liczbę punktów.
4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostaną złożone dwie oferty lub
więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia
negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenie o złożenie ofert dodatkowych.
X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomimy oferentów e-mailem.
XI. Uwagi końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji.
3. Wykonawcy uczestniczącemu w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu
unieważnienia postępowania.

Kontakt:
VI. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w sprawach merytorycznych: Waldemar Raczkiewicz - Wydział Inwestycji, tel. 83-341-
69-37, e-mail: waldemar.raczkiewicz@bialapodlaska.pl
2) w sprawach formalnych: Joanna Wolska - Referat Zamówień Publicznych, tel. 83-341-68-
65, e-mail: zamowienia@bialapodlaska.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii